• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Oké is goed'zeg ik met een glimlach en geef haar even een knuffel. 'Dan ga ik ook maar naar me kamer'zeg ik met een glimlach en begin daarna richting de uitgang van de bowlingbal te lopen

    Harry Edward Styles
    'Aah sorry boobear, ik maak het goed, oké?' vraag ik grijnzend en geef hem vlug een kus. 'Doe maar wel, want dan kan ik het goed maken' grijns ik en woel door zijn haar. 'Nou' zeg ik met een pruillip als die zegt dat ik er niet aan ontkom. Hij spettert en ik spetter lachend een beetje terug.

    quin98 schreef:
    [Yeah ben weer thuis, heb gewoon een 8 voor wiskunde!! Ga reageren xd]


    [Yay en hoe...wat...:O goed gedaan xD]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha, ik weet het ook niet, en ik heb twee opdrachten ook niet gemaakt:P dus had gewoon een 10 kunnen hebben. -voelt zicht een nerd(nerd)-

    quin98 schreef:
    [Haha, ik weet het ook niet, en ik heb twee opdrachten ook niet gemaakt:P dus had gewoon een 10 kunnen hebben. -voelt zicht een nerd(nerd)-


    [:O Ik weet niet wat te zeggen, want dat is wel goed. Maar vragen weet ik wel en dat is of je morgen mijn toets ook wilt maken (A)Is toch niet nodig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik moet zo met ma voedsel halen--', heb Duits op dat online lesmateriaal gedaan en reageer zo even met Elena.. Ohh en goed cijfer :3 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Okee, we gaan nu dus --' ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Het maak niet uit Hazz en je hoeft het echt niet goed te maken, want er valt niets goed te maken' antwoord ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Nee, maar het goedmaken mag altijd als je het echt zo graag wilt. Hoe komt het dat je het toch altijd zo leuk vind?' vraag ik lachend en druk dan een kus op zijn neus. 'Geen pruillip alsjeblieft en inderdaad nou' zeg ik en spetter dan ook weer wat water terug.

    [Moet even eten:Y) tot zo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik moet eten reageer daarna weer.. ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik wil je toets wel maken hoor:P]

    Harry Edward Styles
    'Dat is gewoon leuk, want dan moet ik me best doen'zeg ik grijnzend en sla mijn armen om hem heen. 'Nou vooruit dan geen pruillip meer'zeg ik grijnzend en geef een kus op zijn mondhoek. 'Dus weet je al wat je morgen gaat doen?'vraag ik hem grijnzend en kijk hem aan. Ik geef gauw een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan.

    [Yay dan hoef ik morgen maar een toets te maken en kan ik zorgen dat dat nog een beetje goed gaat]

    Louis William Tomlinson

    'Dat is een simpele, maar toch duidelijk uitleg' zeg ik glimlachend en kruip dan wat dichter tegen hem aan. 'Dankjewel en het is soms echt vervelend dat je al mijn zwakke plekken weet' zeg ik grijnzend en denk eventjes na. 'Nee eigenlijk nog niet en wat ben je van plan?' vraag ik toch wel nieuwsgierig. 'Of heb je dat nog niet' voeg ik er snel nog aan toe en kijk hem grijnzend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik heb duits af en rekenen bijna... echt omg waarom is dat een exameneis!?!!?!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [hahah, suc6 xD]
    Harry Edward Styles
    'Ja, ik kan gewoon duidelijk uitleggen'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik vindt het juist wel handig' grijns ik en druk een kus op zijn neus. 'Ja, ik ben wel wat dingen van plan, maar die gaan jou niks aan'zeg ik en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Hou morgen maar vrij'grijns ik en geef hem een lange kus. 'Nou, niet de hele dag maar wel even' zeg ik en bijt twijfelend op me lip. 'En ik maak je om twaalf uur wakker, als je dan nog niet wakker bent' lach ik en woel even door zijn haar.

    [Rekenen is makkelijk en geen idee waarom..
    Waarom is wiskunde zo moeilijk? en veel succes verder]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Grmbl okee pauze ik ga even wat met Elena schrijven ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you