• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Zayn je bent echt heel lief voor me, nooit is een jongen zo voor me geweest. Ik zal proberen om het te negeren, en ik ben super blij dat ik hier samen met jou ben.
    Zayns hand voelt warm, de mijne ook dus dat komt mooi uit. Ik wrijf onbewust over de rug van zijn hand. Als we bij het café komen ben ik toch wel blij dat we weer lekker droog zijn. 'Zullen we daar bij het raam gaan zitten? Dan kunnen we lekker naar de regen kijken' zeg terwijl ik mijn blik weer op Zayn richt.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Sorry! Had een rotdag! Reageer nu op Liam's reactie.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik sta eventjes versteld als hij me een knuffel geeft en frons eventjes.
    "Is dat normaal?" vraag ik me hardop af, waarna ik achter Liam aanloop en op het papiertje in mijn tas moet spieken waar mijn kamer ook alweer was.
    "Oké, ik zie je nog wel... Denk ik."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    'Lief van je dat je dat zegt en dat je er zo overdenkt, maar dat dat niet zo is kan je me dus echt niet wijsmaken' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Het is misschien inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan, maar ben blij dat je het probeert en ben ook blij om hier met jou te zijn.'
    Ik kijk haar aan en druk een kus op haar wang. 'En zodra het te erg word zorg ik er zelf wel voor dat ze dat nooit meer zullen doen.' Verbaasd kijk ik rond als ik geen regendruppels meer voel, maar kom dan tot de ontdekking dat we al bij het café zijn. 'Ja tuurlijk' antwoord ik glimlachend.

    Louis William Tomlinson
    'Misschien kom het gewoon omdat het bijna altijd leuke dingen zijn aar we op moeten wachten' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Ik zou het ook niet weten, maar je hebt het inderdaad wel' zeg ik lachend. 'Zoals eerder gezegd ben je zonder krullen net zo leuk als met krullen, dus maak je maar geen zorgen' zeg ik en kijk hem weer aan. 'Misschien ligt het daar inderdaad wel aan en het is raar dat het niet mag.' Glimlachend sla ik mijn armen rond zijn middel en kruip iets dichter naar hem toe. 'I love you' prevel ik tegen zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Het is toch echt zo, als je op 4 scholen hebt gezeten omdat je zo zwaar bent gepest, dan is dat zelfbeeld van min tweehonderd niet zo gek meer. Dat soort mensen raken mij altijd wel, ik weet dat dat niet moet, maar toch' zeg ik een beetje triest. 'Had je al door dat we in het hotel zijn aangekomen?' lach ik.
    'Ik ga alvast zitten, bestel jij? Of moet ik mee?' vraag ik terwijl ik al naar een tafeltje loop. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar de bar te lopen dus ook al was het zo dat hij wilde dat ik mee ging was ik toch wel naar het tafeltje gegaan.
    Als ik bij het tweepersoonstafeltje aankom, die bij het raam staat ga ik zitten en kijk naar buiten.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    'Ja ik vindt dat normaal ja'zeg ik schouderophalend en geef haar een glimlach. 'Doei'zeg ik en kijk haar aan. 'Hoezo denk ik, ik dacht dat we nog een keer gingen voetballen'zeg ik met een knipoog en kijk haar aan. 'Of durf je niet meer?'vraag ik grijnzend.

    Harry Edward Styles
    'Ja dat klopt'zeg ik en glimlach even. 'Ja ben ik echt net zo leuk?'vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Toch vindt ik mezelf leuker met krullen'zeg ik lachend en knik daarna. 'Ach ja, er zijn denk ik ook nog mensen die middernacht willen gaan slapen, dus daarom zou het wel gesloten zijn, gek hé?' vraag ik lachend en plaats daarna mijn lippen op de zijne. Hij slaat zijn armen rond mijn middel en prevelt tegen mijn lip dat die van me houdt. 'Love you more'prevel ik zachtjes en kus hem teder veder.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Oh... Want ehm... Ik weet niet of dat dus normaal is." zeg ik zacht, waarna ik weer opkijk en grijns. "Denk je nou echt dat ik dat niet durf? Ik ga uitdagingen niet uit de weg, tenzij ze heel erg smerig zijn." zeg ik grinnikend, waarna ik even glimlach. "Wil je weten wat normaal is bij ons thuis?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ow nou, wat mij betreft is het normaal'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Nee hoor, maar dan zie ik je morgen wel, om je vervolgens even te verslaan met voetbal'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Vertel maar'zeg ik en kijk haar afwachtend aan/

    Louis William Tomlinson

    'Dan zijn we daar ook weer achter' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Ja je bent echt net zo leuk' antwoord ik lachend. 'Misschien omdat je je krullen gewoon gewend bent, want dit is natuurlijk wel ineens weer wat anders.' Ik kijk hem aan en knik dan opnieuw. 'Dat is inderdaad gek, want er zijn nog mensen die vakantie vieren en helemaal geen zin hebben om te gaan slapen. Maar aan de andere kant is het wel leuker aangezien je de regels weer eens kan verbreken' antwoord ik en glimlach even zodra hij zijn lippen weer op de mijne plaatst. 'That's impossible' prevel ik en kus dan terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Reageer zo met Zayn]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Okee, ik ga toch engels leren en alles maken enzo.. Veel hw echt omg, en dat muziek hea, spelen voor cijfer...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Moet ik zo ook doen, maar heb nl en gs al af gelukkig...muziek is echt een ramp, want ken het gewoon echt niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Tjaa, ik neem nog een cupasoup en ga beginnen er aan }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar lichtelijk verbaasd aan aangezien ik dit dus echt niet had verwacht en eigenlijk ook niet heel goed weet wat te zeggen. 'Dat is echt ongelofelijk en snap echt niet hoe mensen dat kunnen doen. Maar je moet echt niet zo naar jezelf kijk al ga je dat wel doen na alles wat er tegen je gezegd word. Het is logisch dat dat dat soort mensen je dan kunnen raken.' Ik denk even na en bijt op mijn lip. 'Wees gerust, want dat gaat dus echt niet meer gebeuren. Er zijn mensen die om je geven en ikzelf sta het ook echt niet toe' zeg ik zacht en schud dan mijn hoofd. 'Nee eigenlijk had ik dat nog niet door en weet eigenlijk ook niet waar ik precies met mijn gedachten zat' antwoord ik lachend. 'Ja is goed en nee je hoeft echt niet mee' antwoord ik dan en kijk haar even aan. Erna loop ik in de richting van bar en bestel twee warme chocolademelk. Ik kijk even rond en al snel staan er twee bekers voor mijn neus. Ik betaal alles en bedankt degene achter de bar waarna ik naar Elena loop, die ondertussen al bij het tweepersoonstafeltje zit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer