• Reclame mag niet meer, dat weet iedereen, denk ik. Ik was bij een paar nieuwe users gaan kijken, en zag dat daar reclame werd gemaakt. Die nieuwe users weten natuurlijk niet dat dat niet mag.:S
    Kan hier wat aan gedaan worden, bijvoorbeeld een pagina waar alle regels van Q op staat, of heeft iemand anders misschien een ander idee?

    x


    ok

    Dat is mij ook al opgevallen!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik kon overigens geen aparte regelpagina vinden. Om de regels te vinden moet je het forum afstruinen of de zoekfunctie gebruiken. Als er nou eens bij 'voorpagina' 'help' en 'bookmark' een extra kopje met 'forumregels' zou komen kunnen mensen dat simpelweg aanklikken en hopsakee, dan hebben ze zo de regels voor hun neus. Ikzelf ben er net achtergekomen dat [algemene] topics niet zijn toegestaan zonder overleg maar dat heb ik nergens kunnen vinden. Uiteindelijk was het ook goed dat ik daarvoor door een mod werd aangesproken maar het zou handig zijn om bepaalde punten in het reglement te verwerken.
    ik was alweer vergeten waar het reglement zat


    No growth of the heart is ever a waste

    Idd miss is een regelpagina goed idee=D
    & miss ook bij elk nieuw lid een PM waar een link naar die pagina in staat of alle regels nog een keer op een rijtje ofzo?


    Sweet dreams will come true.

    ik heb der geen probleme mee gehad ofzo hoor