• Ik had eerst het idee om allemaal Apps als username te gaan gebruiken, maar erg creatief ben ik daar niet mee en aangezien ik zo verslaafd ben aan de muziek van Bløf, heb ik ze geëerd door mezelf er naar te vernoemen (:
    Alleen jammer dat de accenten niet werken, maar ach.




    Iemand ook zo blij met zijn of haar (nieuwe)username? (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind mijn naam fantastisch leuk en ik denk niet dat ik hem nog ga veranderen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Blof is geweldig.
    ik ga er in maart heen :'D in het theater
    ik houdt het voorlopig even bij beroemde personen denk ik. of personages (Kenickie, Donoghue)


    Miep

    Ik ben nog steeds blij met DarkSavior en CyberLord, maar ik zit eraan te denken weer terug te gaan naar DarkSavior. Weet nog niet, misschien. We will see.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk. ^^
    En ja, ik ben ook nog steeds erg blij met mijn naam. Ik denk ook niet dat ik hem ooit zal veranderen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice! Ik ben ook blij met Sverige, maar ook als ik over kan naar een nieuwe... alweer. Ik heb een lijstje die ik moet afwerken en dat moet zo snel als mijn GM het wilt. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ohh bløf is awesome. Ik ben eigenlijk wel blij met Helyer, maar ik denk dat ik hem binnenkort weer verander.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben blij met mijn username ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben heeel blij met mijn username. (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.