• Ja, ik heb mijn beugel sinds donderdag. Ik kan nog steeds niet eten, en ik heb 2 blaren in mijn mond en dat doen zo'n ontzettend veel pijn.
    De auto is ook kapot anders was ik vandaag wax wezen halen, want dat kreeg ik niet mee omdat ik moest 'wennen' aan de beugel.
    Maar dan gaat de ortho zelf maar lekker met zo'n beugel zitten, dit is echt niet leuk!

    Als goed is word vandaag nog de auto opgekrikt, maar wat kan ik tegen die tijd doen? De blaar kapot maken is geen goed idee?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Nooit blaren kapot maken, dat doet ontzettend veel zeer. IJsblokjes?:''D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    IJsjes en vla eten ^^. En bekijk het positief. Als dat ding weer uit je mond gaat heb je de mooiste lach ever!


    Happy Birthday my Potter!

    Memoria schreef:
    Nooit blaren kapot maken, dat doet ontzettend veel zeer. IJsblokjes?:''D


    •*• Lululu •*•

    @Rider: Hmm, ja dat is waar. Maar zelfs als ik praat doet het zo'n pijn. Ik heb al gespoeld met mondwater. Zodra ik morgen kan sta ik bij de tandarts op de stoep en ga ik ze beroven van doosjes wax.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van gehad, maar wat je kan proberen is gewoon een waterijsje ertegenaan houden C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat heb ik ook gehad toen ik mijn beugel had. Het doet pijn, maar het gaat vanzelf weer over. Even volhouden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Dumbledore: Ja, mijn ortho zei dat het na 2 weken helemaal over moet zijn, maar met pijn duren die 2 weken heeeeeel erg lang. :(


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Jaimes schreef:
    Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van gehad, maar wat je kan proberen is gewoon een waterijsje ertegenaan houden C:


    Ik heb geen ijsjes in huis.. :(


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    @Rider: Hmm, ja dat is waar. Maar zelfs als ik praat doet het zo'n pijn. Ik heb al gespoeld met mondwater. Zodra ik morgen kan sta ik bij de tandarts op de stoep en ga ik ze beroven van doosjes wax.


    Ja, ik vind het eigenlijk ook wel vreemd dat je dat niet gekregen hebt. Een vriendin van mij had in het begin ook super veel last en kreeg toen ook gewoon wax :S


    Happy Birthday my Potter!

    AntwaMalik schreef:
    @Dumbledore: Ja, mijn ortho zei dat het na 2 weken helemaal over moet zijn, maar met pijn duren die 2 weken heeeeeel erg lang. :(


    Jaa ik snap wat je bedoelt. Misschien alsnog wax gaan halen? Dat werkt best wel goed als je dat op het stukje plakt waar je beugel tegen de blaar aan komt, dan krijgt het de kans om te genezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rider schreef:
    IJsjes en vla eten ^^. En bekijk het positief. Als dat ding weer uit je mond gaat heb je de mooiste lach ever!


    26 - 02 - '16

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het eigenlijk ook wel vreemd dat je dat niet gekregen hebt. Een vriendin van mij had in het begin ook super veel last en kreeg toen ook gewoon wax :S


    Ja, mijn ortho zei het is onhandig, het blijft niet zitten etc. Maar ik wil niet met 1 jaar lang blaren zitten, misschien dat zij het lekker vind maar ik niet. Ik ga gewoon wax halen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Jaa ik snap wat je bedoelt. Misschien alsnog wax gaan halen? Dat werkt best wel goed als je dat op het stukje plakt waar je beugel tegen de blaar aan komt, dan krijgt het de kans om te genezen.


    Jaa, ik ga het morgen echt halen, al moet ik lopen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Och, die pijn herinner ik me nog al te goed ^^. Vooral als je 's morgens wakker wordt... Van echte blaren heb ik nooit echt last gehad. Wel vreemd dat je geen wax mee kreeg :/.


    i put the fun in funeral

    Ik weet trouwens hoe het voelt, hopelijk zijn ze snel weer weg.


    •*• Lululu •*•