• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Olivia is the nurse die ik ook speel. Wist even niet hoe hij hier anders moest komen]

    [Wanneer komen de medewerkers eigenlijk?? Ik heb al een idee voor Olivia >3 ]


    Shit Could Be Worse.

    [Oke vertel?]

    Realist schreef:
    [Olivia is the nurse die ik ook speel. Wist even niet hoe hij hier anders moest komen]


    [Oooh, hahaha ik zo rustig lezen en daarna like Watthefuckk? ]


    Shit Could Be Worse.

    Realist schreef:
    [Oke vertel?]


    [Jaa bedoelde over die Miss Flower fsuu? ]


    Shit Could Be Worse.

    [ik ben niet zo snugger :O ; dus ik volg jullie niet helemaal. De medewerkers worden alleen gebruikt als het nodig is. Bijvoorbeeld als ze een gesprek hebben of als ze iets nodig hebben. Het is ook a bit strange als er een huis is vol met tieners, maar zonder enkele begeleiding]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Kan Lolita iemand tegenkomen? :3?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amethysst schreef:
    [ik ben niet zo snugger :O ; dus ik volg jullie niet helemaal. De medewerkers worden alleen gebruikt als het nodig is. Bijvoorbeeld als ze een gesprek hebben of als ze iets nodig hebben. Het is ook a bit strange als er een huis is vol met tieners, maar zonder enkele begeleiding]


    [Okeey, maar wat moet Miss Flower dan? xd , want ik dacht maybe kan Olivia bij Miss Flower komen, of haar tegenkomen als ze haar kantoor ontdekt of zoiets? kan dat? ':)]


    Shit Could Be Worse.

    Daemon schreef:
    [Kan Lolita iemand tegenkomen? :3?]


    [ Jaa Olivia kan wel misschien kunnen ze samen op onderzoek uitgaan en dan dat kantoor ontdekken xd?]


    Shit Could Be Worse.

    June Hamilton- Necromancer
    'Ik ben wie ik ben, daar kan ik niks aan veranderen...' zegt Ethan.
    Ik zucht een beetje gefrustreerd uit. 'Je hoeft ook niets te veranderen, je bent fantastisch. Maar waarom kus je me de ene keer en de andere keer sluit je jezelf op?'
    Ik bijt even op mijn lip. 'ik snap het als je denkt dat ik niet helemaal klop, maar dat is niemand hier in dit huis. Je hoeft je niet te schamen'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Is goed hoor ^^ maar misschien kunnen jullie wel gesnapt worden... :Y)]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:59 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    RockThisShit schreef:
    (...)

    [ Jaa Olivia kan wel misschien kunnen ze samen op onderzoek uitgaan en dan dat kantoor ontdekken xd?]

    [Oké, maar wat is er zo speciaal aan dat kantoor :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Olivia Severance

    Ik loop door de gangen en blijf dan bij de trap staan. Ik vraag me af of er nog een begeleider zal zijn of iemand anders?. Ik ga de trap af en loop dan naar beneden. Ik kijk rond om te zien of er nog iemand beneden is. Ik loop naar de huiskamer en ga even op de bank zitten en denk na over het huis. Even later loop ik naar de keuken, open ik de koelkast en haal daar een flesje Ice Tea uit.

    (ff zo dan? xd moet ff eten x)


    Shit Could Be Worse.

    [nou, Miss Flower is psychiater en heeft dossiers van alle jongeren én informatie over wat er met hun gaat gebeuren. Misschien wel interessant om te lezen?]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    {Dat klinkt heel aanlokkelijk om daar een keer in te breken XD}


    Don't be like the rest of them, darling