• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Ik ga graag mee,' zei ik iets te snel waardoor mijn wangen rood kleurden. Geen flauw idee wat ze buiten wilde gaan doen, maar als June naar buiten ging wilde ik maar al te graag mee, alleen op mijn kamer zitten had ook niet zoveel nut.
    Ik hield de achterdeur voor haar open en volgde haar toen ze naar het terras liep. 'Waar eh - Waar wil je heen?' vroeg ik zacht.


    June Hamilton- Necromancer
    'Meestal loop ik een rondje, maar omdat ik het hier niet ken een stukje het bos in lijkt me?'
    Ik loop richting het bos en zie onze adem in wolkjes verdwijnen in de lucht. Het is onbewolkt, dus je kan goed de sterren en de maan zien. Ik vind het prachtig.
    'Vroeger keek ik samen met mijn moeder naar de sterren,' zeg ik en glimlach bij het denken aan die tijd. 'maar toen mijn vader overleed en ze in een depressie kwam, ging ik elke avond alleen kijken.' ik schopte een tak weg en keek het bos in.
    'Op één van die avonden zag ik een geest voor het eerst. Het was de mooiste vrouwelijke persoon die ik ooit had gezien, maar toen ik haar wilde aanraken, verdween ze. Sindsdien gebeurde er dat soort dingen vaker.'
    Ik kijk naar mijn all-stars en vraag me af waarom ik dat net had gezegd. Ik had nog nooit tegen iemand gezegd dat mijn vader dood was en mijn moeder ziek was. Op de een of andere manier schaamde ik me ervoor.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Met ingehouden adem luisterde ik terwijl June begon te vertellen over haar jeugd, haar eerste contact met een geest en ten slotte over haar ouders. Ze boog haar hoofd en keek naar haar allstars, waardoor er een glimlach rond mijn lippen speelde, het eerste teken waar ik naar had gekeken toen ik haar zag; allstars.
    Ik liep naar haar toe en hoorde de bladeren knisperen onder mijn voeten. Voorzichtig liet ik mijn hand in die van haar glijden en kneep er zacht in. Dan richt ik mijn blik omhoog, naar de sterren, naar de sterren waar June altijd naar kijkt en ik vind ze prachtig. 'Ze zijn prachtig June,' fluister ik daarom ook, vanuit mijn ooghoeken kijk ik even naar haar en sla dan mijn arm rond haar schouder, trek haar zachtjes tegen me aan en geniet van het warme gevoel wat binnenin me verspreid.


    [wat heb ik gemist?]

    June Hamilton- Necromancer
    Pas als Ethan zijn arm om mijn schouders doet, besef ik pas hoe koud het eigenlijk wel niet is.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en wens dat ik het moment kon bevriezen.
    Ik denk aan mijn moeder, hoe ze nu in een leeg huis zit. Daar moet ik nu niet aan denken. Ik ben hier voor mezelf. Om afstand te nemen van wat er allemaal gebeurt is. Maar kan ik dat wel? Kan ik wel vergeten wat er gebeurt is?
    In ieder geval heb ik hier totaal andere dingen om aan te denken.
    'Dank je,' zeg ik tegen Ethan. 'voor wat weet ik eigenlijk niet. Ik denk gewoon het feit dat je er bent.'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Ik ga nu een stukje schrijven waar Nicky Liam vindt.. of eigenlijk andersom maar waar kunnen ze bij aansluiten?]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Dank je, voor wat weet ik eigenlijk niet. Ik denk gewoon het feit dat je er bent.' June legt haar hoofd op mijn schouder en kijkt mee naar de sterren terwijl ik haar zachtjes nog iets dichter tegen me aantrek en mijn hand langzaam heen en weer laat gaan langs haar arm.
    'Geen dank, voor wat dan ook,' zeg ik met een voorzichtige grijns. Mijn zekere kant kwam vaker naar boven als ik bij June kwam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het steeds vaker prettig vond dat dat gebeurde.
    Even liet ik June los, om mijn vest uit te trekken, om dat vervolgens rond June's schouders te hangen. Opnieuw richtte ik mijn blik omhoog en sloot even mijn ogen, vanaf nu werd alles anders.


    PopRocket schreef:
    [Ik ga nu een stukje schrijven waar Nicky Liam vindt.. of eigenlijk andersom maar waar kunnen ze bij aansluiten?]


    [Daniël zwerft nog ergens rond?]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    June Hamilton- Necromancer
    Ik glimlach als Ethan zijn trui om mijn schouders hangt, maar probeer rustig door te gaan met adem als ik en jongen zie staan midden om het pad.
    Hij grijnst als een idioot en kijkt ontzettend boos. Zijn lichaam lijkt wel omgeven door een soort mist achtige substantie. Hij komt op ons af lopen, maar het geeft me geen goed gevoel. Niet nu!, denk ik.
    Ik sluit mijn ogen en probeer hem weg te duwen. Als ik een paar seconden later weer mijn ogen opendoe, is hij weer verdwenen.
    'Zullen we weer naar binnen gaan?' fluister ik en pak zijn hand vast.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    June's lichaam verstijft even, waarna ze kort haar ogen sluit en koortsachtig na staat te denken. Een aantal seconden later opent ze haar ogen opnieuw, fluistert zachtjes of we naar binnen kunnen en pakt mijn hand vast. Verward staar ik naar het donkere bospad voor ons, kijk even naar June en knik dan zacht.
    'Je zag weer iemand, niet waar?' vraag ik zacht, terwijl ik me omdraai en mijn arm weer rond June's schouder sla om haar zo weer mee te nemen naar het huis. Aan de rand van het bos, net buiten de verlichting van het huis blijf ik even staan en kijk naar beneden. 'Ze doen je niets June, dat beloof ik,' fluister ik zacht.


    [een avond niet online haha xD meteen veel gemist xD]

    [wie wordt de jongen?]

    RememberYoux schreef:
    Ivy Hillary Adams
    Na dat ik een tijdje relaxed op bed had gelegen leunde ik naar mijn koffer toe om mijn MP3 te pakken. Poef. Ik keek naar beneden en zag dat ik ongeveer tegen het plafond aan zat. Ik vloekte luid en kwam hard neer. Ik wreef over mijn stuitje en stond vloekend op. Proberend om een soort pirouette te draaien kreun ik luid en val weer op de grond. Dan pas merk ik de jongen op. 'Oh, hai.' zeg ik ongemakkelijk. Wat zou hij nou wel niet denken? 'Hey, een meisje dat uit het niets voor mijn voeten valt. Dit is zo'n leuk huis hè!' dacht ik sarcastisch. Sure.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [by the way, Realist.
    er zijn een paar op zoek naar het kantoor, June en Ethan zijn buiten. en voor de rest weet ik niet.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik heb geen jongen, alleen een meisje :p.. Iemand die Anna wil meeten?]

    June Hamilton- Necromancer
    'Nu nog niet nee,' zeg ik en kijk recht voor me uit.
    Ik had echt te veel boeken gelezen over dit soort dingen. Ik maakte mezelf helemaal gek en dat was juist níet de bedoeling.
    Met moeite maak ik mezelf los van Ethan en krijg het gelijk koud, maar we kunnen nou eenmaal niet voor eeuwig aan elkaar geplakt zitten.
    Ik open de deur en stap het verwarmde huis in. Wat zullen we nu eens doen?


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.