• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Anna is een vampier, dus het kan niet anders dan dat de anderen ook bovennatuurlijk zijn,' zegt June plotseling als ik klaar ben met mijn verhaal te vertellen.
    Verschillende gedachten flitsen door mijn hoofd, de eerste is dat ze voor de gek houdt, ze wil me verschrikkelijk voor schut zetten voor de rest en daarom vertelt ze zoiets raars. De tweede is dat ze gelijk heeft en niet alles klopt in dit huis, wat veel waarschijnlijker lijkt aangezien wij twee al iets bovennatuurlijks boven ons hebben hangen.
    Ik frons mijn wenkbrauwen even terwijl ik mijn blik in die van June geboord houdt. 'We zullen moeten gaan rondvragen,' zeg ik dan met een zacht hoofdknikje.
    Half laat ik mezelf overeind komen van het bed, wanneer ik mezelf weer terug laat vallen. 'Ik - Ik wil iets testen,' zeg ik dan aarzelend, waarna ik langzaam voorover buig naar June, tot het punt dat onze lippen elkaar zacht strelen en mijn ademhaling wat zwaarder wordt. Daarna ga ik weer naar achteren hangen en sta direct op, 'sorry,' fluister ik dan.


    •

    Ivy Hillary Adams
    'Ehm, sorry. Ik wist niet dat je zo boos zou -' tijd om mijn zin af te maken had ik niet. Ineens stond ik in een soort kantoor. Ik gromde. 'Hello?' roep ik terwijl ik tegen de deur aan bons. En ik sta weer naast ze. 'Godsamme.' komt er zacht uit mijn mond. 'Okay, kunnen jullie ook zo iets als teleporteren?' vraag ik sarcastisch. Ik kijk naar boven, en verwacht dat er camera's hangen van een of ander tv programma.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Damon
    'Je bent al net zo aardig als ik altijd ben' Zeg ik grijnzend tegen Marique, 'Mischien is ze aan komen vliegen ofzo' Andwoord ik vervolgens op haar eerste vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Over wat heb je het?" Vroeg ik aan het meisje en rolde met mijn ogen. "Je bent niet goed snik, weet je dat."
    Ik keerde me met mijn rug naar het meisje toe en keek op naar Damon.
    "Misschien moeten we het na het avondeten nog eens proberen?" Stelde ik voor, hoewel ik het veel liever nu zou doen. "Maar dan zonder pottenkijkers?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Olivia Severance

    Ik draai me om en bedenk me ineens dat er wel een soort van kantoor móét zijn. Ik loop de keuken uit en wenk Lolita achter me aan te komen. 'Kom.' Ik loop naar de trap en ga daar onder staan. 'Hier niets?' ongeduldig loop ik de trap weer op en bekijk de gang goed. Uiteindelijk moet ik zuchten. 'Jij nog een idee?'


    Shit Could Be Worse.

    June Hamilton- Necromancer
    Net op het punt wanneer ik denk dat hij me gaat zoenen, leunt hij naar achteren en mompelt een sorry.
    'Het- het geeft niet,' stotter ik en sta op. 'Ik heb honger, misschien kunnen we wat eten gaan halen?' vraag ik.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Lolita Estela Rosale-Vampier
    'Niet een beetje onhandig om voor het eten gelijk dat te drinken?' vroeg ze aan haar toen ze het blikje zag. 'Vraag je je nooit af of er nog een beheerder of verpleger is in dit huis?' Ze keek Lolita vragend aan 'Want dat zou ik wel eens willen weten..' Lolita glimlachte even vals. Daar had ze nou zin in. iets doen wat eigenlijk niet mag. 'Ja, dat vraag ik me soms af. Iedereen zal dat wel eens willen weten,' Zei ze met een gemene glimlach. Misschien kon ze eindelijk dan toch iets doen. 'Heb je en plan?' Vroeg ze aan haar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ivy Hillary Adams
    Nu ik wist wat het was, was het een stuk makkelijker te besturen. Ik voelde hoe de woede in me opborrelde. 'Ik-' zei ik, terwijl ik me probeerde te verplaatsen, wat lukte. Ik zag nog een paar rooksliertjes voor mijn ogen dansen. Weet ik ook meteen hoe dat er uit ziet. 'Bedoel-' ik verplaatste me weer achter haar en tikte op haar schouder, waarna ik weervoor ze kwam. 'Dat.' ik trok een uitdagend gezicht. Ze had me zonder reden niet heel aardig behandeld, en dat mocht ik niet echt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Daemon schreef:
    Lolita Estela Rosale-Vampier
    'Niet een beetje onhandig om voor het eten gelijk dat te drinken?' vroeg ze aan haar toen ze het blikje zag. 'Vraag je je nooit af of er nog een beheerder of verpleger is in dit huis?' Ze keek Lolita vragend aan 'Want dat zou ik wel eens willen weten..' Lolita glimlachte even vals. Daar had ze nou zin in. iets doen wat eigenlijk niet mag. 'Ja, dat vraag ik me soms af. Iedereen zal dat wel eens willen weten,' Zei ze met een gemene glimlach. Misschien kon ze eindelijk dan toch iets doen. 'Heb je en plan?' Vroeg ze aan haar.



    Olivia Severance

    Ik draai me om en bedenk me ineens dat er wel een soort van kantoor móét zijn. Ik loop de keuken uit en wenk Lolita achter me aan te komen. 'Kom.' Ik loop naar de trap en ga daar onder staan. 'Hier niets?' ongeduldig loop ik de trap weer op en bekijk de gang goed. Uiteindelijk moet ik zuchten. 'Jij nog een idee?'


    Shit Could Be Worse.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    June stottert wat en begint dan vlug over het eten en het feit dat ze honger heeft gekregen. Zachtjes knik ik en draai mijn gezicht dan weer naar haar toe, als ik haar niet eens kon zoenen zou ik maar gaan voor vriendschap, dacht ik bitter, terwijl mijn gevoelens hevig protesteerden. 'Hou je van pasta?' vraag ik dan twijfelend, 'ik ben nogal goed in het koken van Italiaans eten,' biecht ik dan schouderophalend toe.


    •

    Marique Elizabeth Valois

    Ik keek het meisje zo dodelijk aan, dat het wel leek alsof mijn ogen haar elk moment konden doden.
    Het was zonder echte reden dat ik haar niet mocht, maar het was nu eenmaal zo.
    "Liefje, ik ben niet onder de indruk van je kunstjes." Zei ik arrogant en snoof. "Dus voordat je nog eens van plan bent om me te irriteren, denk eerst dan maar eens goed na of je dat wel wilt."
    Zonder enige aarzeling duwde ik haar nonchalant opzij en trok Damon aan zijn hand weer de gang op.
    "Horendol word ik er van," Mopperde ik en keek hem aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ivy Hillary Adams
    Ik trapte nog even tegen haar benen aan toen ik wegflitste. Had toch wel voordelen. Ik keek om me heen. 'Behalve als je verkeerd terecht komt.' mopper ik, terwijl ik zuur naar de urinoirs kijk. Ik sluit mijn ogen, en als ik ze weer open zit ik weer op mijn kamerbed. Ik laat me achterover vallen en een woeste schreeuw verlaat mijn mond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Damon
    'Je kan haar altijd imiteren, dat lijkt me leuk. Je kan je voordoen als iemand anders om vervolgens diegene in de problemen te krijgen' Zeg ik grijnzend als we buiten gehoor zijn van het meisje. 'Als je me niet had weg getrokken had ik iets gedaan' Mompel ik vervolgens. 'En nu heb ik honger'


    Don't be like the rest of them, darling

    June Hamilton- Necromancer
    Hou je van pasta. Pasta is mijn lievelingseten. Je kunt me ervoor wakker maken.
    'Natuurlijk houd ik van pasta! Naar beneden,' grijns ik en loop richting de trap. Eenmaal beneden zie ik een aantal mensen staan, maar ik ben te verlegen om iets te zeggen. Omdat ik al door het huis had gezworven, wist ik al dat er een voorraadkast was. Ik opende die en liet Ethan naar binnen gaan.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.