• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Lolita Estela Rosale-Vampier
    Lolita volgde haar even, maar Olivia kon niets vinden. 'Waarom beginnen we niet met de spreekkamers en de personeel kamer,' Zei ze als voorstel.
    'Die moeten naast de bibliotheek zijn .Allen is die deur gesloten,' Lolita dacht even na. Hoe kwam je ruimte binnen met een gesloten raam , zonder de deur overduidelijk open te breken. Natuurlijk, via een raam. 'Ik heb een idee. Ga naar de bibliotheek toe. Daar is een gesloten deur en wacht daar op mij. Ik heb een idee om daar naar binnen te komen,' Nadat ze haar zin had afgemaakt renden ze op mensen snelheid naar de voordeur. Die trok ze open en ze liep naar buiten. Ze liep om het huis heen. Helaas was het gras een beetje modderig en Lolita zakte er snel door heen met haar hakken. Ze kwam uit bij een raampje aan de achter kant. Die gek genoeg open was. Ze hoefde hem allen maar omhoog te schuiven. Ze sloop naar binnen en deed de raam weer dicht. Op de bureau vond ze gek genoeg...sleutel.'Lekker slim om ze hier te laten,' Ze opende de deur en liep een klein halletje in. Vervolgens maakte ze de deur bij de bieb open.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Mohawk, heb je misschien Noah voor Hilly?
    weet je wat me dan grappig lijkt; zo van dat Hill en Marique aartsvijanden iets worden, en Hill en Noah de beste maatjes >.< (maar ideetje btw) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Marique Elizabeth Valois

    "Zoals dit bedoel je?" Ik nam het uiterlijk van het vreemde meisje aan en keek Damon aan en glimlachte sarcastisch.
    "Hallo." Zei ik op diezelfde irritante toon als haar. "Ik voel me nu behoorlijk gegeneerd."
    Snel transformeerde ik weer naar mezelf en huiverde.
    "En als je honger hebt, moet je eten." Grijnsde ik en trok een wenkbrauw op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Half glimlachend loop ik achter June langs de mensen af, om te eindigen bij de voorraadkast die June voor me open zet. Direct loop ik naar binnen en begin de spullen bij elkaar te zoeken die ik nodig heb, waarna ik een grote pan op het fornuis zet en geconcentreerd een van mijn favoriete pasta's ga maken. Met de hoeveelheden kijk ik zo dat ongeveer alle mensen hier in de keuken, plus nog wat extra mensen kunnen eten, zodat we niet allemaal apart hoeven te koken.
    Als ik klaar ben schep ik alvast twee borden op en geef er een daarvan aan June. 'De rest mag ook pakken als ie wil,' zeg ik tegen de anderen.


    •

    [Noah zit op zijn kamer.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Olivia Severance

    'Ik heb een idee. Ga naar de bibliotheek toe. Daar is een gesloten deur en wacht daar op mij. Ik heb een idee om daar naar binnen te komen' Zegt ze tegen me. Ze rent weg ik loop alvast naar de bibliotheek. Als ik daar een paar seconden gewacht heb gaat de deur ineens open. 'Okeey.. Die zag ik nou ook weer niet aankomen.' zeg ik met een grijns. Ik doe de deur dicht en loop door een gangetje. Als ik een bureau zie staan begin ik te zoeken. Ik kijk eerst de kamer rond en kijk dan echt bij het bureau. 'Kijk jij in die kast?, dan zoek ik in deze lades goed?' Ik haal een aansteker tevoorschijn en steek die aan. 'Ze mogen niet merken dat we hier zijn.' Ik draai me om naar het bureau en trek een lade open. Als ik begin te zoeken en niks vind ga ik verder naar de tweede. 'Paperclips.., pennen.., kantoorspul..'


    Shit Could Be Worse.

    June Hamilton -Necromancer
    'Je zou kok moeten worden,' zeg ik als Ethan me een bord pasta geeft.
    Ik ga zitten aan een grote, houten tafel en stop een hap in mijn mond. 'Besef je wel hoe lekker dit is?' zeg ik en wijs met mijn vork naar de tafel.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Okay, dan poeft ze daar wel ff heen. toch nog geen complete controle erover.]
    Ivy Hillary Adams
    Na dat ik een tijdje relaxed op bed had gelegen leunde ik naar mijn koffer toe om mijn MP3 te pakken. Poef. Ik keek naar beneden en zag dat ik ongeveer tegen het plafond aan zat. Ik vloekte luid en kwam hard neer. Ik wreef over mijn stuitje en stond vloekend op. Proberend om een soort pirouette te draaien kreun ik luid en val weer op de grond. Dan pas merk ik de jongen op. 'Oh, hai.' zeg ik ongemakkelijk. Wat zou hij nou wel niet denken? 'Hey, een meisje dat uit het niets voor mijn voeten valt. Dit is zo'n leuk huis hè!' dacht ik sarcastisch. Sure.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Maar komt Miss Flower ze nu grijpen als ze die dossiers hebben gevonden? -

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:15 ]


    Shit Could Be Worse.

    [Ik schrijf morgen wel een stukje, want ik heb nog een toets te leren D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    [Ik schrijf morgen wel een stukje, want ik heb nog een toets te leren D:]


    [Ohh is goed,, Sleepwell voor straks dann :3]


    Shit Could Be Worse.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Grinnikend neem ik de laatste paar happen van mijn bord en laat het dan in de gootsteen kletteren, straks zou ik wel afwassen, nu geen zin. 'Koken laat me alles vergeten,' zeg ik schouderophalend, 'ben blij dat je ervan geniet.'


    •

    Olivia Severance

    Als ik eindelijk bij het derde laadje ben vind ik een stapel papieren en een mapje. 'Hey, wat is dit?' ik pak het stapeltje en leg het verspreid over het hele bureau. 'Eens kijken.' Ik hou de aansteker dichterbij om het goed te kunnnen lezen. Ik bekijk de stapel papieren maar leg die dan weg omdat daar niks op staat dat belangrijk is. Als ik het mapje in mijn handen neem kijk ik nog een keer op om zeker te maken er niemand komt. Op de map staat in sierlijke letters ''Persoonlijke gegevens - Patiënten - Vertrouwelijk'' geschreven. Met grote ogen open ik de map en bekijk de dossiers waar de namen van de andere op staan. Veel tijd heb ik niet omdat ik voetstappen hoor. Ik stop ze snel terug in de map en schuif de papieren in de lade. Het mapje stop ik onder mijn shirt tussen een stukje van mijn broek zo, dat het niet te zien is dat er iets onder zit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:27 ]


    Shit Could Be Worse.

    RockThisShit schreef:
    -Maar komt Miss Flower ze nu grijpen als ze die dossiers hebben gevonden? -


    [whahaha dit keer niet... :Y)]

    June Hamilton- Necromancer
    Het is grappig om te zien hoe Ethan over koken praat.
    'Nou, het is geen straf of zo,' zeg ik lachend en zet mijn bord op het aanrecht. 'ik ga nog even naar buiten. Dat is één van mijn rare dingen die ik altijd na het eten doe. Ga je mee of blijf je hier?' vraag ik terwijl ik mijn jas van de kapstok haal.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    "Zoals dit bedoel je?" Ik nam het uiterlijk van het vreemde meisje aan en keek Damon aan en glimlachte sarcastisch.
    "Hallo." Zei ik op diezelfde irritante toon als haar. "Ik voel me nu behoorlijk gegeneerd."
    Snel transformeerde ik weer naar mezelf en huiverde.
    "En als je honger hebt, moet je eten." Grijnsde ik en trok een wenkbrauw op.


    Damon
    'Hmm.. Waar hadden we dat pakje koekjes gelaten? Dan nemen we dat mee naar buiten of iets dergelijks' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling