• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Jaybee Saunders Sylvesti

    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir
    Cherine Rae Marvelle ~ Vakantie Laurentia

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Even invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerijk:
    Reden van verblijf:
    Extra:


    Klik hier voor het eerste topic.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics , ik ga er misschien eentje aanmaken..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Claire Emilia Epsilon
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: Claire heeft lang bruin haar en een licht getinte huid. Ze heeft prachtige groene ogen en een figuur waar vele mensen jaloers op zijn. Ze heeft een tatoeage met de naam van haar man.
    Innerlijk: Claire is een vrij onzekere vrouw die erg jaloers kan zijn. Ze heeft een goed gevoel voor humor en zorgt dat de sfeer altijd gezellig blijft. Dit lukt haar echter niet altijd. Bijvoorbeeld door chagrijnigheid. Ze heeft soms negatieve buien die het erg lastig maken voor haar en de mensen om haar heen. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug en probeert die tijd samen met haar echtgenoot te vergeten.
    Reden van verblijf: Huwelijksreis
    Extra: Is getrouwd


    26 - 02 - '16

    Ik reserveer een jongen.

    *gaat er zo één aanmaken*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Curlies schreef:
    [Mijn topics , ik ga er misschien eentje aanmaken..]


    Pretty is just a pretty word.

    Curlies schreef:
    [Mijn topics , ik ga er misschien eentje aanmaken..]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn topics.


    The truth may be orange!

    Realist schreef:
    Ik reserveer een jongen.


    Je hoeft niet te reserveren, er zijn oneindig veel rollen beschikbaar. :3


    Your make-up is terrible

    Piazon schreef:
    Mijn topics.


    Don't be like the rest of them, darling

    Curlies schreef:
    [Mijn topics , ik ga er misschien eentje aanmaken..]

    Dit
    Leuk idee trouwens ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik blijf erbij dat dit de beste rpg is die er ooit is geweest. Het is gewoon ideaal. Je kan erin wanneer je wilt, je kan eruit wanneer je wil en als het te druk wordt hoef je alleen maar uit te checken. Ideaal! Hoe kwam je eigenlijk op dit idee?


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Ik blijf erbij dat dit de beste rpg is die er ooit is geweest. Het is gewoon ideaal. Je kan erin wanneer je wilt, je kan eruit wanneer je wil en als het te druk wordt hoef je alleen maar uit te checken. Ideaal! Hoe kwam je eigenlijk op dit idee?


    Hahaha, ik was in Deventer, en toen zag ik een mooi gebouw. Toen dacht ik: Wauw, dat is mooi voor een RPG. Oh, een hotel! En toen kwam het zo tot stand. Ik kijk veel uit het raam in de trein.


    Your make-up is terrible

    ik maak hier even mijn topics van, want dit vind ik toch wel een briljant idee.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Even invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Nana Reira Ito
    Leeftijd:
    24 jaren
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk:
    Nana heeft een blanke, melkwitte huid en is ongeveer 174cm lang. Haar lengte vind ze mooi, maar hoewel ze wel langer is dan velen meiden, draagt ze gewoon hakken. Dit omdat ze van het vrouwelijke, elegante gevoel die ze dan heeft houdt. Ze heeft sterke, maar doch mooie, slanke benen. Haar ogen hebben een donkere kleur, welke vaak een zwarte, mysterieuze diepte lijkt. Nana heeft chocoladebruine, lange haren welke tot onder haar borsten komen. Ze heeft haar haarlokken vaak gekruld, omdat ze er dan graag met haar vingers door de krullen gaat.


    Innerlijk:
    Nana is een lieve, aardige, zorgzame jonge vrouw, die het beste wilt voor iedereen. Toch stopt ze al haar gevoelens en emoties weg, zo heeft ze in maanden geen traan meer gelaten en bijt ze de pijn weg. Zo weet niemand wat er in haar omgaat en denken ze dat alles goed met haar gaat, terwijl eigenlijk het tegenovergestelde aan de gang is.
          Hoewel ze aardig probeert te zijn tegen iedereen, dit lukt niet altijd waardoor ze op sommige momenten ook heel sarcastisch, droog en zelfs gemeen uit de hoek kan komen. Iets dat je totaal niet van haar verwacht, maar met een bak koffie is ze weer de oude.
    Reden van verblijf:
    Nana zingt en wil het in deze wereld schoppen tot pop/rock zangeres, zo reist zij met de rest van haar band overal ter wereld rond. Dit keer komt ze hier in dit hotel tot rust, aangezien zij net een concert achter de rug heeft. Ze is niet heel beroemd, maar wel bekend bij velen mensen die graag onbekende muziek opzoeken, al gebruikt ze daar haar middelste naam voor ‘Reira.’
    Extra:
    Ze had tot laatst een vriend, maar sinds een paar weken is het uit gegaan, omdat Nana zich vaak gedwongen voelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Epsilon is toch een Griekse letter?]

    Naam: Samuel Ray Dawson
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Zijn hele rechterzij is bedekt met tatoeages die hij normaal gesproken bedekt. Hij geeft zichzelf niet snel bloot. Hij heeft zwart, lang haar dat hij meestal in een staart draagt. Hij is ongeveer 1.80 meter en heeft een getinte huid. Hij vermoed dat er ergens in zijn familie bloed zit van de Indianen uit Amerika. Zijn kledingstijl bestaat ook baggy kleding die toch stijlvol is.
    Innerijk: Hij is geïnteresseerd in mode en gaat graag winkelen, iets wat je niet zou zeggen als je zijn uiterlijk ziet. Hij is erg hyperactief en weet soms niet wanneer hij moet stoppen. Toch staat hij altijd klaar voor andere mensen, met name zijn vrienden. Hij zal zich volledig in een relatie storten als hij echt verliefd is en het doet hem dus des te meer pijn als zijn hart wordt gebroken.
    Reden van verblijf: Zijn beste vriendin heeft hem meegenomen op vakantie, omdat hij is bedrogen door zijn (nu is het zijn ex-)vriend.
    Extra: Hij is homoseksueel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis