• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Jaybee Saunders Sylvesti

    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir
    Cherine Rae Marvelle ~ Vakantie Laurentia

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Even invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerijk:
    Reden van verblijf:
    Extra:


    Klik hier voor het eerste topic.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Nou het is meer dat je dan ook echt actief moet blijven. Je kunt dan niet zomaar stoppen. Dus denk er goed over na.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het mag wel, ik dacht, ik zeg het alleen even, voor als je het nog niet door had ofzo. :3


    Your make-up is terrible

    Zolang de rpg vlot loopt en der wat gebeurd met mijn personage, zal ik actief zijn. Vorige jaar was dat lastiger omdat ik steeds heen en weer naar Gent moest en dan kwam ik soms pas laat terug, maar nu dubbel ik dus ga ik niet naar elke les. En dinsdag heb ik sowieso geen les. Veel uitgaan of zo doe ik ook niet


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Je staat er tussen.


    Your make-up is terrible

    Naam: Mary Roberts
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Innerijk: Mary is spontaan, vrolijk en grappig. Ze houdt ervan om dingen uit te proberen en nieuwe mensen te ontmoeten. Haar vader is overleden aan kanker toen ze vier jaar was, als iemand met de ziekte scheldt wordt ze ontzettend boos.
    Reden van verblijf: vakantie
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:27 ]


    night thinking, day dreaming

    Graag wel alles invullen. Dat is duidelijker voor de rest. (Behalve als je nog bezig bent, dan heb ik niks gezegd.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ja ik was nog bezig, maar ben nu klaar ^^


    night thinking, day dreaming

    N4I5 schreef:

    Naam:
    Aubree Aleah Rodriguez.
    Leeftijd:
    19 jarig.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Uiterlijk:





    Ze heeft goudkleurige ogen met een donkerbruin randje eromheen. Ze is slank, en ongeveer 1m72 waardoor ze lange benen heeft.
    Haar huid is lichtgetint.
    Ze heeft krullende, blond-bruine, haren tot over haar borsten. Haar kledingstijl is verschillend. Van een schattig kleedje met pumps, tot een handige skinny met een paar sneakers.
    Ze heeft geen tattoo's, maar wilt er ooit wil 1 nemen. Piercings heeft ze ook niet behalve oorbellen, en een extra gaatje bij elk oor waardoor ze 2 oorbellen bij elk oor kan steken.
    Ze heeft een volle B-cup en weegt ongeveer 69 kilogram.
    Innerijk:
    Aubree is een meisje dat vooral veel twijfelt.
    Ze is vrolijk en plaagt mensen graag, maar daar komt bij dat ze eigenlijk heel verlegen is over zichzelf.
    Ze kan mensen goed troosten, of ze opvrolijken, maar zelf hoeft ze geen hulp.
    Af, dat wilt ze beweren.
    Eigenlijk is Aubree een meisje dat wel afhankelijk is van andere mensen, maar wil ze dat zelf niet geloven.
    Aubree is iemand die niet rap zal tonen wat ze voelt, behalve als ze blij is, dat laat ze dan wel zien.
    Eigenlijk heeft ze constant een glimlach om haar lippen zitten, maar dat is vaak een masker.
    Reden van verblijf:
    Haar ouders zijn voor een jaar naar China, en besloten dat ze haar beter op 1 plaats achterlieten zodat ze een serieuze rekening hadden, dan dat ze constant ronddwaalde.
    Extra:
    Aubree is enorm lenig. Dit komt omdat ze al van kleins af aan bezig is met Acrobatische Gym. Ze heeft gedurende 2 jaar ook Ballet gevolgd, maar dat was niet direct iets wat ze echt leuk vond.

    [Oké, zij is klaar, nu de jongen ;3]


    Naam:
    Austin Joshua Gray.
    Leeftijd:
    20 jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Uiterlijk:






    Innerijk:
    Later.
    Reden van verblijf:
    Een gewone vakantie. Hij wil even weg zijn van alles en iedereen thuis.
    Het is net gedaan met zijn vriendinnetje omdat hij niets meer voor haar voelde.
    Extra:
    Austin heeft een tattoo op zijn ribben aan de linkerkant.
    Tattoo.
    Hij is Bi en schaamt zich daar totaal niet voor. Hij is blij met wie hij is en of hij nu verliefd wordt op een meisje of een jongen, dat maakt hem niet uit.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:11 ]

    <3______<3


    night thinking, day dreaming

    Naam: Luke Alexander Skyse
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:




    Luke heeft donker bruin haar met opvallend blauwe ogen. hij heeft een lichte huid met rechte witte tanden. Hij heeft een lang postuur met een redelijk afgetraint lichaam. Hij is 1.89 lang.
    Innerijk:
    Luke is een spontane jongen met een goed gevoel voor humor. Hij is slim maar soms erg naief. Hij is graag bij zijn vrienden en heeft een grote hobby: fotografie. Dat is zijn lust en zijn leven. Hij heeft een groot gevoel voor verantwoordelijkheid wat komt doordat zijn zusje altijd bij hem was. Luke is gek op honkbal maar toen hij tussen honkbal en fotografie moest kiezen was de keuze makkelijk.
    Reden van verblijf: Hij is op vakantie om foto's te maken.
    Extra: x

    Meh. Haal m'n eerste personage maar van de lijst. Ik maak wel een nieuwe.


    26 - 02 - '16


    Naam: Valérie Raven Stewards
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: (Zie foto) Valérie heeft zwart haar dat ze kort opgeknipt heeft. Ze heeft een lichte huid en enkele piercings. Ze heeft een slank figuur en draagt vrij simpele kleding.
    Innerlijk: Valérie is een rebelse meid die houdt van een beetje actie. Ze deinst voor niets of niemand terug en is ook niet bang voor eventuele gevolgen. Ook voor de leerkrachten op school is ze niet bang en zelfs niet voor de politie. Ze heeft drie misdaden op haar naam staan, een aardig strafblad dus, maar dat kan haar helemaal niets schelen. Dit zegt dus over haar dat ze ook erg onverschillig is. Ze kan onvriendelijk en gemeen overkomen. Zelfs agressief of eng kan ze lijken, maar dit is ze niet. De uiteindelijke redenen van haar misdaden waren verveling en frustratie. Verder kan Valérie best wel een lief meisje zijn dat haar vrienden steunt voor zover ze dat kan. Helaas droeg deze lieve kant niet bij aan de sfeer van het gezin waar ze eerst woonde en werd ze uit huis geplaatst. Ze heeft haar opleiding inmiddels afgerond en is op zoek naar een baan. In die tussentijd teert ze op haar zakgeld en vertoeft ze in het Sheraton hotel.
    Reden van verblijf: Ze is op zoek naar een baan en heeft eigenlijk niets beters te doen.
    Extra: Ze heeft de drang om dingen te slopen of te stelen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 april 2019 - 16:37 ]


    26 - 02 - '16

    nvm

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:41 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Keith ziet er graag net iets anders dan anders uit

    Maak je een grapje? Zo ziet tegenwoordig iedereen eruit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.