• Mijn vader heeft een enkele maanden geleden een ooroperatie gehad. Daar bleek echter al niet alleen een poliep te zitten maar ook een zware ontsteking. Nu vader deels genezen is en tijdelijk half doof is moet hij regelmatig naar de kno.

    Vandaag weer maar hij hoort dus echt niets meer aan dat ene oor terwijl hij nog wel wat zou moeten kunnen horen. Hij hoorde zelfs 120 decibel.
    En dan zit je thuis op je kamer, komt je moeder half huilend naar boven met de mededeling dat je vader waarschijnlijk aan een oor nooit meer zal horen. De artsen weten ook niet hoe het kan en ze gaan volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor g kwijt is.

    Tsja en dan kun je je niet concentreren op school. Damn ik voel me nu echt klote.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elenei schreef:
    Serieus. Wat een shitload aan crap hier :'D Maakt me echt pisnijdig. Als zij het erg vindt, dan vindt zij het erg. Daar kan je niet over discussiëren. Je kan hoogstens zeggen hoe je er zelf op zou reageren, maar da's dan het zeggen van je mening. Hier wordt het gezegd, alsof het een feit is dat je zoiets niet erg mag vinden. En kom dan niet met, 'O, in Afrika dit en dat.' Daar heeft haar vader toch niks mee te maken >< Het is 'n familielid die niet zulk fijn nieuws heeft gekregen en daar mag ze zich best zorgen over maken. Ga dan niet heilig doen en zeg dat 't niks voorstelt.


    I agree. In Afrika heb ik dit soort gevallen gezien. Voor hen is het ook heftig maar dat is niet te vergelijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissStoran schreef:
    (...)

    Tering zeg, ik wil mijn verhaal kwijt en dit ish et enigste wat jullie zeggen, kijk het leven niet negatief. Serieus reageer er dan verodmme niet op.!!!!

    Dan kun je zeggen dat ik normaal meot doen maar nee dat doe ik eens niet.
    Het was een site waar je elkaar respecteerde. ik dacht dat ik mijn verhaal kwijt kon zodat ik lieve reacties kreeg die me op zouden beuren.

    Ik zal voortaan ook zo eens tegen jou doen als jij je kut voelt of er is iets met jou vader en moeder. Zou jij dat leuk vinden dan. Ik heb een uur lang met mijn ouders zitten janken mijn vader is er kapot van en hij kan zijn werk niet meer helemaal goed doen. Ik heb al een kut jaar en dan zou je eens wat normaler kunnen reageren.

    Rustig, ik heb nooit gezegd dat ik het niet kut voor je vind. Natuurlijk is het kut, ik probeerde je te helpen door te laten zien dat het erger had gekund. Het was niet mijn bedoeling je te beledigen. Ik vind het echt kut voor jou en al helemaal voor je vader.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh, super erg voor je! En wat naar voor je vader. Veel sterkte en dikke knuffel! X


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MissStoran schreef:
    (...)

    Tering zeg, ik wil mijn verhaal kwijt en dit ish et enigste wat jullie zeggen, kijk het leven niet negatief. Serieus reageer er dan verodmme niet op.!!!!

    Dan kun je zeggen dat ik normaal meot doen maar nee dat doe ik eens niet.
    Het was een site waar je elkaar respecteerde. ik dacht dat ik mijn verhaal kwijt kon zodat ik lieve reacties kreeg die me op zouden beuren.

    Ik zal voortaan ook zo eens tegen jou doen als jij je kut voelt of er is iets met jou vader en moeder. Zou jij dat leuk vinden dan. Ik heb een uur lang met mijn ouders zitten janken mijn vader is er kapot van en hij kan zijn werk niet meer helemaal goed doen. Ik heb al een kut jaar en dan zou je eens wat normaler kunnen reageren.


    Je bent nu best onredelijk bezig. Natuurlijk voel je je rot, daar heb je 't recht op. Ik kan me goed voorstellen dat dit echt als een schok komt, maar hoe vervelend het nu ook is, er valt mee te leven. Dat vind je zelf ook wel, toch?
    Wie een topic maakt, moet rekening houden met de reacties die erop kunnen komen. Blijkbaar denkt niet iedereen er hetzelfde over als jij. Het zou natuurlijk een stuk vriendelijker zijn om het niet of op z'n minst anders te zeggen, dat ben ik helemaal met je eens. Kop op meid, trek je er niks van aan, je hebt 't al lastig genoeg zo. *hugs*


    i put the fun in funeral

    Het is gelukkig niet aan beide oren, dat is nog iets goeds! Maar sterkte, en ik hoop dat hij ook aan zijn andere oor zijn gehoor weer terug krijgt!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sjezus, laat ik maar mn mening voor me houden over sommige mensen hier :')
    Trek je er niks van aan meid, 't blijkt tegenwoordig normaal te zijn om iemand nog even harder de grond in te trappen als diegene al verdrietig is om iets. Ik wens jou en je familie veel sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    thanks voor de lievereacties


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Diepe zucht. Er zijn toch altijd mensen die het beter weten MissStoran, daar kun jij niets aan doen.
    Jij voelt je er kut door en dat is heel erg begrijpelijk. Sterkte en hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat voor een beroep doet hij dan?


    Life is hard and then we die

    Goed, volgende keer zal ik niet proberen iemand te helpen door te laten zien dat het erger kon. Ik vind het echt kut voor jou en je hele familie. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij uiteindelijk toch gewoon kan horen, dat zou erg fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mensen, stop met ruzie maken! Je weet nooit hoe iemand anders er tegenover staat. Ik ken toevallig die vader en is een hartstikke vrolijke en aardige man. En ja, hij mag blij zijn dat hij nog een beetje kan horen, maar het is misschien hartstikke erg voor hem en zijn familie. En ik ben blij met die reactie van mordin


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    CyberLord schreef:
    Goed, volgende keer zal ik niet proberen iemand te helpen door te laten zien dat het erger kon. Ik vind het echt kut voor jou en je hele familie. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij uiteindelijk toch gewoon kan horen, dat zou erg fijn zijn.

    Je helpt ook niet echt iemand op deze manier :')
    'Oh je moeder heeft kanker? Ach ze is toch nog niet dood joh.'
    Klinkt niet echt opbeurend.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lijkt me geen fijn nieuws, nee.. Veel sterkte, ook voor je vader en jullie vinden vast een manier om er mee om te kunnen gaan. ;]

    Voor de mensen die denken dat dit niks ergs is: een beetje inlevingsvermogen is wel op z'n plaats. Zij zit er oprecht mee en niemand wenst zijn/haar vader een doof oor toe, of wel? Niemand heeft ook gevraagd om het te vergelijken met weet-ik-welke-ziekte, dus houd het dan liever voor je.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:43 ]


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat voor een beroep doet hij dan?
    ITC of ICT in de gemeente waarvoor hij vee moet mailen en bellen. Ook geeft hij les aan andere en heeft veel vergaderingen maar zijn oor is gevoelig die andere dus dat is erg irri voor hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Je helpt ook niet echt iemand op deze manier :')
    'Oh je moeder heeft kanker? Ach ze is toch nog niet dood joh.'
    Klinkt niet echt opbeurend.

    Nee, daarbij zou ik zoiets ook nooit zeggen. Dat is een heel stuk erger. God, snapt niemand dat ik probeerde te helpen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.