• Mijn vader heeft een enkele maanden geleden een ooroperatie gehad. Daar bleek echter al niet alleen een poliep te zitten maar ook een zware ontsteking. Nu vader deels genezen is en tijdelijk half doof is moet hij regelmatig naar de kno.

    Vandaag weer maar hij hoort dus echt niets meer aan dat ene oor terwijl hij nog wel wat zou moeten kunnen horen. Hij hoorde zelfs 120 decibel.
    En dan zit je thuis op je kamer, komt je moeder half huilend naar boven met de mededeling dat je vader waarschijnlijk aan een oor nooit meer zal horen. De artsen weten ook niet hoe het kan en ze gaan volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor g kwijt is.

    Tsja en dan kun je je niet concentreren op school. Damn ik voel me nu echt klote.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En Yvon, veel succes. Ik sta als 1 man (vrouw) achter je.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    MissStoran schreef:
    (...)ITC of ICT in de gemeente waarvoor hij vee moet mailen en bellen. Ook geeft hij les aan andere en heeft veel vergaderingen maar zijn oor is gevoelig die andere dus dat is erg irri voor hem
    Oh dat is echt balen :( misschien dat de operatie wel lukt? Misschien dat het ene oor genoeg is? Ik hoop het voor je meis. Sterkte xx


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh dat is echt balen :( misschien dat de operatie wel lukt? Misschien dat het ene oor genoeg is? Ik hoop het voor je meis. Sterkte xx

    hij heeft toen een operatie is maar ze weten niet waardoor het is dus dan zou opereren niets helpen. volgende maand moet hij wss onder de scan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, daarbij zou ik zoiets ook nooit zeggen. Dat is een heel stuk erger. God, snapt niemand dat ik probeerde te helpen :'D


    Het is vast goed bedoeld maar dit soort reacties helpen niet echt zoals je merkt :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Het is vast goed bedoeld maar dit soort reacties helpen niet echt zoals je merkt :'D

    I noticed, maar goed. Ik wens haar en haar vader heel veel succes. Dat alles toch goed komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken, maar ik zou er - ook voor jezelf - niet een al te groot probleem van maken. Daar lijdt je zelf alleen maar onder. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Awh, wat vervelend zeg! Veel sterkte ermee, en ik hoop dat het nog een beetje mee zal vallen voor jullie (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:48 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, daarbij zou ik zoiets ook nooit zeggen. Dat is een heel stuk erger. God, snapt niemand dat ik probeerde te helpen :'D


    Dat vind jij erger misschien iemand anders niet. Maar serieus probeer je inteleven ofwat. Je kent mij en mijn vader en weet ik wie niet.
    Ik ga nou toch ook niet zitten van ahhhhh in africa kunnen ze niet op quizlet of wt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uchiha schreef:
    (...)
    Was dat nou voor onzin. Het is niet meer dan menselijk om je zorgen te maken als 't niet goed gaat met je familie.


    nobody's perfect but you are, to me.

    MissStoran schreef:
    (...)

    Dat vind jij erger misschien iemand anders niet. Maar serieus probeer je inteleven ofwat. Je kent mij en mijn vader en weet ik wie niet.
    Ik ga nou toch ook niet zitten van ahhhhh in africa kunnen ze niet op quizlet of wt.

    Heb je mijn vorige post gelezen? Ik probeerde je te helpen door je een andere manier van kijken/denken aanbood. Ik probeer je alleen maar te helpen, zodat het niet zo kut voor je is. Snap je? Ik vind het echt erg voor jou en je vader, zoals ik al vaker heb gezegd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou mijn mond nu maar even over een aantal reacties hier, want daar kan ik me echt heel boos om maken :') Anyways, ik vind het echt ongelofelijk rot voor jou - en natuurlijk voor je vader! Je hebt het recht om je er rot over te voelen, maar het wordt makkelijker! Mijn vader had kanker, waardoor hij een nepblaas heeft gekregen. Hierdoor is er 60 centimeter darm weg, en dat merkt ie' gewoon met veel dingen.
    Maar goed, daar had ik het niet over! Probeer het wel van de goede kant te bekijken: je vader is wel genezen van de poliep, toch? En hij is niet geheel doof, dat is ook een positief iets :'D!
    Heel veel sterkte meis!


    To infinity and beyond •

    CyberLord schreef:
    (...)
    Heb je mijn vorige post gelezen? Ik probeerde je te helpen door je een andere manier van kijken/denken aanbood. Ik probeer je alleen maar te helpen, zodat het niet zo kut voor je is. Snap je? Ik vind het echt erg voor jou en je vader, zoals ik al vaker heb gezegd.
    laat maar, schijnbaar begrijp je zelf niet hoe je overkomt op iemand anders door het zo te bekijken want het komt voor mij en ik denk niet alleen voor mij over als het zelfde als

    Je moet niet zijken want het kan erger zijn.

    En misschien bedoel je het ook niet zo maar het komt zo over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)laat maar, schijnbaar begrijp je zelf niet hoe je overkomt op iemand anders door het zo te bekijken want het komt voor mij en ik denk niet alleen voor mij over als het zelfde als

    Je moet niet zijken want het kan erger zijn.

    En misschien bedoel je het ook niet zo maar het komt zo over

    Als je het zo wilt opvatten, moet je dat doen. Maar ik bedoelde het goed zodat het minder erg voor je zou zijn. Ik bedoel je vader is van 2 dingen genezen, dat is toch iets heel positiefs? Laat je dan niet zo omlaag krijgen door een kleine terugslag. Er is altijd nog kans dat hij kan horen. Leg ik het dan zo scheef uit? Maar goed, het zal wel. Ik laat het hierbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap best dat je niet kan concentreren.
    Ik hoop dat je vader beter wordt!
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dafuq, wat een reacties. Ik ben ook slechthorend aan beide oren - oké, bij jouw vader is het aan één oor en hij is ook niet zo geboren, right? - en het is echt géén lolletje om zo het leven door te komen, uit ervaring weet ik dat.
    Ik geef toe dat het vervelend is in het begin, maar uiteindelijk zal je je daarmee toch moeten leren leven. Je moet er gewoon het beste van maken, niet aanvallend bedoeld hè.

    Heel veel sterkte, in ieder geval! (flower)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”