• Ik heb mijn ideale stijl gevonden: Steampunk. Het past best goed bij mij en is redelijkwijs als je het goed doet ook mature te doen, met wat onderdeeltjes.


    Hoe het begon: Ik dank Silverlance, die het 5e Would you wear this?-topic opende en haar eerste plaatje een meisje bevatte met een awesome stijl met de tekst 'Steampunk' eronder. Ik vind het echt awesome, maar deed er verder niets mee. Tot ik op We Heart It aan het zoeken was en ik ben door gaan taggen. Klik HIER het legendarische plaatje.
    Wat houdt Steampunk in: Steampunk is een subgenre van fantasie of speculatieve fictie. De term verwijst naar de verhalen die zich afspelen in een tijd dat stoomkracht nog de primaire krachtbron was (meestal de 19e eeuw), maar die ook elementen van sciencefiction of fantasie bevatten, zoals futuristische uitvindingen en machines, of echt bestaande machines (zoals computers) die in deze verhalen veel eerder worden uitgevonden dan in werkelijkheid. Bron: Wikipedia


    Toen ik dit zag had ik een gevalletje van: HEBBEN! Ik vind dit awesome! Jasje kan makkelijk naar school met het shirtje. Laat de ketting en het korset weg en het is best gaanbaar voor naar school zonder het vies te maken, kwijt te raken, te beschadigen of uitgelachen, utgescholden en nagekeken te worden. Ik hou van mezelf zijn, maar ik heb grenzen in hoeverre ik van de ene op de andere dag het leven in ga. x]


    Dit is makkelijk om aan te trekken naar school. Niet te druk en uitgesproken, maar subtiel gelinkt. Sober, dat wel. Misschien iets meer kleur, [:


    Dat hoedje! Super sweet! En de make-up is hier heel subtiel, dus het mooie van de stijl is dat zware make-up niet zo zeer een must is. En mijn bruine haren - die ik donker bruin wil verven - hoeven niet radicaal te veranderen. En ik kan gewoon vrolijk mijn favoriete mascara van Chanel gebruiken zonder dat ie na één dagje leeg is door de lagen. xd

    Wat vinden jullie van Steampunk? Eerste indruk? En zover de mensen op Quizlet mij kennen, denken jullie dat het iets is wat bij mij past?
    Verder: Wie weet verkooppunten? Wie kan mij meer vertellen over Steampunk? Wie heeft nog awesome pics die hij of zij kan posten? Iemand tips? Iemand heerlijke kritiek zodat ik nog enigszins goed nadenk over deze hele stijl voordat ik dingen ga kopen? En welke prijsklasse [duur, oké, maar ongeveer HOE duur?] Heeft iemand ervaring ermee? Zijn er Steampunkers op Q? Kortom: leef u uit!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    hmm de beste vriendin van mijn zus is ook steampunk :)
    k vind het wel cool maar ben het zelf niet :P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Haha, is niet erg!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind steampunk echt stoer.


    ^Doing it right.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sverige schreef:
    Haha, is niet erg!

    maar ze is hier binnenkort en ik zou wel kunnen vragen waar je al die dingen kan kopen voor een niet hoge prijs enzo...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Zijn deze plaatjes overigen in te delen in Historische Steampunk of Fantasiewereld Steampunk? [zie de link naar Wikipedia voor meer informatie]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uchiha schreef:
    Ik vind steampunk echt stoer.


    ^Doing it right.


    Ik had al meerdere van die stuff gezien, ik vind het echt awesome! Nog meer awesome dan de Powerbook van Apple's Macbook met lichtgevende letters op het toetsenbord. En dan moet je heel wat doen moet je dat verslaan. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo gaaf _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil dit ook heel heel graag dragen, maar ik heb geen FLAUW idee waar ik zou moeten beginnen met maken en alles. ._.
    Ga je zelf dingen maken? =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Cuuwl _O_


    26 - 02 - '16

    SaphireStar schreef:
    Ik wil dit ook heel heel graag dragen, maar ik heb geen FLAUW idee waar ik zou moeten beginnen met maken en alles. ._.
    Ga je zelf dingen maken? =3


    Dat kan ik vast niet, ik ken wel iemand die mij wellicht zou willen helpen. En op Attitude Holland heb ik al een awesome corset gezien een paar weken terug, volgens mij met letters of muziek nootjes. Zoals op de plaatje. Dat jasje wil ik namaken, ghehe. En die top ook, dat kan vast wel. [:

    Elenei schreef:
    Zo gaaf _O_


    Totally agree with you.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awesome o.O


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LOOK WHAT I HAVE FOUND! Het korset! Whihi, I am so happy! ^.^
    http://www.etsy.com/listing/105270078/waist-41-to-43-anguished-love-letter
    Alleen het is maat M, de XS en S is al uitverkocht! D: Ik ga deze site wel opslaan en naar een naaister een keer met veel geld en stoffen en vragen of die weet hoe het gemaakt wordt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het vet, maar zelf zou ik het niet dragen. Het is niet helemaal mijn stijl. Ik kan je verder niet helpen, ik weet alleen dat het echt duur is.
    Ik keek even op Clockworkcouture.com en een hoed voor een man gaat van $25 dollar voor een lege, saaie hoed tot $175.95 voor een luxe hoed met veel dingen erop.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sverige schreef:
    LOOK WHAT I HAVE FOUND! Het korset! Whihi, I am so happy! ^.^
    http://www.etsy.com/listing/105270078/waist-41-to-43-anguished-love-letter
    Alleen het is maat M, de XS en S is al uitverkocht! D: Ik ga deze site wel opslaan en naar een naaister een keer met veel geld en stoffen en vragen of die weet hoe het gemaakt wordt!

    Ik heb maat M (nerd)
    Jammer dat ik dat ding niet hoef en het me veel te duur is :'D
    Steampunk is wel echt awesome though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CyberLord schreef:
    Ik vind het vet, maar zelf zou ik het niet dragen. Het is niet helemaal mijn stijl. Ik kan je verder niet helpen, ik weet alleen dat het echt duur is.
    Ik keek even op Clockworkcouture.com en een hoed voor een man gaat van $25 dollar voor een lege, saaie hoed tot $175.95 voor een luxe hoed met veel dingen erop.


    Klopt, dus ik ben overal nu aan het snuffelen. Maar ja, die ene baan op de markt met 100 euro per week zorgt dat ik binnen een maand Ameland heb en de rest voor Steampunk. HELL YEAH. Maar het is een blijft reten duur. -.-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife