• Ik heb mijn ideale stijl gevonden: Steampunk. Het past best goed bij mij en is redelijkwijs als je het goed doet ook mature te doen, met wat onderdeeltjes.


    Hoe het begon: Ik dank Silverlance, die het 5e Would you wear this?-topic opende en haar eerste plaatje een meisje bevatte met een awesome stijl met de tekst 'Steampunk' eronder. Ik vind het echt awesome, maar deed er verder niets mee. Tot ik op We Heart It aan het zoeken was en ik ben door gaan taggen. Klik HIER het legendarische plaatje.
    Wat houdt Steampunk in: Steampunk is een subgenre van fantasie of speculatieve fictie. De term verwijst naar de verhalen die zich afspelen in een tijd dat stoomkracht nog de primaire krachtbron was (meestal de 19e eeuw), maar die ook elementen van sciencefiction of fantasie bevatten, zoals futuristische uitvindingen en machines, of echt bestaande machines (zoals computers) die in deze verhalen veel eerder worden uitgevonden dan in werkelijkheid. Bron: Wikipedia


    Toen ik dit zag had ik een gevalletje van: HEBBEN! Ik vind dit awesome! Jasje kan makkelijk naar school met het shirtje. Laat de ketting en het korset weg en het is best gaanbaar voor naar school zonder het vies te maken, kwijt te raken, te beschadigen of uitgelachen, utgescholden en nagekeken te worden. Ik hou van mezelf zijn, maar ik heb grenzen in hoeverre ik van de ene op de andere dag het leven in ga. x]


    Dit is makkelijk om aan te trekken naar school. Niet te druk en uitgesproken, maar subtiel gelinkt. Sober, dat wel. Misschien iets meer kleur, [:


    Dat hoedje! Super sweet! En de make-up is hier heel subtiel, dus het mooie van de stijl is dat zware make-up niet zo zeer een must is. En mijn bruine haren - die ik donker bruin wil verven - hoeven niet radicaal te veranderen. En ik kan gewoon vrolijk mijn favoriete mascara van Chanel gebruiken zonder dat ie na één dagje leeg is door de lagen. xd

    Wat vinden jullie van Steampunk? Eerste indruk? En zover de mensen op Quizlet mij kennen, denken jullie dat het iets is wat bij mij past?
    Verder: Wie weet verkooppunten? Wie kan mij meer vertellen over Steampunk? Wie heeft nog awesome pics die hij of zij kan posten? Iemand tips? Iemand heerlijke kritiek zodat ik nog enigszins goed nadenk over deze hele stijl voordat ik dingen ga kopen? En welke prijsklasse [duur, oké, maar ongeveer HOE duur?] Heeft iemand ervaring ermee? Zijn er Steampunkers op Q? Kortom: leef u uit!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Constantine schreef:
    (...)
    Ja ik zou ook graag eens naar een gewone winkel willen! Ik weet alleen niet of die er zijn en zo ja waar ;c

    Oh ja, dat zou wel kunnen. Ik ben een beetje moe, dus ik ben te lui om op de site te kijken of inderdaad de leveringsdatum er bij staat :3
    Ik ga van de week nog eens kijken, misschien bestel ik m dan wel (:


    Hmm, zijn er vast wel. Gewoon op Google intikken en kijken wat eruit komt. Haha, DEZE site heeft een fijn overzicht over Steampunk die je wellicht kunt gebereiken.
    Ja, k ga eerst zaterdag met vriendinnen winkelen, daarna zie ik wel verder. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elenei schreef:
    Zo gaaf _O_


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sverige schreef:
    (...)

    Hmm, zijn er vast wel. Gewoon op Google intikken en kijken wat eruit komt. Haha, DEZE site heeft een fijn overzicht over Steampunk die je wellicht kunt gebereiken.
    Ja, k ga eerst zaterdag met vriendinnen winkelen, daarna zie ik wel verder. [:

    Ja dat moet ik ook eens doen haha (;
    Ik weet niet of je met 'DEZE site', me de link van een site wilde geven, maar ik kan er iniedergeval niet op klikken ;p

    Oh gezellig! Ik wil ook nog eens een keer winkelen ^^ Ik krijg afkickverschijnselen hahaha xd


    Inspiration can hit you any time

    You're welcome. :'D
    Steam Punk is echt een hele awesome stijl. Ben er zelf ook gek op maar heb er nog niet echt veel spullen van behalve de horloges die ik van mijn opa heb gekregen. Maar die ga ik niet dragen.

    Als ik die kleding zie moet ik altijd aan Doctor Who/Sherlock Holmes denken.
    Ik vind steampunk echt ontzettend gaaf (met name de accessoires en gadgets), maar het is gewoon veel te prijzig.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 9:51 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het wel heel erg leuk, ik heb er zelfs een tekening van gemaakt. Maar zelf is het niets voor mij om echt te dragen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Constantine schreef:
    (...)
    Ja dat moet ik ook eens doen haha (;
    Ik weet niet of je met 'DEZE site', me de link van een site wilde geven, maar ik kan er iniedergeval niet op klikken ;p

    Oh gezellig! Ik wil ook nog eens een keer winkelen ^^ Ik krijg afkickverschijnselen hahaha xd


    Haha, gewoon doen, shoppen is leuk. ;D

    Silverlance schreef:
    You're welcome. :'D
    Steam Punk is echt een hele awesome stijl. Ben er zelf ook gek op maar heb er nog niet echt veel spullen van behalve de horloges die ik van mijn opa heb gekregen. Maar die ga ik niet dragen.


    Ze zijn ook ontzettend duur die horloges, naar school aantrekken is veels te kostbaar. Maar wel vet dat je die items hebt! =] Haha, ik heb nog niets. Komt vast wel. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Penelopy schreef:
    Ik vind het wel heel erg leuk, ik heb er zelfs een tekening van gemaakt. Maar zelf is het niets voor mij om echt te dragen.


    Kan je die tekening posten? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Kan je die tekening posten? :3

    Jaaa, kun je die tekening alsjeblieft posten? :3 Wanna see, wanna see! :9~


    Inspiration can hit you any time

    Oke, maar dat word wel pas morgen, ik ben nu niet thuis en hij staat daar op de computer (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Steampunk is idd mooi ja! ^^
    Er zijn enkele lolita's die dat met elkaar combineren. Dat is soms echt wel mooi. :3


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Steampunk is idd mooi ja! ^^
    Er zijn enkele lolita's die dat met elkaar combineren. Dat is soms echt wel mooi. :3


    Ja, sommige mensen hebben een goed gevoel voor styling. Jij bent toch zelf bezig met lolita? Haha, heb je nog die schoenen gekocht van dat topic? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Penelopy schreef:
    Oke, maar dat word wel pas morgen, ik ben nu niet thuis en hij staat daar op de computer (cat)


    Is goed, ik ben erg nieuwschierig! Als ik iets op de pc wil plaatsen van een tekening, dan ziet het er altijd zo vaag uit. Je moet ook scannen en niet met de camera, maar ik ben te lui om naar de scanner te lopen. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sagitta schreef:
    Steampunk is idd mooi ja! ^^
    Er zijn enkele lolita's die dat met elkaar combineren. Dat is soms echt wel mooi. :3

    Steam punk en lolita, van die combinatie had ik nog niet gehoord. Ik vind t er erg cool uitzien! :3

    On topic: Ken je het nummer 'The ballad van mona lisa', van Panic! at the disco? Dat is steam punk all the way :Y)


    Inspiration can hit you any time

    http://tinypic.com/r/2vmsqa0/6

    Nouja, het is niet helemaal geweldig, en niet 100% steampunk, maar het heeft er wel ietsjes weg van. :p

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 15:27 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.