• Ik heb mijn ideale stijl gevonden: Steampunk. Het past best goed bij mij en is redelijkwijs als je het goed doet ook mature te doen, met wat onderdeeltjes.


    Hoe het begon: Ik dank Silverlance, die het 5e Would you wear this?-topic opende en haar eerste plaatje een meisje bevatte met een awesome stijl met de tekst 'Steampunk' eronder. Ik vind het echt awesome, maar deed er verder niets mee. Tot ik op We Heart It aan het zoeken was en ik ben door gaan taggen. Klik HIER het legendarische plaatje.
    Wat houdt Steampunk in: Steampunk is een subgenre van fantasie of speculatieve fictie. De term verwijst naar de verhalen die zich afspelen in een tijd dat stoomkracht nog de primaire krachtbron was (meestal de 19e eeuw), maar die ook elementen van sciencefiction of fantasie bevatten, zoals futuristische uitvindingen en machines, of echt bestaande machines (zoals computers) die in deze verhalen veel eerder worden uitgevonden dan in werkelijkheid. Bron: Wikipedia


    Toen ik dit zag had ik een gevalletje van: HEBBEN! Ik vind dit awesome! Jasje kan makkelijk naar school met het shirtje. Laat de ketting en het korset weg en het is best gaanbaar voor naar school zonder het vies te maken, kwijt te raken, te beschadigen of uitgelachen, utgescholden en nagekeken te worden. Ik hou van mezelf zijn, maar ik heb grenzen in hoeverre ik van de ene op de andere dag het leven in ga. x]


    Dit is makkelijk om aan te trekken naar school. Niet te druk en uitgesproken, maar subtiel gelinkt. Sober, dat wel. Misschien iets meer kleur, [:


    Dat hoedje! Super sweet! En de make-up is hier heel subtiel, dus het mooie van de stijl is dat zware make-up niet zo zeer een must is. En mijn bruine haren - die ik donker bruin wil verven - hoeven niet radicaal te veranderen. En ik kan gewoon vrolijk mijn favoriete mascara van Chanel gebruiken zonder dat ie na één dagje leeg is door de lagen. xd

    Wat vinden jullie van Steampunk? Eerste indruk? En zover de mensen op Quizlet mij kennen, denken jullie dat het iets is wat bij mij past?
    Verder: Wie weet verkooppunten? Wie kan mij meer vertellen over Steampunk? Wie heeft nog awesome pics die hij of zij kan posten? Iemand tips? Iemand heerlijke kritiek zodat ik nog enigszins goed nadenk over deze hele stijl voordat ik dingen ga kopen? En welke prijsklasse [duur, oké, maar ongeveer HOE duur?] Heeft iemand ervaring ermee? Zijn er Steampunkers op Q? Kortom: leef u uit!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ghehehe. Ik sleep het plaatje naar google. Laat hem het zoek werk doen en de beste resultaten dump ik hier (bloos)


    Dat is best slim. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hou van mensen met een aparte smaak, die zichzelf durven te zijn (:. Zelf heb ik een beetje een rock style. Eigenlijk heeft het niet echt een naam ofzo haha, het is gewoon MIJN style.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sverige schreef:
    (...)

    Dat is best slim. (cat)

    Ben ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kermit schreef:
    Ik hou van mensen met een aparte smaak, die zichzelf durven te zijn (:. Zelf heb ik een beetje een rock style. Eigenlijk heeft het niet echt een naam ofzo haha, het is gewoon MIJN style.


    I like it! [: Ik draag van alles door elkaar, hoewel dit eigenlijk is wat ik het leukste vind. Ik vind traditioneel en iets waarbij de geschiedenis leeft, heel interessant. Geschiedenis is mijn lievelingsvak en ik doe er buiten school ook dingen mee, nu trek je dat naar je kleren. Het is ook een beetje SF, en ik vind dat ook wel heel egr leuk. Bovendien heeft het een twist wat ik awesome vind. Het is eigenwijs en niet mainstream, maar wel draagbaar als je mature kleding koopt. En daarom is het ideal. EN DUUR. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    Een winkel met al die sleutels
    Hoe maak je zulke sleutels

    Omfg. Die sleutels zijn echt prachtig (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CyberLord schreef:
    Een winkel met al die sleutels
    Hoe maak je zulke sleutels

    OH. MY. GOD. Die sleutels zijn facking awesome!! :9~ *is in heaven*

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ghehehe. Ik sleep het plaatje naar google. Laat hem het zoek werk doen en de beste resultaten dump ik hier (bloos)

    Even een domme vraag, maarre, hoe sleep je dat plaatje naar google dan? ;$

    Sverige schreef:
    (...)

    I like it! [: Ik draag van alles door elkaar, hoewel dit eigenlijk is wat ik het leukste vind. Ik vind traditioneel en iets waarbij de geschiedenis leeft, heel interessant. Geschiedenis is mijn lievelingsvak en ik doe er buiten school ook dingen mee, nu trek je dat naar je kleren. Het is ook een beetje SF, en ik vind dat ook wel heel egr leuk. Bovendien heeft het een twist wat ik awesome vind. Het is eigenwijs en niet mainstream, maar wel draagbaar als je mature kleding koopt. En daarom is het ideal. EN DUUR. x.x

    Vooral dat ja >.<


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Vooral dat ja >.<


    Oh, naar afbeeldingen en dat staat er recht op de zoekbalk een fotocamera. Klik erop en de rest is net zo duidelijk als poep op de straat. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Constantine schreef:
    (...)
    Even een domme vraag, maarre, hoe sleep je dat plaatje naar google dan? ;$

    Als je Google Chrome hebt open je gewoon google.nl en sleep je het plaatje naar het vakje waarin je typt. Laat hem los en tada, google zoekt erna voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ghehehe. Ik sleep het plaatje naar google. Laat hem het zoek werk doen en de beste resultaten dump ik hier (bloos)


    Hoe sleep jij een plaatje naar google? :0 Nevermind! ;D

    OT: Steampunk looks freakin' awesome! Heb alleen geen idee waar je zulke kleren vind..

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:30 ]


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als je Google Chrome hebt open je gewoon google.nl en sleep je het plaatje naar het vakje waarin je typt. Laat hem los en tada, google zoekt erna voor je.


    Ok, dat korset in mijn beginpost heb ik geprobeerd. Ik wil op verkoopsites komen, ik weet er één en mijn maat is er niet meer, maar ik kan niet meer vinden. Hoe kan ik verder zoeken? Of heb jij magische krachten? x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hoe sleep jij een plaatje naar google? :0 Nevermind! ;D

    OT: Steampunk looks freakin' awesome! Heb alleen geen idee waar je zulke kleren vind..


    Internet vooral dus. In Duitsland wel veel, maar even retourtje Duitsland moet ik plannen. D: Mensen die toevallig mee gaan op jacht? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ok, dat korset in mijn beginpost heb ik geprobeerd. Ik wil op verkoopsites komen, ik weet er één en mijn maat is er niet meer, maar ik kan niet meer vinden. Hoe kan ik verder zoeken? Of heb jij magische krachten? x]

    Ik vind ook alleen die ene site, sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik vind ook alleen die ene site, sorry.


    Balen, dan moet ik óf zelf gaan maken met een vriendin van mijn moeder die een held is in naaien - hoewel korsetten een vak apart is - of naar een naaister. en dat laatste is nog duurder dan het eerste. D: Maar bedankt voor het zoeken. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Balen, dan moet ik óf zelf gaan maken met een vriendin van mijn moeder die een held is in naaien - hoewel korsetten een vak apart is - of naar een naaister. en dat laatste is nog duurder dan het eerste. D: Maar bedankt voor het zoeken. ^.^

    No problem, heb toch niet veel te doen (nouja, ik moet nog een verslag schrijven, maar daar heb ik nu echt geen zin meer in.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    No problem, heb toch niet veel te doen (nouja, ik moet nog een verslag schrijven, maar daar heb ik nu echt geen zin meer in.)


    Verslagen stinken, ze stinken als de pest. D: Maar ja, haha, ik ga vragen aan mama of die vriendin ook korsetten kan maken. Anders heb ik een probleem. Zo'n shirt en jasje gaat prima, dat weer wel. Maar ach, dat ze dat kan maken is al knap. Ik heb alleen mijn zinnen gezet op dat korset, al moet ik dus naar een naaister. Slechte eigenschap, dat gedram van mij. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife