• Ja ja, onze grote kleine knul Justin die kotst heel het podium onder!




    In dit filmpje zie je verschillende standpunten van hoe meneer het podium bevuilt! :O Foei Bieber! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou, ik lach hem gewoon uit omdat ik het dom vind van hem. Als je je niet goed voelt en weet dat het mis kan gaan blijf je thuis. Mag dan kut zijn voor je fans, maar jou leven gaat toch echt voor hoor.

    True, maar van te voren wist hij vast niet dat hij ging kotsen. Ik wed dat hij dan inderdaad nog even een halfuurtje gewacht op de wc totdat het eruit kwam :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oczy schreef:
    (...)

    Heel eerlijk gezegd denk ik dat hij moest optreden, waarschijnlijk van zijn management. Soms doen ze dat en dan kan de artiest daar niks aan doen.

    Als dat inderdaad zo zou zijn vind ik het wel stom voor hem. Hoe irritant ik hem ook vind, niemand hoort gedwongen te worden om dingen te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    True, maar van te voren wist hij vast niet dat hij ging kotsen. Ik wed dat hij dan inderdaad nog even een halfuurtje gewacht op de wc totdat het eruit kwam :')


    Ja dit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    True, maar van te voren wist hij vast niet dat hij ging kotsen. Ik wed dat hij dan inderdaad nog even een halfuurtje gewacht op de wc totdat het eruit kwam :')

    Nou ik gok dat als je al moet kotsen, je je daarvoor al heel slecht voelde. Het komt niet zomaar even opzetten, tenminste net bij mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou ik gok dat als je al moet kotsen, je je daarvoor al heel slecht voelde. Het komt niet zomaar even opzetten, tenminste net bij mij.

    Oh dat kan zeker wel. Dat is bij ieder mens anders. Ik kan t weten (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik zie niet in waarom kotsen slecht is


    What by Zeus' beard is going on????

    Wat een leuke manier om te ontdekken dat hij playbackt :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb een hekel aan het ventje, maar ik vind het best zielig.
    Stel je voor dat je voor zoveel mensen op een podium staat en je moet kotsen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    LaJoie schreef:
    Wat een leuke manier om te ontdekken dat hij playbackt :')

    Dat viel mij ook op (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    *kucht* ik trek me ff niets van aan van de reacties die jullie plaatsen :) ik vind het hartstikke zielig omdat nou ja hij is ziek maar daar toch staat voor zijn fans omdat hij hun niet wil laten vallen. Dat vind ik wel stoer van hem dat hij doorzet ondanks hij ziek is. Stiekem moest ik wel lachen om de reactie van LaJolie ik wist niet eens dat hij playbackte -.-

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:18 ]

    Tja, Lady Gaga ook al,
    dat hebben artiesten nou eenmaal die het zo druk hebben...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Toyfriend schreef:
    Kan iedereen overkomen en ik vind het ongeloofelijk moedig van hem dat hij gewoon verder optrad alsof er niets aan de hand was (;


    Mee eens, hij kan er toch niets aan doen dat hij moet overgeven?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.