• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahah :3 het is gewoon toeval dat precies al mijn lessen uit vallen :3 want vriendinnen van mij moeten wel gewoon 5 uur naar school :3 en een ander heeft helemaal vrij XD maar dit is echt zeldzaam :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Nee, natuurlijk doet het hem niks. Hij is een zielloos persoon D: )

    Rachelle Lemmons.

    Ik knik en pak het rustig uit de kast waarna ik weer terug loop en een paracetamol inneem ik zucht en ga op een tafel zitten. Ik kleed me even om tot mijn linnen jurkje en pak wat uit één van de kasten om te eten. Ik heb/had honger.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hahah koester het moment Jaimes :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je zou toch eerder denken dat een demon geen ziel heeft >.>]

    Jonathan Fields
    Ze pakt het en loopt dan de badkamer weer uit. Ik droog me verder af en als ik klaar ben stap ik in mijn boxer en trek een jeans aan en een zwart v-hals t-shirt. Mijn vuile kleren gooi ik in de wasmand en dan loop ik terug de kamer in en zie Rachelle in een linnen jurkje zitten. En ze eet. Mij best.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Niet als diegene zwanger is :3)

    Rachelle Lemmons.

    Als hij de kamer weer inloopt en zich omkleed kijk ik hem aan. Ik heb een volle mond en zucht waarna ik pen en papier pak. McDonalds? staat erop en ik kijk hem met een lief gezichtje aan. Al was ik dat niet, ik zou hem later wel mijn excuses voor de vijftigste keer aanbieden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze kijkt me aan en ik lees de tekst op het papiertje. 'Vreetbui?' Vraag ik dan aan haar en ik zucht een keer en haal een hand door mijn haar. Ik loop naar mijn kast en pak mijn zwart leren jack en trek die aan. Uit mijn zak vis ik mijn auto sleutels en trek mijn zwarte schoenen aan. 'Kom op,' zeg ik dan. Ten teken dat we gaan. Een glimlach kan er niet echt vanaf. Ik kijk gewoon heel anders naar haar nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen ^.^ ciaaaaoooo :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik kleed me snel om en knik. 'Sorry. ' zeg ik nog en meen het serieus. Maar voordat we weglopen hou ik hem tegen. 'Kunnen we in de auto misschien even praten..?' Vraag ik dan eerlijk en zucht. Ik wil die spanning niet heel de tijd voelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Sorry lief..had ineens gesprek maar is goed. Ciaaoo. Morgen ocjtend vraag ik je wel verder haha)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze wil praten. Wat geweldig. Daar zit ik nou echt op te wachten. Maar ja. Laat ik maar haar verwachtingen waarmaken. Hoor je mijn gedachte Rachelle? Ik weet dat je verwachtingen van me hebt. Als je het me nou gewoon zegt en wat precies is dat veel simpeler. 'Ok,' zeg ik dan en loop de kamer uit de gang op richting mijn auto. Ik heb geen zin om te praten. Ik ben niet het praat type.

    [Mensen houden me vast op Q XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay, ik ga nu echt. Baaaaayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ghehe hij gaat maar lekker wel praten. Maar nog steeds damn geef me een hint kind!!)

    Rachelle Lemmons.

    Aan zijn houding te zien is het nog erger dan dat het al was. Ik bijt op mujn lip maar we lopen rustig naar de auto waarna we gaan zitten. We rijden in stilte weg en als ik wil gaan beginnen zucht ik. Goddamn. Why? 'Ik wik mijn excuses nog een keer aanbieden. ' mompel ik dan en kijk naar mijn handen. Hij moet toch op de weg letten dus maakt het niet veel uit. 'Ik had je niet mogen slaan en ik was misschien onterecht aan het schreeuwen emterwijl jij wel rustig bleef. ' ik leunde tegen de deur aan en ineens ging mijn telefoon. Mams, stond er op mijn dosplay en ik beet op mijn lip. 'Rae.' Nam ik op en ik kreeg meteen een hele tirade van woorden. Ik zuvhtte en luisterde elk pijnlijke woordje wat ze zei. Ik zuchtte toen ze klaar was en ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Je hebt me verraden Rachelle. Je hebt onze familie ten schande gebracht. Je bent mujn dochter niet meer. ' zei ze toen en hing op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Kaaaaakk D: Slaaplekker Jaimes D:)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Michelle 'Mich' Fox
    Zijn handen glijden over mijn lichaam en ik probeer te overheersen tijdens de tongzoen maar ik laat hem dan toch de leiding nemen. Eens kijken hoe dominant hij is en of hij verder gaat.


    Drew Hamelton
    Mijn ene hand laat ik op haar borst liggen die ik zachtjes begin te kneden en de andere laat ik op haar heup liggen om haar dichter tegen me aan te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    Die heb ik niet verwacht, zijn hand op mijn borst. En ik kreun een keer zachtjes, maar dat wordt gesmoord door onze lippen. Hij trekt me dichter naar zich toe met zijn andere hand die op mijn heup ligt. Benieuwd wat Drewie nog meer kan. Mijn nagels zet ik zachtjes in zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.