• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    ( Ghehe hij gaat maar lekker wel praten. Maar nog steeds damn geef me een hint kind!!)

    Rachelle Lemmons.

    Aan zijn houding te zien is het nog erger dan dat het al was. Ik bijt op mujn lip maar we lopen rustig naar de auto waarna we gaan zitten. We rijden in stilte weg en als ik wil gaan beginnen zucht ik. Goddamn. Why? 'Ik wik mijn excuses nog een keer aanbieden. ' mompel ik dan en kijk naar mijn handen. Hij moet toch op de weg letten dus maakt het niet veel uit. 'Ik had je niet mogen slaan en ik was misschien onterecht aan het schreeuwen emterwijl jij wel rustig bleef. ' ik leunde tegen de deur aan en ineens ging mijn telefoon. Mams, stond er op mijn dosplay en ik beet op mijn lip. 'Rae.' Nam ik op en ik kreeg meteen een hele tirade van woorden. Ik zuvhtte en luisterde elk pijnlijke woordje wat ze zei. Ik zuchtte toen ze klaar was en ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Je hebt me verraden Rachelle. Je hebt onze familie ten schande gebracht. Je bent mujn dochter niet meer. ' zei ze toen en hing op.


    Jonathan Fields
    Ze biedt weer haar excuses aan. Duizendste keer ofzo? Ik kijk heel even kort opzij en zie haar naar beneden kijken. Dan let ik weer op de weg voor me. Ze zegt dat ze me niet had mogen slaan. En dat ze onterecht geschreeuwd heeft. Nou, ik ben tenminste blij dat ze dat door heeft. Dan hoor ik een geluid wat blijkbaar afkomstig is van de telefoon van Rachelle. Ik weet niet wie het is maar als ik de stem hoor vanuit de telefoon kan ik al snel duidelijk maken dat het familie is, een vrouw. En door haar laatste woorden weet ik dat het de moeder van Rachelle is. Mijn engelen kracht is extra goede zintuigen. Engelen hebben die sowieso wel, en demonen ook, maar bij mij zijn ze daar bovenop nog eens beter. De stilte komt weer terug en we zijn nog niet bij de Mac maar ik stop wel langs de kant en kijk opzij naar Rachelle. Ik heb nog niets gehoord van het thuis front. 'Ik hoef denk ik niet aan je te vragen of het gaat,' zeg ik dan. Waarschijnlijk voelt ze zich rot. En dat kan ik begrijpen. Ondanks dat ze als een kreng tegen me heeft gedaan vind ik niet dat ze dit verdiend. Ik sla een arm om haar heen, ik heb sowieso nooit een gordel om, dus ik heb meer beweeg ruimte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik bijt op mijn lip en staar nog naar mijn telefoon. Ik was haar dochter niet meer.
    Ik word ineens in een greep gehouden. 'Ik hoef denk ik niet aan je te vragen of het gaat,' ik geef in eerste instantie geen antwdoord. 'Ik ben de familie uitgegooid. ' zei ik toen ongelooflijk en ik beet op mijn lip om ze de tranene binnen te houden. Ik heb op een dag niet meer zp gejankt als vandaag dat ding maakte me emotioneler dan dat ik was. En nee. Daar oon ik het wel om vervloeken.
    'Kunnen we langs de drove gaan en een lange route terug nemen?' Vroeg ik toen zacht terwijl ik al mijn hoofd op zijn borst had risten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Hola Jaimes. Goedemorgen btww)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze de familie uitgegooid is en zoiets dacht ik al te horen. Die moeder van haar praatte nogal luid. Ik zie dat ze op haar lip bijt. Ze vraagt of we langs de drive kunnen gaan en een extra lange route terug en ik knik. Dat is wel mogelijk. Ik start de auto weer en verleg mijn arm van om haar heen naar een hand op haar been. Anders kan ik niet schakelen. Ik let weer op de weg maar af en toe kijk ik vanuit mijn ooghoeken opzij. 'Weten ze dat het van mij is? Van een engel?' Vraag ik dan zacht. Zacht lijkt op dit moment het beste in deze situatie. Ik rijd dan de drive op en vraag wat Rachelle wil en ik bestel alles wat ze wil en zelf neem ik ook eten en drinken. Ook zeg ik dat ik het wel betaal. En we krijgen bij het volgende poortje ons eten en drinken en die geef ik door aan Rachelle en rijd dan weg. De andere kant op dan school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Morning en baaayyyy, want ik fa douchen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( haha je krijgt zo een reactie terug !)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed :3 weet niet of ik er nog op reageer: moet zo naar school toe :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Weten ze dat het van mij is? Van een engel?' Vraagt hij dan zacht en ik knik. 'De reden waarom ik de familie uit ben gegooid. ' mompel ik dan net zo zacht. Hij reed de drive in en hij had zijn hand nog op mijn been geplaatst. Hij bestelde alles en reed toen de andere kant op. Ik glimlachte nog even. 'Bedankt. ' zei ik toen en pakte voor ons beide patat. Ik zette dat van hem op zijn schoot en dat van mij begon ik zonder enig baat snel naar binnen te werken. Ik had de tranen tegengehouden en zo hueld ik dat de hele tijd vol. 'Wil je drinken?' Vroeg ik uiteindelijk een beetje somber en ik bedankte hem nog een keer vpor het eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat dat de reden is dat ze uit de familie gegooid is. Ik vind het rot voor haar. Ze zegt bedankt als ik eten aanreik en ze legt dan mijn portie op mijn schoot. Ik eet er wat van en heb mijn hand van haar been afgehaald omdat ik ook maar een engel ben en niet alles tegelijk kan. Ze vraagt of ik wat wil drinken en ik knik. 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan en ik wacht tot ik mijn drinken krijg. Ondertussen eet ik nog wat patat. Ze bedankt me weer en ik zeg dat het niets is. Ze is somber, dat merk ik aan haar. En ik heb geen idee wat ik eraan kan veranderen. We rijden langs een zee en ik kijk er heel even naar maar let dan weer op de weg. De radio staat heel zacht aan, net subtiel te horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik laat haar weer los en blijf even liggen. Ik heb het niet zo op met onenighstands. 'Misschien moeten we maar stoppen voor we te ver gaan.' stel ik aarzelend voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mag het anders bij Jake en Alexi al dag worden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    Wat?! Oke, gewoon onschuldig blijven. Ik kijk hem aan, met een heel heel klein pruil lipje. 'Zeker weten?' vraag ik dan onschuldig. 'Dan ben je toch braver dan ik dacht..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vind het best :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik heb nog steeds geen oog dicht gedaan. Ik was in een soort vreemde trieste trance geraakt, terwijl ik naar de witte muur voor mijn gezicht staarde.
    Ik had hem donkerder en weer lichter zien worden naarmate de nacht vorderde...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik lach en kijk haar aan. 'Geloof me, ik wil verder maar wil niet dat je er later spijt van hebt of zo.'

    Alexi
    Geeuwend rek ik me uit en spring uit mijn bed. ik geef Saffier wat te eten en pak wat kleren uit de kast. Ik heb me speciale shirts moeten kopen maar ik weiger die dwaze broeken te dragen. Ik douch me snel en begin me aan te kleden. Ik doe de ring om en kam mijn haar door. Zenuwen schieten door me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'