• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Vrijwel meteen richten mijn ogen zich op de ineen verstrengelde vingers van Eleanor en Matthew. Wanneer ik naar ze opkijk, trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Voor nu wel," antwoord Eleanor. Ze hebben inderdaad heel wat te bespreken gehad, lijkt me als ik het zo zie. Ik besluit er verder geen aandacht meer aan te besteden voor nu, misschien dat als we in het vliegtuig zijn ik er op kan doorvragen aan Rey - aangezien hij de twee al veel langer kent als ik en ik de rede achter Matthew zijn vertrek nog steeds niet helemaal begrijp.
    "Weten jullie toevallig of Fedea en Atreyu ookal onderweg naar hier zijn?" Ik kijk Rey even aan, maar schud dan mijn hoofd. Onderweg leken ze niet, ergens vraag ik me zelfs af of ze de intercom wel gehoord hebben.
    "Zullen we anders allemaal onze papieren al bovenhalen?" stelt Rey voor. Ergens klinkt het wel als een goed plan, dus knik ik ter akkoord.
    "Laten we dat maar doen dan. Hopelijk komen we ze straks wel tegen, ze zullen de vlucht heus niet zijn vergeten." zeg ik uit pure hoop en meer om mezelf gerust te stellen. Ik zou het vreselijk vinden als we niet met z'n alle aankomen en ergens vind ik het toch wel mijn schuld, omdat ik zo graag weg wilde met Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Laten we dat maar doen dan. Hopelijk komen we ze straks wel tegen, ze zullen de vlucht heus niet zijn vergeten."
    Ik grinnik even.
    "Je moet je geen zorgen maken," zeg ik haar bemoedigend.
    "Ik denk dat ze hier allebei ook wel zin in hebben, en het dus niet zullen vergeten om naar hier te komen."
    Ik druk een kusje op haar slapen.
    "Waar heb jij je identiteitskaart gestoken? En de ticketten, heb jij die ook?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Liam en Camargue Sanz, dat klinkt toch gewoon zó geweldig?" Ik glimlach en druk een kus op haar wang. 'Ik weet het. Dat je mijn achternaam genomen hebt is gewoon.. ik weet het niet het voelt heel goed.' Grinnik ik en sla een arm rond haar schouders. 'Zullen we de rest van de stad verkennen of wil je nog even blijven zitten?' Vraag ik haar.

    Matthew

    Dan komen Faye en Rey er aan gelopen. Ik glimlach naar ze. 'Genoeg bijgepraat?’ Eventjes kijkt Eleanore naar mij. ‘Voor nu wel,’ Ik glimlach en knik. ’Weten jullie toevallig of Fedea en Atreyu ookal onderweg naar hier zijn?’ Vraagt Eleanor aan het stelletje voor ons. Ik kijk nieuwsgierig van de een naar de ander. Ik had geen contact met ze gehad door de confrontatie met Eleaonor.

    Faye
    "Je moet je geen zorgen maken," Ik kijk hem verbaasd aan, alsof hij mijn gedachten kan lezen en grinnik zachtjes. Ik haal mijn hand door mijn haren en wiebel wat op mijn eigen benen. Ik zeg niets, koppig zijn heeft nu toch geen nut. Rey kent me waarschijnlijk te goed om te weten dat het voor mij in zo'n situatie onmogelijk is om me geen zorgen te maken.
    "Ik denk dat ze hier allebei ook wel zin in hebben, en het dus niet zullen vergeten om hier te komen." De woorden die hij zegt, klinken in ieder geval al een stuk meer bemoedigend. Hij heeft ook wel gelijk. We hebben hier met z'n alle op gewacht en afgeteld. Het zou wel heel raar zijn, als ze het nu plots vergeten waren. Geen rede voor paniek, we hebben nog de tijd. Ze zijn gewoon wat in winkeltjes aan het kijken en verbazen zal het me niet als ze nu al onderweg zijn naar de gate.
    "Waar heb jij je identiteitskaart gestoken? En de tickets, heb jij die ook?" Automatisch grijp ik naar mijn handtas en rits hem vlug open om de spullen eruit te halen. Vol schrik kijk ik op, graaf met mijn hand door mijn tas, mijn ogen worden groot. Dit is niet te geloven. Dit kan alleen mij weer gebeuren. Ik voel me meer gespannen met de seconde. Mijn vingers voelen over mijn agenda, mijn telefoon, een klein toilettasje, werkelijk alles, maar van mijn paspoort en de tickets is geen zicht.
    "Rey," zeg ik smekend en kijk hem serieus aan. Ik bijt moeizaam op mijn onderlip, "zeg me alsjeblieft dat jij ze hebt meegenomen, ja toch?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Rey, zeg me alsjeblieft dat jij ze hebt meegenomen, ja toch?"
    Met een medelevende blik leg ik mijn armen om haar heen.
    "Arme Faye, toch." Zachtjes sussend wrijf ik over haar haren. "Je moet je geen zorgen maken," fluister ik. Ik wieg ons zacht heen en weer en begraaf mijn gezicht in haar zachte haren. Ik snuif de geur van haar shampoo op en druk een klein kusje in haar hals.
    "Ik heb alles bij," verzeker ik haar. Ik haal al onze papieren uit mijn rugzak, en laat ze haar zien.
    "Je weet dat ik je graag plaag." Glimlachend trek ik haar weer tegen me aan.
    De intercom roept af dat we binnen tien minuten aan boord mogen, dus Fedea en Trey mogen zich beginnen haasten, als je het mij vraagt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Arme Faye, toch." Ondertussen slaat hij zijn armen om me heen, wiegt ons zachtjes sussend heen en weer. Het doet me ergens denken aan vroeger, als ik verdrietig was en moest huilen. "Je moet je geen zorgen maken, ik heb alles bij me." Zijn lippen drukt hij zachtjes in mijn hals.
    Een gevoel van geruststelling vult mijn lichaam, eindelijk haal ik opgelucht adem en probeer mezelf ietwat onder controle te krijgen. Wat wil je als je vrijwel nooit op vakantie ging vroeger, het jaren geleden is geweest dat ik voor het laatst met het vliegtuig ben gegaan en nog nooit zonder mijn ouders in een hotel gezeten heb?
    Ondertussen laat Rey me los, ritst zijn rugzak open en haalt de papieren tevoorschijn. Een ondeugende grijns siert zijn lippen.
    "Je weet dat ik je graag plaag," roept hij ondertussen boven de intercom uit.
    "Jij klootzak," grinnik ik en duw hem van me los, met mijn tas geef ik een kleine klap tegen zijn heup aan, doe alsof ik werkelijk beledigd ben.
    "Ik dacht echt dat je het meende Rey!" Ik zet mijn armen in mijn zij en kijk hem haast glimlachend aan, "ik kreeg bijna een hartverzakking bij het idee dat we door mij de vlucht zouden missen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Als Faye haar hoofd licht schud kijk ik nog een keer bedenkelijk rond, zoekend naar een glimp van de twee. Vervolgens laat ik Matthews hand los om op te staan en mijn tas te pakken. ‘Zullen we andes allemaal onze papieren al bovenhalen?’ stelt Rey voor waarop ik licht knik. Ik was al aan het zoeken naar mijn identiteitskaart en ticket. ‘Heb jij de jouwe?’ vraag ik Matthew terwijl ik half mee krijg dat Faye de hare niet kan vinden. Ondertussen had ik de mijne gevonden en ritste mijn tas weer dicht.
    ‘Ik heb alles bij,’ hoor ik Rey zeggen en zie hem hun spullen uit zijn rugzak halen. ‘Dat was gemeen,’ grinnik ik lichtjes en schud even met mijn hoofd, als blijkt dat Rey haar aan het plagen was. Opnieuw gaat de intercom af, nog tien minuten voor we aan boord mogen en er was nog geen spoor van Fedea of Atreyu te bekennen. ‘Ze zouden toch niet echt te laat gaan komen, he?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Jij klootzak. Ik dacht echt dat je het meende Rey! Ik kreeg bijna een hartverzakking bij het idee dat we door mij de vlucht zouden missen."
    Met een geveinsde geschokte blik kijk ik haar aan.
    "Ik, een klootzak? Je kwetst me, Faye. Je kwetst me diep."
    Ik sla mijn ogen neer en kijk naar de grond.
    "Ik dacht dat we iets speciaals hadden," zeg ik zacht. Met een nep-gekwetste blik kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat was gemeen," Hoor ik Eleanor grinnikend zeggen. Ik kijk even naar haar, glimlach dankbaar als ik hoor dat ik niet de enige ben die dat vind.
    "Kijk, zelfs Eleanor is het met me eens!" verdedig ik mezelf en sla mijn armen over elkaar.
    "Ik, een klootzak? Je kwetst me, Faye. Je kwetst me diep." Nu weet ik dat hij me plaagt, aan de manier waarop hij een pruillipje trekt, zijn ogen neerslaat.
    Ik blijf staan daardoor, verroer me niet en friemel wat aan de zoom van mijn shirt.
    "Ik dacht dat we iets speciaals hadden," vervolgt hij hierna. Zijn woorden zijn zacht, nauwelijks verstaanbaar. Een kleine glimlach siert mijn lippen als ik een stap dichter in zijn richting doe en wanneer ik eenmaal in zijn buurt ben op mijn tenen ga staan en vervolgens mijn lippen zachtjes en voorzichtig op de zijne druk.
    "Ligt eraan wat je van onze wachter - fauniel band vind. Is toch iets anders dan wat de gewone mens heeft." lach ik, weet dat hij daar niet op doelt.
    "En stiekem was het best gemeen," zeg ik fluisterend, 'je verdiende het." plaag ik hem en knijp hem zachtjes in zijn wang. Mijn hand zoekt de zijne op waar ik onze vingers verstrengel.
    "Ik hou van je Rey Venado," zeg ik dan stilletjes, mijn wangen licht blozend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ligt eraan wat je van onze wachter - fauniel band vind. Is toch iets anders dan wat de gewone mens heeft. En stiekem was het best gemeen, je verdiende het. Ik hou van je Rey Venado."
    Ik kijk haar even aan en leg mijn vrije arm om haar middel. Mijn hartslag versnelt wat bij haar laatste woorden, en mijn blik boort zich in de hare. Gedurende enkele seconden krijg ik geen woord door mijn keel. Zacht druk ik mijn lippen op de hare, om haar vervolgens glimlachend aan te kijken.
    "Ik hou ook van jou, Faye," zeg ik zacht.
    Het lijkt wel of ik dronken ben door alle gevoelens die ik voor haar voel. Als er een God bestaat, ben ik hem eeuwig dankbaar dat ik Faye heb leren kennen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik neem de turqoise toch maar. Ik zou niet willen dat je jaloers wordt. Ik hou van je. Moet je nog wat spelletjes hebben voor op die Nintendo?"
    Ik grinnik even als ze me met flair terug pakt voor mijn grapje van net. Touché.
    "Je kent me zo goed, prinses," lach ik.
    Ik kijk even in een bak waarin spelletjes liggen die in promotie zijn. Al snel heb ik te pakken wat ik wil. Sims en zo een van die brain-training spelletjes.
    Ik zou Fedea een hand willen geven, maar ik heb ze helaas even vol nu.
    Als ik aan de kassa alles betaald heb, vraag ik even aan de kassierster of ik de verpakkingen misschien hier mag achter laten. Met een lachje zegt ze dat dat geen probleem is. Ik besluit het lachje te negeren en prop de nintendo en de spelletjes in mijn rugzak.
    "Je koptelefoon ook, liefje?" vraag ik aan Fedea.
    Ik ben niet gediend van dames die flirten terwijl ze zien dat ik iemand heb.

    Camargue

    "Ik weet het. Dat je mijn achternaam genomen hebt is gewoon.. ik weet het niet het voelt heel goed. Zullen we de rest van de stad verkennen of wil je nog even blijven zitten?"
    Ik haal mijn schouders op met een glimlach. Op dit moment maakt het me ook helemaal niet uit wat ik doe, zolang het maar samen met Liam is.
    "Weet je wat? Omdat je zo lief bent mag jij kiezen!" zeg ik vrolijk. Ik druk een kusje op zijn wang.
    Net wanneer ik mijn armen om zijn hals wil slaan, hoor ik het toontje van mijn mobiel dat aangeeft dat ik een smsje heb. Het blijkt van Eleanor te zijn.
    Heerlijke foto! Geniet nog even samen en we zien jullie snel! X Ell.
    Ik lach zachtjes en stuur snel terug.
    Hij staat er knap op, niet? Nu nog jouw Prince Charming zoeken en dan is alles perfect! X.
    "Waar was ik ook alweer?" vraag ik met een kleine grijns aan Liam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Zijn arm voel ik om mijn middel heen na mijn zes woorden. Een speelse twinkeling staat er in zijn ogen. Even ben ik alles en iedereen om ons heen vergeten. De vlucht, Eleanor, Matthew, Fedea en Trey die er nog steeds niet zijn; heel even doet het er niet toe.
    Ik beantwoord zijn kus teder, kijk hem vragend aan wanneer hij hem naar mijn idee veel te snel afbreekt.
    "Ik hou ook van jou, Faye," Mijn glimlach word des te breder wanneer hij mijn woorden beantwoord.
    Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, haal diep adem en hoor zijn hart kloppen. Het maakt me kalm, rustiger dan ik verwacht had. Zachtjes knijp ik in zijn hand, kijk even naar onze verstrengelde vingers en laat hem hierna weer los. Vlug druk ik mijn lippen nog op die van hem en kijk hierna op mijn horloge.
    Waarom hadden we Fedea en Trey ook al weer niet met ons meegetrokken? Dan hoefden we ons nu niet zo te stressen.
    "Schiet nou op Fé," brom ik zachtjes. Als het nog veel langer duurt, dan bel ik ze gewoon op. Klaar. Het interesseert me niet wat ze dan van me denken, maar ik wil deze vakantie niet verpesten hierdoor.
    "Telefoontje plegen dan maar?" stel ik voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je kent me zo goed, prinses."
    Nonchalant haal ik mijn schouders op.
    "Ach, het is een gave."
    Grinnikend volg ik hem naar de kassa en volg geamuseerd het gesprek met de kassierster.
    "Je koptelefoon ook, liefje?"
    "Graag, schattebout," antwoord ik grijnzend. Ik kon het even niet laten.
    Geduldig wacht ik tot hij alles betaald heeft en stop de koptelefoon weg, bij de rest van mijn handbagage.
    "Wat een opgeklopte buffel was dat," grinnik ik wanneer we richting de gate wandelen.


    Rey

    "Schiet nou op, Fé. Telefoontje plegen dan maar?"
    Hoofdschuddend lach ik naar Faye.
    "Breek je mooie kopje nou eens niet. We zijn op vakantie, en zij ook."
    Ik leg mijn armen om haar heen.
    "Ze komen wel. Sneller dan je denkt."
    Ik druk een kusje op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Graag, schattebout."
    Jep, da's mijn meisje. Alleen is ze blijkbaar wat in de war, want hoewel ze net toestemde dat haar koptelefoon in mijn handbagage mocht, stopt ze hem zelf weg. Ik besluit er niks van te zeggen. Het maakt ook niet echt uit. Ik rits mijn rugzak dicht en sla hem over mijn schouder.
    "Wat een opgeklopte buffel was dat," grinnikt Fedea als we onze weg naar de gate voort zetten.
    Ik schiet hard in de lach en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Een wat?" vraag ik grinnikend.
    Ik kan me niet inbeelden dat ik die uitdrukking al eerder gehoord heb. Typisch Fedea om met zoiets voor de dag te komen. Nu het wel kan, laat ik mijn hand in de hare glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oeps, dacht dat hij vroeg om haar koptelefoon ook uit de verpakking te halen :')]

    Fedea

    "Een wat?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Doet er ook niet toe."
    Lachend druk ik een kus op zijn lippen en zwier even met onze armen.
    "She was flirting with my man!" zeg ik grinnikend, en maak er even een hoofdbeweging bij, zoals je negerinnen wel eens ziet doen op tv.
    "No one flirts with my man."
    Lachend druk ik een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.