• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Eleanor, duifje, komen jullie ook?" Lachend kijk ik Trey aan. De benamingen die de laatste tijd worden gebruikt, het wordt steeds erger. Wat allemaal begon met Bambi, nu ook al duifje? Wat gaan we gebruiken voor Cam en Liam als ze terugkomen, voor Trey en nog erger - ikzelf.
    "Jij bent echt de gezelligheid zelve," vervolgt Fedea haar woorden.
    Ik knik optimistisch en verstrengel mijn vingers dan met die van Rey. Subtiel ga ik iets dichter tegen hem aanlopen en merk dan dat ook Fedea en Trey heel wat plezier lijken te beleven. Hoewel Rey en ik zelf net in het restaurant ook niet al te braaf waren, kan ik het nu niet laten om een opmerking te plaatsen.
    "Mile High club zoekt nog leden hoor," mompel ik, hoewel het misschien net iets te hard is. "Stoor je vooral niet aan ons, ga vooral lekker door waarmee jullie bezig zijn." zeg ik sarcastisch daarna.
    "Zo dadelijk vertrekken ze nog zonder ons." merkt Fedea dan op, duidelijk op ons gericht. Ik grinnik als ze haar arm in de mijne haakt, "en jullie moeten ook mee." zegt ze dan uiteindelijk. Het is duidelijk te merken dat ik niet de enige ben die het enthousiasme bijna niet kan bedwingen. Vrolijk wandel ik door.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Mile High club zoekt nog leden hoor. Stoor je vooral niet aan ons, ga vooral lekker door waarmee jullie bezig zijn."
    Ik kijk lachend naar Faye en druk nog eens een kusje op Fedea's lippen, alleen maar vanwege haar opmerking.
    "Kom. Zo dadelijk vertrekken ze nog zonder ons."
    Ik vergeet het geplaagd van "mijn zusje" even als ik Fedea's stem hoor.
    "En jullie moeten ook mee."
    Ik kijk lachend toe hoe ze haar arm in die van Faye haakt maar ben er me heel bewust van hoe dicht ze bij mij loopt. Ik geef een bemoedigend kneepje in haar hand en neem die vervolgens wat steviger vast. Ik ken Fedea al langer vandaag. Lang genoeg om te weten dat ze nogal energiek wordt als ze nerveus is. Met een zachte glimlach druk ik een kusje op haar haren.
    "Oh, en Faye? In tegenstelling tot jij en Rey kunnen Fedea en ik ons wél inhouden tot op het vliegtuig," zeg ik met een kleine grijns.
    Ben ik even blij dat Fedea tussen ons in loopt. Wel jammer dat Rey het weer moet bekopen maar ik laat Faye me echt niet meer op de kop zitten. Als er een van de twee ver gaat met zijn grapjes dan wordt het zoals eerder vandaag wel gezegd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, en Faye? In tegenstelling tot jij en Rey kunnen Fedea en ik ons wél inhouden tot op het vliegtuig."
    Zuchtend rol ik mijn ogen.
    "Is dat nu gedaan? Jullie lijken net een oud koppel. En dit is niet bepaald een leuk begin voor de vakantie."
    Koppig laat ik hen beide los en sla mijn armen over elkaar heen.
    "Als dit een of andere wedstrijd is om zo snel of zoveel mogelijk seks te hebbem, dan doe ik niet mee."
    Defensief versnel ik mijn pas en ga voor hen uitlopen. Fijn. Ruzie net voor we vertrekken, en de paniek begint al toe te slaan. Dat kan er ook nog wel bij. Ik zie aan het einde van de gang de deur van het vliegtuig al en probeer mezelf te kalmeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Net als de rest gaf ik mijn ticket aan de stewardess en wachtte vervolgens een beetje afwezig tot iedereen dit gedaan had.
    ‘Eleanor, duifje, komen jullie ook?’ Bij het horen van mijn naam kom ik weer even terug uit mijn gedachten en trek dan Matthew mee als ik zie dat we een beetje achterlopen. ‘Duifje?’ reageer ik dan vragend als we weer bij de twee andere stelletjes zijn, en schud lichtjes met mijn hoofd terwijl ik zacht grinnik. ‘Ik ben ook echt een duifje,’ voeg ik er vervolgens nog aan toe, met de nadruk op “je”.
    Stilletjes luister ik mee met het gesprek tussen de vier voor ons en ik kan het niet laten even zacht te grinniken om Faye’s opmerking. ‘Heb jij er ook een beetje zin in?’ vraag ik Matthew terwijl ik hem een schuine blik toe wierp.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Is dat nu gedaan? Jullie lijken net een oud koppel. En dit is niet bepaald een leuk begin voor de vakantie. Als dit een of andere wedstrijd is om zo snel of zoveel mogelijk seks te hebben, dan doe ik niet mee."
    Een beetje verbaasd kijk ik van Fedea die plots een heel eind voor me uit loopt naar Faye. We dollen toch maar wat? Ik schud even mijn hoofd en ga achter Fedea aan. Ik neem haar bij de pols en trek haar wat naar de kant zodat anderen kunnen voorbij lopen. Ik richt mijn aandacht volledig op haar, de rest kan me nu even niet schelen.
    "Hé, waar kwam dat nou vandaan?" vraag ik zacht. "Eerst en vooral, ik meen die grapjes helemaal niet, en ten tweede ben ik niet zo'n eikel die weddenschappen gaat afsluiten of wedstrijdjes gaat houden met een ander als het om seks gaat. Daarvoor hou ik teveel van je, je bent geen spelletje voor me."
    Ik laat voorzichtig mijn armen om haar heen glijden en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Denk je nou echt dat ik seks op een vliegtuig zou willen?" vraag ik. "Oké, nee, laat dat maar even terzijde," zeg ik snel als ik me bedenk dat ik dat wel zou willen. "Wat er tussen jou en mij gebeurt, dat gaat niemand wat aan Fé, daar loop ik niet mee op te scheppen want daar draait het me ook niet om."
    Ik kijk haar in de ogen en glimlach zachtjes.
    "Ik zal er op letten, oké?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé, waar kwam dat nou vandaan? Eerst en vooral, ik meen die grapjes helemaal niet, en ten tweede ben ik niet zo'n eikel die weddenschappen gaat afsluiten of wedstrijdjes gaat houden met een ander als het om seks gaat. Daarvoor hou ik teveel van je, je bent geen spelletje voor me."
    Ik knik zachtjes.
    "Dat mag ik hopen, ja," zeg ik nog een beetje geirriteerd.
    "Denk je nou echt dat ik seks op een vliegtuig zou willen? Oké, nee, laat dat maar even terzijde."
    Ik kan het niet laten even te lachen.
    "Wat er tussen jou en mij gebeurt, dat gaat niemand wat aan Fé, daar loop ik niet mee op te scheppen want daar draait het me ook niet om. Ik zal er op letten, oké?"
    Ik leg mijn armen om zijn middel en zucht.
    "Ik heb gewoon geen zin in gekibbel, een hele vlucht lang. En dat gedoe werkt een beetje op mijn systeem."
    Mijn blik glijdt even naar de ingang van het vliegtuig.
    "Ik ben al nerveus genoeg."
    Ik begraaf mijn gezicht in zijn hals en wens enkele keren in gedachten dat we er al zijn, maar wanneer ik mijn ogen open, staan we nog steeds op dezelfde plek. Wat een verrassing. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en zucht.
    "Dan zullen we maar instappen zeker?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik weet even niets voor Matthew. Sorry]

    Atreyu

    "Ik heb gewoon geen zin in gekibbel, een hele vlucht lang. En dat gedoe werkt een beetje op mijn systeem. Ik ben al nerveus genoeg."
    Dat is het dus. Ik had wel door dat ze nerveus was, maar niet dat ze er zich daarom zo aan ergerde. Het blijft even stil en terwijl ik haar met één arm steviger vast houd, laat ik een hand naar haar buikje dwalen om er zachtjes over te wrijven. Uiteindelijk drukt ze een kusje op mijn lippen.
    "Dan zullen we maar instappen zeker?"
    Ik knik zachtjes terwijl er een kleine grijns op mijn gezicht verschijnt. Ik haal diep adem om mijn borstkas nog wat groter te maken, maar ik ben net iets te enthousiast waardoor ik moet hoesten. Een beetje gegeneert kijk ik Fedea aan.
    Ik doe het nog een keer, maar dan niet zo sterk en steek mijn borstkas zelf nog een beetje vooruit. Ik trek mijn ene wenkbrauw belachelijk ver omhoog en krul mijn lippen een beetje.
    "Al moet ik je dragen, we zullen er komen. Superman tot je dienst, jongedame," zeg ik met een diepe stem.
    Volgens mij kan ik zo in de volgende superman film. Ik blijf even zo staan om te zien wat ze zegt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij moet hoesten. Ik wil net vragen of het gaat, wanneer hij zich herpakt.
    "Al moet ik je dragen, we zullen er komen. Superman tot je dienst, jongedame."
    Ik giechel even.
    "Mijn superheld," zucht ik.
    Ik ga op mijn tenen staan en geef hem een kusje.
    "Maar wees maar gewoon Trey. Die is al super genoeg."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ze giechelt verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht.
    "Mijn superheld. Maar wees maar gewoon Trey. Die is al super genoeg."
    Ik ontspan mijn lichaam en druk een kusje op haar voorhoofd en neem haar bij de hand. Voorzichtig trek ik haar achter me aan.
    "Gewoon rustig blijven, prinses. Ik blijf bij je, Faye is in de buurt. Het is veilig."
    Met een geruststellende glimlach kijk ik haar aan. Ondertussen zijn we bijna aan het einde van de gang en in het vliegtuig.
    "Ik wou dat we al in Jamaica waren. Met de warme zon op ons gezicht, en wind die door de palmbomen waait."
    Ik hoop dat het genoeg is om haar voorlopig een beetje af te leiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Verbluft blijf ik naar Fedea staren als ze doorloopt om een door Trey geplaatste opmerking. Ik haal verontschuldigend mijn schouders op vlak voordat Trey naar haar toe loopt. Ik mompel wat over hormonen, zwangerschap en stel mezelf gerust dat er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand is. Kwaad is Fedea haast nooit, heb dat slecht twee of drie keer meegemaakt en zelfs dat, dat is al een redelijke tijd geleden.
    Ik herpak mezelf, wandel naast Rey en Eleanor de hal door en zie dat we het einde al bijna bereikt hebben.
    "Gewoon rustig blijven, prinses. Ik blijf bij je, Faye is in de buurt. Het is veilig." Ik schrik op als ik mijn naam hoor wanneer we door de brede gang lopen en we het koppeltje alweer ingehaald hebben.
    "Wat is er met mij?" vraag ik nieuwsgierig en richt mijn ogen even op de twee.
    "Ik wou dat we al in Jamaica waren. Met de warme zon op ons gezicht, en wind die door de palmbomen waait." vervolgt Trey zijn eigen woorden alsof hij de mijne niet gehoord heeft.
    "Zullen we dan maar instappen, lieve fauniel-vrienden van me?" vraag ik dan overdreven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Gewoon rustig blijven, prinses. Ik blijf bij je, Faye is in de buurt. Het is veilig. Ik wou dat we al in Jamaica waren. Met de warme zon op ons gezicht, en wind die door de palmbomen waait."
    Ik knik.
    "Ik kijk er ook naar uit."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Jamaica is echt romantisch, denk ik."
    Hoop ik. Ik zucht even. Ik kijk op bij Faye's woorden.
    "Ja, laten we gaan," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zullen we dan maar instappen, lieve fauniel-vrienden van me?" zegt Faye nogal over the top.
    "Ja, laten we gaan," antwoordt Fedea met een glimlachje.
    Ik leg mijn hand op haar onderrug en leid haar rustig het vliegtuig in.
    "Ik zei trouwens dat als Fé het lastig zou krijgen op het vliegtuig, jij ook in de buurt bent," zeg ik nog tegen Faye. Het valt me nu pas in dat ze wat gevraagd had. Ik glimlach even en stap dan samen met Fedea in.
    Ik neem haar ticket over en bekijk de plaatsen. Als we er zijn kijk ik haar met een glimlach aan.
    "Waar wil je zitten liefje, aan het raam of dichter bij het gangpad?"
    Met een beetje geluk is die derde plaats naast ons vrij. Ik neem ondertussen haar tas en zet die in het compartiment boven de zitjes. Uit mijn eigen rugzak neem ik alvast de koptelefoons en mijn mp3-speler. Ik lach tevreden als ik merk dat ik een verdeler mee heb. Zo kunnen we er beiden naar luisteren. Ook de nintendo leg ik al klaar en vervolgens stop ik mijn rugzak bij haar tas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waar wil je zitten liefje, aan het raam of dichter bij het gangpad?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Maakt niet uit, als jij maar naast me zit."
    Ik knijp even in zijn hand.
    Wanneer de mensen achter ons ongeduldig worden, ga ik al gauw aan het raam zitten.
    "Kom," zeg ik, en klop op de plaats naast me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Maakt niet uit, als jij maar naast me zit."
    Ik grinnik even. Soms zijn we echt zo'n cliché koppel, maar tegen alle verwachtingen in vind ik het wel leuk. Ik werp de mensen die staan te drummen een kwade blik toe. Ze kunnen heus wel passeren. Maar Fedea is al gaan zitten.
    "Kom," zegt ze terwijl ze op de plaats naast zich klopt.
    Maar al te graag volg ik dat bevel op. Ik neem plaats op het zitje en klap meteen het tafeltje aan de stoel voor me los. Ik leg er mijn spulletjes op. Eerst en vooral neem ik de mp3-speler en stop er de splitter in. Daar plug ik zowel Fedea's als mijn koptelefoon in. Met een trots glimlachje kijk ik haar aan. Nu kunnen we beiden naar muziek luisteren. Wel wacht ik er liever mee tot we effectief op gaan stijgen. Ik neem Fedea's hand vast en kijk even achter me, waar Faye en Rey zitten.
    "Hé, zijn jullie hier ook?" grap ik droogjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.