• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Dakota Rayne Ackles
    Leeftijd: 19
    Misdaad: Bankoverval en gijzeling
    Karakter: Dakota heeft een vurig temperament en reageert vaak nogal fel op dingen. Ook is ze nogal eigenwijs, als je zegt dat ze links moet gaan zal ze rechts gaan en andersom. Ze is wat fier, waardoor ze vaak wat arrogant overkomt, ze kan er ook niet echt goed tegen als je haar beledigd en dat is vaak duidelijk te merken.
    Ze wil altijd wat te doen hebben, maakt niet uit wat. Als ze niks te doen heeft wordt ze vaak wat rusteloos en gaat ze soms expres ruzie zoeken, iets wat niet altijd goed uitpakt. Een ander iets wat er nog wel eens voor zorgt is dat ze nogal lichtzinnig is, ze denkt niet goed na voordat ze iets zegt of doet en heeft dat pas door nádat ze het heeft gedaan.
    Één van de goede eigenschappen van haar is dat ze betrouwbaar is. Als je haar een geheim verteld zal ze die niet door vertellen, maar je kan er dan eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ze jouw geheim tegen je gaat gebruiken. Een andere goede eigenschap is dat als je iets voor haar gedaan hebt, ze je ook echt dankbaar zal zijn en het terug zal betalen.
    Voor de rest is Dakota ongeduldig, ze kan er niet tegen als ze ergens lang op moet wachten. Ook is ze wat slordig en is ze zo'n persoon die iets kwijt raakt terwijl die het tien seconden geleden nog vast heeft gehad.

    Uiterlijk:


    Dakota heeft een mooi gezichtje dat omlijst wordt door lange goudbruine lokken. Ook heeft ze een nogal expressief gezicht, als ze boos of juist vrolijk is zal je dat gelijk kunnen zien. Dat komt vooral door haar smaragdgroene ogen die bij haar echt de poorten tot haar ziel zijn. Meestal is daar een uitdagende fonkeling in te vinden. Met haar lengte van 1.70 meter is ze niet erg lang, maar ook niet erg klein. Ze vindt in de gevangenis zitten geen excuus om er slecht uit te zien en maakt haar ogen vaak op met eyeliner en mascara zodat haar al lange wimpers wat voller worden. Ze heeft een slank figuur en draagt kleding waarin haar vrouwelijke rondingen goed in uitkomen.
    Net iets boven haar rechterheup heeft ze een litteken van een messteek zitten. Het litteken is al wat vervaagd maar als je goed kijkt kan je die nog zien zitten.
    Uit respect voor haar overleden oma die erg katholiek was heeft ze een klein kruisje laten tatoeëren achter haar rechteroor en uit respect voor haar overleden broer heeft ze zijn sterfdatum in Romeinse cijfers en met een kruisje erachter laten tatoeëren op haar linkerzij, ter hoogte van net iets onder haar borsten.

    Extra: x

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay, liever een cipier dan aangezien daar nog niet zo veel van zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Naam: Daniël Scagotti
    Leeftijd: 21
    Misdaad: /komt nog
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk:


    Extra(?):


    {Jaimes -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb er expres niet op gereageerd :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Dacht ik al :Y) Maar ik weet toch al wat je denkt :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb zelf een gevangenis-roleplay, dus voor mij is dit niet heel orgineel, maar hier wil ik ook wel graag aan mee doen. Reserveer maar een mannelijke cipier voor me.

    Corallo schreef:
    Ik heb zelf een gevangenis-roleplay, dus voor mij is dit niet heel orgineel, maar hier wil ik ook wel graag aan mee doen. Reserveer maar een mannelijke cipier voor me.


    De rpg is in iedergeval gebasseerd op de serie Prison Break dat zich vooral in het 1ste seizoen afspeelt in de Fox River prison}


    Don't be like the rest of them, darling

    Corallo schreef:
    Ik heb zelf een gevangenis-roleplay, dus voor mij is dit niet heel orgineel, maar hier wil ik ook wel graag aan mee doen. Reserveer maar een mannelijke cipier voor me.

    ...Hehehehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    De rpg is in iedergeval gebasseerd op de serie Prison Break dat zich vooral in het 1ste seizoen afspeelt in de Fox River prison}


    Dat ken ik niet, maar ik ben gewoon een fan van gevagenis-roleplay's aangezien ik daar lekker mijn gang kan gaan. En ik denk dat Michelle wel weet wat ik daar mee bedoel. ^^

    Aragog schreef:
    (...)
    ...Hehehehe.


    Ik twijfel of ik gewoon de rol van Drew zal nemen..

    Corallo schreef:
    (...)

    Ik twijfel of ik gewoon de rol van Drew zal nemen..

    DOEN.
    !!!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Corallo schreef:
    (...)

    Dat ken ik niet, maar ik ben gewoon een fan van gevagenis-roleplay's aangezien ik daar lekker mijn gang kan gaan. En ik denk dat Michelle wel weet wat ik daar mee bedoel. ^^

    Dat weet ik héél goed. :') <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    DOEN.
    !!!


    Oké. Uiterlijk aanpassen of niet? ;d

    Aragog schreef:
    (...)
    Dat weet ik héél goed. :') <3


    Ja, dat dacht ik al. Heb jij toevallig een vrouwelijke gevangene, haha? (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:58 ]

    Corallo schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik al. Heb jij toevallig een vrouwelijke gevangene, haha? (:

    Jazeker. :')

    Hm.. zijn uiterlijk.. ligt er aan. Wie wilde je als ander uiterlijk? :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Naam: Roselyn Mallory Carter. Haar bijnaam is vaak Combat, gewoon omdat ze vaak in gevechten gewikkeld zit zowel binnen als buiten de gevangenis.
    Leeftijd: 21.
    Misdaad: Roselyn werd vroeger streng opgevoed. Ze komt uit een rijke familie, haar ouders wilden haar als een deftig, netjes meisje zien die alle manieren uit haar hoofd wist.
    Juist door deze strenge opvoeding ging Roselyn het gevaar bewust opzoeken. Ze was steeds vaker van huis, ging om met de verkeerde mensen en kwam langzaamaan op het verkeerde pad terecht.
    Ze gebruikte drugs, droeg vuurwapens en messen met zich, bedreigde mensen en verwondde ze soms zelfs.
    Er was niks meer over van dat brave meisje met de blonde pijpenkrullen en grote, groene ogen die enkel onschuld uitdrukten.
    Nee, langzaamaan veranderde ze zelfs in een moordenaar. Ze was genadeloos, sadistisch en ontzettend sluw. Als ze iemand wantrouwde veegde ze diegene met gemak uit haar pad.
    Op een dag was de politie haar te snel af.
    Het slachtoffer was een man rond de 40 jaar, vader van twee kinderen en getrouwd. De derde kogel had ze net door zijn hoofd geschoten tot de politie haar op heterdaad betrapte..
    Roselyn moet nog minimaal dertig jaar uitzitten.
    Karakter: Komt
    Uiterlijk:



    Rest komt
    Extra(?): Komt

    Ze is nog niet helemaal af, though.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''