• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Jazeker. :')

    Hm.. zijn uiterlijk.. ligt er aan. Wie wilde je als ander uiterlijk? :3


    Ik heb echt geen idee. Dat moet ik even kijken of ik nog een knappe knapperd heb. Of ik gebruik Quinto's uiterlijk.

    Mitshy we hadden ook een idee toch? Maak anders nog een gevangene aan :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Er worden toch niet nu al stelletjes gemaakt >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, we hadden.. Een.. Hoe wil je dat uitleggen.. Ze kennen elkaar in iedergeval al maar niet op een goede manier


    Don't be like the rest of them, darling

    Khione schreef:
    Er worden toch niet nu al stelletjes gemaakt >.<

    Haha nee, daar heb ik ook een hekel aan, er was alleen een gebeurtenis tussen haar personage en die van mij. Dat ga ik er overigens nog aan toevoegen, Ellie, maar niet vandaag. Denk ik. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Nee, we hadden.. Een.. Hoe wil je dat uitleggen.. Ze kennen elkaar in iedergeval al maar niet op een goede manier


    Een soort slachtoffer-dader verhouding?

    Corallo schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen idee. Dat moet ik even kijken of ik nog een knappe knapperd heb. Of ik gebruik Quinto's uiterlijk.

    Ik ben benieuwd. 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd. 8D


    Haha, oké. (:

    Corallo schreef:
    (...)

    Haha, oké. (:

    Hihi, zolang hij maar hetzelfde karakter als Drew heeft.. dan ben ik blij. :'D
    Drew. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hihi, zolang hij maar hetzelfde karakter als Drew heeft.. dan ben ik blij. :'D
    Drew. <3

    Drew is een fucking klootzak. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    Drew is een fucking klootzak. D:

    Niet tegen Maya.. hij gaf haar brood! \o/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Niet tegen Maya.. hij gaf haar brood! \o/

    He's still an asshole, he always will be. I say it as nice as possible, but Ruby wants him dead. 'T kan ook aan haar moorddadige karakter jegens mannen liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    He's still an asshole, he always will be. I say it as nice as possible, but Ruby wants him dead. 'T kan ook aan haar moorddadige karakter jegens mannen liggen.


    Ik hoor het al. Hij gaat haters en fans hebben. ;d

    Of ik maak twee personage's.. Een Drew-figuur en een Quinto-figuur? Of zal ik ook een gevangene maken?

    Sorry, maar ik wil toch niet mee doen aan de rpg, ik heb het te druk met andere dingen en heb eigenlijk ook niet meer zo'n zin om eerlijk te zijn... Sorry


    ©1998

    Op zich wil ik wel een vrouwelijke personage aanmaken. Als dat goed is van jou? Ik weet namelijk niet of er nog plek is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.