• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind Ryán knap. ^-^

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:56 ]


    kindness is never a burden.

    Corallo schreef:
    Ugh. Johnny depp. Het minst originele plaatje. Daarbij is Francisco Lachowski niks. Oh. En op de een of andere manier mag ik hem niet.. Waarom weet ik niet.

    Maartje, wij kunnen gewoonweg echt niet praten nu. Johnny Depp, dude! The Hell flik je me nou? Hij is sexy, voor op zijn leeftijd nog haha. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Khione schreef:
    (...)

    Op zijn andere foto's is hij een beetje eng xd


    Nee, dat niet, maar hij lijkt op die andere foto veel jonger. Of dat is gewoon zo..

    Oké, dan ga ik de plaatjes van Quinto gebruiken.

    Tortura schreef:
    (...)
    Maartje, wij kunnen gewoonweg echt niet praten nu. Johnny Depp, dude! The Hell flik je me nou? Hij is sexy, voor op zijn leeftijd nog haha. :9~


    Oké, dan zeggen we niks meer tegen elkaar, hé?

    Ryan is hot :')

    Maar.. Ik herken hem. Voor wie heb je hem nog meer gebruikt? XD

    En die Quinto is niet mijn type (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Voor Daniël in Nightschool :3 Ik kwam hem weer tegen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Eeen ,wanneer begint het?


    Your make-up is terrible

    Volgensmij moest er nog iemand een rol invullen of niet? Waneer willen jullie beginnen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Nu :Y)

    Nee oke, als er nog een rol ingevuld moet worden..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet mijn rol nog steeds uitbreiden en vrouwelijke bewaker invullen, sorrysorrysorry D: Ik zal gelijk bezig gaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WillNotLearn schreef:
    Volgensmij moest er nog iemand een rol invullen of niet? Waneer willen jullie beginnen?

    Ik moet mijn rol nog verder invullen, maar dat doe ik later vanavond, want ik moet op best veel RPG's terug antwoorden.

    @ Maartje: Nouuu. Ik bedoelde het figuurlijk natuurlijk. (aa) Je bent te geniaal om niet meer tegen te praten, hahaha. - Zo, jou ego ook weer opgekrikt :Y) -


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uitbreiden kan altijd later :3 Als je die andere rol maar invult :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik moet mijn rol nog verder invullen, maar dat doe ik later vanavond, want ik moet op best veel RPG's terug antwoorden.

    @ Maartje: Nouuu. Ik bedoelde het figuurlijk natuurlijk. (aa) Je bent te geniaal om niet meer tegen te praten, hahaha. - Zo, jou ego ook weer opgekrikt :Y) -


    Dankjewel dat doet mijn ego goed. Zal ik de jouwe ook nog even bijvullen? xd

    Naam: Loreen Carina Harvelle
    Leeftijd: 23
    Reden waarom je hier werkt: Loreen is hier gaan werken omdat ze wil bewijzen dat ze meer is dan die zachtaardige en lieve persoon.
    Karakter: Loreen is eigenlijk niet geschikt om een cipier te zijn, daar is ze te zachtaardig en gevoelig voor. Ze is niet iemand die iemand anders graag opzettelijk pijn doet, fysiek of mentaal, en als ze dat wel doet voelt ze zich gelijk schuldig. Als gevangenen iets fout doen denkt ze niet dat fysieke straffen veel helpen, dat maakt hun alleen maar agressiever en bozer volgens haar, gewoon op de persoon in praten dat het echt niet kan wat hij /zij gedaan heeft is iets wat ze eerder zal doen. Zou ze wel een gevangene fysiek pijn moeten doen dan zal ze waarschijnlijk een andere cipier vragen het te doen.
    Ze is ook een erg eerlijk persoon. Ze zal eigenlijk altijd wel de waarheid spreken, en als die kwetsend is denkt ze goed na over haar worden zodat het wat minder kwetsend wordt.
    Één van haar minder goede eigenschappen is dat ze nogal gevoelig is. Ze is gemakkelijk te kwetsen, maar als dat het geval is zal ze het niet laten zien, alleen aan de mensen die beschouwt als haar vrienden. Ook kan ze niet goed tegen rommel. Haar ouders hebben haar geleerd dat het altijd netjes moet zijn en dat heeft ze overgenomen. Als er een voedselgevecht uitbreekt in de kantine vindt ze het dan ook verschrikkelijk. Haar ouders hebben haar ook geleerd dat je zo perfect mogelijk moet zijn, een reden waarom ze nogal geïrriteerd kan raken als iets haar niet lukt. Ze is eigenlijk ook iets te bezorgd, wanneer het lang duurt voordat iemand reageert op een berichtje gaat ze er al snel vanuit dat er iets met die persoon is gebeurt.
    Weer een wat betere eigenschap van haar is dat ze behulpzaam is. Als je hulp nodig hebt kan je kan je altijd naar haar toegaan, maakt niet uit of je een gevangene of andere bewaker bent. Ze is ook goed in de schijn op te houden dat ze kalm is, ook al is ze van binnen compleet in paniek.

    Uiterlijk:


    Loreen heeft chocoladebruin haar dat tot net over haar borsten valt en waar een lichte slag in zit. Haar lokken vallen vaak voor haar ogen waardoor ze regelmatig een hand door haar haar moeten halen om het weg te krijgen. Soms, als ze er een beetje gek van wordt, maakt ze het vast met wat speldjes. Haar ogen hebben een donkere stormgrijze kleur waar vaak geen emotie in te ontdekken is. Ze heeft volle lippen die een zacht roze kleur hebben. Haar figuur is erg vrouwelijk en ze heeft dan ook duidelijke rondingen.
    Qua kleding draagt ze vaak bloesjes en simpele skinnyjeans. Hoewel ze niet echt van sneakers houdt zal ze die wel dragen tijdens het werk.
    Haar make-up is simpel, meestal alleen wat mascara.

    Extra: x

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered