• Omdat ik ver van mijn school woon, moet ik er een uur over doen met twee bussen. De dagen dat ik met de bus moet gaan, sta ik om 6u30u al aan mijn eerste bushalte. Vandaag ging alles weer zijn gewone gangetje, en natuurlijk zitten er op dat uur nog niet veel mensen op de bus. Er zit altijd wel al een man op die er elke dag op zit, en ook meestal een paar mensen met een donker kleurige huid -you know what I mean. Ik had daar helemaal geen probleem mee, dus ik ging op de plaats zitten waar ik altijd zat. Dat is zo ongeveer een paar banken na de deur in het midden aan het raam. Deze ochtend zaten er 2 van die mannen en 1 vrouw op de bus, en wanneer de bus stopte omdat ze moesten afstappen, zetten ze hun al recht en stapten ze naar de deur om daar te wachten. De deur ging open, en net wanneer de laatste man moest afstappen zei hij "Tot straks." Ik keek op, en zag hem afstappen terwijl hij naar me zat te glimlachen. Ik kreeg het echt doodsbenauwd omdat die mensen Frans spraken, en hij opeens in het Nederlands tegen me begon -waarschijnlijk zag hij het aan mijn boek dat ik aan het lezen was. Het klinkt misschien stom en belachelijk, maar ik had (en heb nog steeds) een doodse schrik dat er iets zou gebeuren. Ik wou het gewoon even kwijt aan iemand, maar nu ben ik dus alleen thuis en ik probeer zo veel mogelijk licht en geluid te maken, want ik heb echt bang nu sinds deze ochten D: Gewoonweg al de manier waarop hij dat zei.. Overdrijf ik? Of wat moet ik nu in godsnaam doen D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    best creepy...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    FloortjeO schreef:
    misschien aangezien hij frans is/sprak... dacht ie dat ie iets van doei ofzo zei. niet meteen van die senarios bedenken joh, kom je niet veel verder mee.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    serafim schreef:
    klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden ik denk namelijk niet dat de man in kwestie er verder iets mee bedoelde.

    ^^
    hij wou vast gewoon: tot een volgende keer of zoiets zeggen.


    -

    Misschien dat hij op jouw school zit? ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als je van zo iets al schikt dan wens ik je veel succes. Daar is toch niks engs aan, ik vind het juist vriendelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat je overdrijft. Hij komt toch heus niet opeens je huis binnenstormen of zo? :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jaccochips schreef:
    Misschien dat hij op jouw school zit? ;3

    Nota bene @ iedereen: hij was 30 à 40 jaar oud.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Misschien dacht hij dat 'Tot straks' 'Tot ziens' betekende en dat hij je gewoon gedag zei?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:34 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bronx schreef:
    (...)
    Nota bene @ iedereen: hij was 30 à 40 jaar oud.

    AHAH ik zou me kapot lachen als dit mij overkwam ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.