• Wij hebben een grote hond die de neiging heeft om bij al snel te blaffen. Zodra hij iets aparts hoort, begint hij al te blaffen en soms is dat erg vervelend. Maar zojuist liet ik mijn hond dus uit en liep er een man van ongeveer 30 jaar met zijn hond. Mijn hond blaft dus ook als hij andere honden ziet en begon deze keer ook te blaffen. Blijkbaar schoot dat de man in de verkeerde keelgat en begon hij ruzie te zoeken met me. Hij zei dingen zoals ‘Als je hond nu niet stil is, haalt hij de kerst niet meer.’ Of ‘Ik trap dat beest zo helemaal in elkaar.’ Ik stond echt te trillen op mijn benen om eerlijk te zijn. Maar gelukkig kwam een vriend van de familie langs, die me hielp. Mijn vader liep ook naar buiten met mijn neef en toen ging hij weg.
    Ik zit nu nog te shaken om eerlijk te zijn en vraag me af wat zulke mensen bezielen?
    Hebben jullie ook weleens zulke ervaringen gehad?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik mag zulke mensen niet. Ik heb dat ook weleens gehad, toen ik wat kleiner was. Dat was met een oude vrouw, die had zo'n klein kefhondje dat zodra het opgefokt wekt ook helemaal door draaide. Maar omdat mijn hond blijkbaar 'de oorzaak' was, werd ze helemaal pist op mij. Hoe oud was ik? 12 ofzo, dus dat gaf wel een impact op mij. En sinsdien haat ik die vrouw :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jeetje, die was niet een klein beetje geïrriteerd ook...
    Ik vind het echt idioot dat sommige mensen zo reageren. Gelukkig heb ik zelf nog nooit zoiets meegemaakt.


    Food.

    Ik heb gelukkig geen ervaringen daarmee.
    Maar bah, dat lijkt me ook echt eng hoor!
    En inderdaad, wat bezielt die mensen zeg?! Wat een onzin dat, omdat een hond toevallig blaft, je dan meteen te gaan bedreigen. Werkelijk, waar gaat de wereld heen?!


    Inspiration can hit you any time

    En daarom wil ik dat Nikki pepperspray bij zich heeft, voor dat soort lui (cat) Maar goed, moet ik het eerst weten te bemachtigen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Verkopen ze bij m'n tante in de winkel :D. Tiny detail: ze woont in de Filippijnen.
    Ja, heb ik wel eens gehad vroegah. Was er ook zo'n kerel, die deed ongeveer hetzelfde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook gelukkig geen ervaringen met die soort creeps.
    Maar dat moet echt eng voor je geweest zijn, wat een geluk dat die vriend langskwam.


    -

    Uchiha schreef:
    ^ Verkopen ze bij m'n tante in de winkel :D. Tiny detail: ze woont in de Filippijnen.
    Ja, heb ik wel eens gehad vroegah. Was er ook zo'n kerel, die deed ongeveer hetzelfde.

    Het is verboden in Nederland, maar er is wel een alternatief voor. X-marker. Als je dat op iemand spuit komt er schuim uit wat het hele gezicht van iemand bedekt in blauw vloeistof. Op de plek waar het de huid raakt zul je het 3 dagen zien. Erg effectief als je mij vraagt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is verboden in Nederland, maar er is wel een alternatief voor. X-marker. Als je dat op iemand spuit komt er schuim uit wat het hele gezicht van iemand bedekt in blauw vloeistof. Op de plek waar het de huid raakt zul je het 3 dagen zien. Erg effectief als je mij vraagt.

    Ja dat zal best dat 't verboden is. Ja, van dat spul heb ik gehoord. Vage shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Ja dat zal best dat 't verboden is. Ja, van dat spul heb ik gehoord. Vage shit.

    Het is legaal en met schuim in je ogen kun je niks doen, dus werken zal het ook wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige mensen...

    Ik reed ooit eens door Brugge met m'n pa in de pauze van een zwemwedstrijd, toen plots één of andere gek ons wilde voorbijsteken, waar het niet kon. Daarom tuterde m'n pa, maar toen werd ie helemaal gek. Hij begon als een idioot zijn middelvingers uit te steken voor z'n spiegel en aan het kruispunt -waar we naast hem stonden- stapte hij zelfs uit z'n auto. Ik snel de deur vast doen. xd Gelukkig moest ie toen afslaan. C; Het raarste was nog dat er een oude vrouw naast 'm zat, vast z'n moeder.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 23:20 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jezus, wat een type joh. Ik zou ook doodsbang worden!
    Gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Het ergste wat iemand zei was 'kuthond' ofzo.


    Tell me about it, stud.

    Scientia schreef:
    Sommige mensen...

    Ik reed ooit eens door Brugge met m'n pa in de pauze van een zwemwedstrijd, toen plots één of andere gek ons wilde voorbijsteken, waar het niet kon. Daarom tuterde m'n pa, maar toen werd ie helemaal gek. Hij begon als een idioot zijn middelvingers uit te steken voor z'n spiegel en aan het kruispunt -waar we naast hem stonden- stapte hij zelfs uit z'n auto. Ik snel de deur vast doen. xd Gelukkig moest ie toen afslaan. C; Het raarste was nog dat er een oude vrouw naast 'm zat, vast m'n moeder.


    Waarom zat je moeder naast die man? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Waarom zat je moeder naast die man? (cat)


    Haha, foutje. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.