• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moe, maar zó een zin in morgen!


    The odds are néver in our favor.

    Fuuucking hell ik ben echt dood moe. Net bij de fotograaf geweest, altijd leuk. Ik ben toe aan vakantie.

    Zucht, slaaaaap.


    Tijd voor koffie.

    Ew, huiswerk. En niet een klein beetje ook. En dan ook nog eens werken, alsof ik nog niet dood op ben x.x


    i put the fun in funeral

    Soms heb ik echt liever geen familie, dan de familie die ik nu heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ben jij een waardeloze trut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    3 HC's op een dag is echt teveel. Ik val bijna in slaap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wááárom heb ik zo'n exact-profiel gekozen. Echt twee dagen lang alleen maar hoofdpijn-vakken gehad. Bwuuhh.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    I need coffee. Now.


    -

    Why do I even care about you?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog een week, geez, jullie moeten me niet zo zenuwachtig maken..


    'Darling, just hold on'

    Zo verdacht als twee mensen van wie je weet dat ze elkaar heel goed kennen met een korte tussenpoos op je profiel komen (cat)
    (lees: zeg wat je te zeggen hebt tegen mij en niet tegen elkaar.)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rumtumtugger schreef:
    Zo verdacht als twee mensen van wie je weet dat ze elkaar heel goed kennen met een korte tussenpoos op je profiel komen (cat)
    (lees: zeg wat je te zeggen hebt tegen mij en niet tegen elkaar.)


    Het kan ook toeval zijn? Ik klik heel vaak per ongeluk op iemands usersname, haha.


    Your make-up is terrible

    Rumtumtugger schreef:
    Zo verdacht als twee mensen van wie je weet dat ze elkaar heel goed kennen met een korte tussenpoos op je profiel komen (cat)
    (lees: zeg wat je te zeggen hebt tegen mij en niet tegen elkaar.)

    Heb je tegen mij? Dat kun je ook in mijn gezicht zeggen :'D Ik keek op je profiel omdat ik wilde weten wie er reclame maakte in het "Lucht je hart"-topic. Heb ik ook een reactie over geschreven als je gekeken had in het vorige topic :Y) Daarbij heb ik niks tegen Nikki gezegd :'D
    Nu blij?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buuuuuh, werken D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered