• [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 13:21 ]


    Your make-up is terrible

    *Is niet meer in staat om te slapen vanacht*:W
    Is dat jongetje wel echt of is hij nep?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    *Is niet meer in staat om te slapen vanacht*:W
    Is dat jongetje wel echt of is hij nep?


    Waarschijnlijk is hij er gewoon met photoshop opgezet maar het is toch heel goed gedaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Toen ik dat zag kreeg ik echt rillingen, maar ik ken het plaatje wel al langer lol


    As travars

    D: Ik kan dus echt niet tegen zulk soort dingen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Frodo schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk is hij er gewoon met photoshop opgezet maar het is toch heel goed gedaan.

    Maar dat verhaal van dat meisje erbij is eng meeh


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oczy schreef:
    Dat jongentje zag ik al voordat ik de tekst helemaal had gelezen en hij ziet er eng uit. Snap wel dat, dat meisje bang was/is.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ohmy, zenuwachtig gevoel. ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ben ik dan de enige die dat jochie meteen zag?


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ben ik dan de enige die dat jochie meteen zag?


    Ik zag hem ook bijna meteen.


    Physics is awesome

    Ik heb vroeger vaak van zulke foto's getrokken, dat was dus echt wel creepy in het begin. Vooral omdat je er dus echt wel gezichten in herkende. Doet me meteen aan die foto's denken die heel veel mensen wel trekken en dat er van die lichtbolletjes op staan :'D veel wijten dat aan de verlichting of de flits, maar dat is toch echt niet in alle gevallen zo. Maar goed, dat is mijn mening off course ^_^

    En dat verhaal van dat meisje kan echt zijn, of het nu in deze klopt of niet voor de foto. Mijn zoontje roept dat namelijk ook wel eens of begint opeens te panikeren en echt hysterisch te huilen dat hij naar huis wilt als we ergens zijn omdat hij 'iets' gezien heeft. Wijzelf zien op dat moment echt niks, maar m'n zoontje is dan echt doodsbang en wijst en kijkt continue naar een hoek en beweerd dat er iemand staat.

    Ik weet wel dat de kleine momenteel een onzichtbaar vriendje heeft wanneer hij hier buiten in de tuin speelt, maar dit kan natuurlijk evengoed kinderfantasie zijn. Misschien ook iets anders, je weet het toch niet als mens en ik denk dat iedereen die dingen ook als anders interpreteert.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk is hij er gewoon met photoshop opgezet maar het is toch heel goed gedaan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Merrow schreef:
    Ik heb vroeger vaak van zulke foto's getrokken, dat was dus echt wel creepy in het begin. Vooral omdat je er dus echt wel gezichten in herkende. Doet me meteen aan die foto's denken die heel veel mensen wel trekken en dat er van die lichtbolletjes op staan :'D veel wijten dat aan de verlichting of de flits, maar dat is toch echt niet in alle gevallen zo. Maar goed, dat is mijn mening off course ^_^

    En dat verhaal van dat meisje kan echt zijn, of het nu in deze klopt of niet voor de foto. Mijn zoontje roept dat namelijk ook wel eens of begint opeens te panikeren en echt hysterisch te huilen dat hij naar huis wilt als we ergens zijn omdat hij 'iets' gezien heeft. Wijzelf zien op dat moment echt niks, maar m'n zoontje is dan echt doodsbang en wijst en kijkt continue naar een hoek en beweerd dat er iemand staat.

    Ik weet wel dat de kleine momenteel een onzichtbaar vriendje heeft wanneer hij hier buiten in de tuin speelt, maar dit kan natuurlijk evengoed kinderfantasie zijn. Misschien ook iets anders, je weet het toch niet als mens en ik denk dat iedereen die dingen ook als anders interpreteert.


    Mijn broer zag vroeger ook allerlei dingen, zoveel kinderen doen dat. Ik heb ook werkelijk geen idee waar het aan te wijten valt dus oordeel ik ook niet. Toch blijf ik er stiekem een beetje in geloven. Die foto's met lichtbolletjes zijn wel 9/10 keer oplichtende stofdeeltjes hoor. Sommige alleen niet. Ik heb wel eens een orb in het echt gezien. :x En een foto gemaakt met een eng, maar duidelijk hoofd.


    Your make-up is terrible

    Camel schreef:
    Ik moest even goed kijken, maar hij is inderdaad best eng...


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Whuut, echt freaky.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Zie je hoe links het hoofd/haar van die jongen de broek van dat meisje overlapt en hoe recht dat is afgesneden? Photoshop.