• Ik heb een 4,6 voor een repetitie herhalingsstof van Duits. Vijf uur lang geleerdm vanmorgen gemaakt [moest inhalen] en BAM: 5e uur kreeg ik de toets terug met een onvoldoende erop als cijfer. Ik had 5 uur geleerd, en dan baal je knetterhard. Ik weet ook niet wat er zo mis was, maar ik baal als de pokken.
    Nu sta ik voor alles een 4,6 gemiddeld en voor Duits een 4.6 Voor Muziek rond de 6.8, maar die cijfers tellen niet mee in je eindcijfer - vind magister. Dikke sjaak, ik vind dit NIET leuk. Dus ga ik al beginne voor toetsen van volgende week donderdag, ik wil niet heel veel meer onvoldoendes. Kijk, ik had dan beter moeten leren, maar het voelt gewoon nu knudde. Maar ik weet voor de volgende keer hoe ik anders moet leren in ieder geval. Dus, meer mensen met een/of meer slecht[e] cijfer vandaag? Of laatst? Of met zo'n stomme schooldag?

    Oh ja, voor Ak heb ik denk ik ook een onvoldoende, want ik had de topo en werkbladen niet geleerd. De toetsen staan op magister en topo en werkbladen stonden er niet bij. Dat had ze blijkbaar vaak gezegd, toen IK ziek was. Mijnj vorige lerares meldde altijd bij het opgeven wat er geleerd moest worden, dus misschien is het ook mijn eigen schuld dat ik niet nadacht over dat deze lerares anders daarin hanteert. Dusss, bull shit rules my [school]life. x.x

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 14:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ach, je gaat wel over, no worries. :Y)

    Ik had laatst een 6,5 gehaald voor elektrotechniek. Geen minuut geleerd; wil d'r zo snel mogelijk weg, maar ze willen me niet van school sturen, hoevaak ik er ook word uitgezet, of hoe vaak ik ook te laat kom. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vijf uur leren? Mother of God, da's niet goed. Gelukkig weet je nu wat je anders moet doen, want als je zo lang leert en geen voldoende haalt, snap ik dat je baalt D:
    Meh, ik had een 6.7 voor geschiedenis. Vind 't best een redelijk cijfer hoor, maar de docent had eerder deze week gezegd dat ik waarschijnlijk hoger dan een 8 zou hebben :/. En morgen heb ik een proefwerk wiskunde en een cp aardrijkskunde. Laten dat nu net de vakken zijn waar ik het meeste moeite mee heb T-T.


    i put the fun in funeral

    Ahw that sucks.
    Ik haalde een 5,1 voor mijn Frans proefwerk terwijl ik hard had geleerd, goed in Frans ben en tegen iedereen zei dat ik het een super makkelijk proefwerk vond. Nu vrees ik voor Engels, want dan vond ik ook heel makkelijk.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik had vandaag kans op 0,5 bonus op mijn proefwerk volgende week. I totally screwed up :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik dus op Natuurkunde, ik had daar echt heel hard voor geploeterd. Heb ik net die vrijstellingstoets gehad, heb ik hem echt niet normaal verpest. Ik heb vorig jaar nauwelijks natuurkunde gehad, dus ook niets met elektriciteit, waar deze toets overging. Ik moest serieus alle stof van vorig jaar er in een paar weken doorheen knallen. En dan verpest ik die toets na al dat leren zo erg. Damn. Nou goed, ik kan hem nog over doen op het daadwerkelijke proefwerk..

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:29 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Awh, school is just screwed up. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb laatst een 8,4 voor Nederlands, een 6,9 voor Engels, een 7 voor Lichamelijk Opvoeding en een paar achten, negens en tienen voor maatschappijleer en maatschappijwetenschappen gehaald. Voor geen van die vakken geleerd op één SO van MAW na dan.. Gaat lekker bij mij *O*
    5 uur leren is echt niet gezond btw..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik heb laatst een 8,4 voor Nederlands, een 6,9 voor Engels, een 7 voor Lichamelijk Opvoeding en een paar achten, negens en tienen voor maatschappijleer en maatschappijwetenschappen gehaald. Voor geen van die vakken geleerd op één SO van MAW na dan.. Gaat lekker bij mij *O*
    5 uur leren is echt niet gezond btw..


    Me is jealous. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had een drukke week moet nog enorm wennen aan school ook al ben ik al weer een paar maanden aan de gang. Afgelopen Dinsdag had ik twee repetities staan ik was die maandag om 16:50 uit en om 17:50 thuis aangezien ik er dus een uur op fiets. Na het eten ging ik heel snel leren en 's avonds was ik totaal gesloopt omdat ik ook nog gewoon huiswerk moest doen. Hoe dan ook ik kende het maakte mijn proefwerken enz. kwam bij geschiedenis binnen en had een onverwachts SO (nerd) resultaat 4,8 gelukkig had ik voor natuurkunde en management beiden een 8,9 dus dat compenseerde weer wat.

    Sverige schreef:
    (...)

    Me is jealous. D:

    Ja maar kijk ik heb wel één voordeel. Ik kom van het VWO af en ben afgezakt naar het HAVO.. Ik heb dus heel veel onderdelen van de stof die we krijgen in HAVO4 al in VWO3 gekregen ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ehhh, ik kreeg een 3,4 terug voor Wiskunde ;x.


    That is a perfect copy of reality.