• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry btw voor korte reactie :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Hmmm, wat ben ik dan nog meer?' Vraag ik met een plagerige blik in mijn ogen. En ik kijk hem aan en grijns dan licht. Ik druk weer een kus op zijn lippen.


    Joshua Gayle

    Ik haal even mijn lippen van de hare en kijk haar aan. 'Teveel om op te noemen.' zeg ik dan en lach even en strijk een pluk haar achter haar oor en druk dan mijn lippen weer op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Damn. Wil je me een hartaanval geven? <3]

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes tegen zijn lippen aan. En ik kus hem lieflijk terug. Misschien wel liefdevol. Nee. Dat kan niet. Het is Josh. Met hem deel ik lust. That's all. Jap, that's all. En ik kus gewoon verder maar mijn enkels beginnen pijn te doen. 'Vang me,' zeg ik dan tegen Josh. En ik kijk hem even aan en spring dan op en klem mijn benen om zijn middel heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whaha, ja, zal ik je er nog een geven. ;)

    Joshua Gayle

    Ik schrik even van haar actie maar vang haar dan toch op. 'Die kus was fijn.' zeg ik dan zacht en glimlach even. Hij was liefdevoller dan normaal, geen lust. En druk dan weer mijn lippen op de hare, zonder lust.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Me wants mooorrrreee :Y)]

    Leslie Day
    Gelukkig vangt Josh me op, ondanks dat hij in eerste instantie schrok. Hij zegt dan zacht dat de kus fijn was. En ik glimlach terug naar hem. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. De kus verandert eigenlijk qua soort. Niet in de zin van tongzoen etc. Maar echt qua gevoel. En ik kus hem op precies dezelfde manier terug. 'Dank je voor het opvangen,' prevel ik dan tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grinnik. 'Graag gedaan.' murmel ik dan ook tegen haar lippen aan. Dan zet ik haar neer op een van de wasbakken en leg mijn handen beide zacht op haar wangen terwijl de zoen nog voortzet.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oe die is wel heel erg handsome :3]

    Leslie Day
    Hij zet me neer op de wasbakken en hij staat tussen mijn benen in. Hij legt zijn handen beiden zacht op mijn wangen en de kus duurt voort. Mijn handen liggen tegen zijn borstkas aan. En dit keer draait het niet om lust. Nee. Dit keer draait het om Josh en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het zijn er 2 btw. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weet ik :3 ik zag de aanpassing :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik zoen haar rustig door en haal dan uiteindelijk toch mijn lippen van de hare en kijk haar recht aan. De woorden "Ik hou van je" rollen nog net niet over mijn lippen en ik hou me in. Leslie deed iets met me, ze deed me veranderen, gek genoeg leerde ze me hoe ik van iemand moet houden zonder dat ze het zelf door heeft. Mijn voorhoofd leunt nu tegen de hare en ik kijk haar even aan en sluit dan voor een moment mijn ogen en bijt zacht op mijn onderlip.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Na even verbreekt hij de kus en hij kijkt me aan. Zijn voorhoofd steunt tegen die van mij en ik kijk terug naar hem. Er ligt een glimlach om mijn lippen. Ik zie dat hij zijn ogen sluit maar niet dat hij op zijn onderlip bijt. Dat komt dus doordat onze voorhoofden tegen die van elkaar leunen. 'Jij bent tenminste een licht gevend punt in deze klote zooi,' zeg ik dan gemeend. Natuurlijk zijn de anderen er ook. Maar toen had ik alsnog het gevoel dat ik alleen was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vond deze foto's wel passen. ;)]

    Joshua Gayle

    Ik glimlach even en kijk haar weer aan. Ik leg een van mijn handen op haar wang en met mijn duim streel ik ook zacht over haar wang. 'Ik zal er altijd voor je zijn.' zeg ik dan zacht en blijf haar aankijken en druk een kort kusje op haar lippen en kijk haar dan weer aan. 'Ik-' maar stop dan in mijn zin en sla even mijn ogen neer. 'Laat maar.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [TSSSSS :P]

    Leslie Day
    Zijn duim streelt zachtjes over mijn wang en hij kijkt me aan. Hij zegt dat hij er altijd voor me zal zijn. Die woorden. Ze betekenen veel voor me. Ik kan er alleen niet te erg op vertrouwen, papa is immers ook weg. Dan wil hij wat zeggen maar na het woordje Ik, kapt hij zichzelf al af. 'Je mag het best zeggen hoor,' zeg ik met een lachje. En ik zorg ervoor dat hij me weer aan kijkt. 'Maar dat hoeft natuurlijk niet.' Ik druk weer een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik zucht en kijk haar nog steeds aan. 'Nee, laat maar het is toch maar iets onbenulligs, onbelangrijk.' zeg ik dan zacht, het lukte me gewoon niet die 4 simpele woordjes over mijn lippen te krijgen, hoe graag ik het ook wilde het lukte gewoon niet. 'Je weet niet hoe graag ik het wil zeggen, maar ik kan het niet.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen weer even neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OW EM GIE!!! Die met dat tuin pak aan, met die Mickey oortjes is sexy <3]

    Leslie Day
    Josh zegt dat het iets onbelangrijks, onbenulligs is. En dan zegt hij dat hij het graag wil zeggen maar het niet kan. Ik kijk hem vragend aan, maar hi kijkt naar beneden. 'Als je het zo graag wilt zeggen, en het iets onbenulligs is kan het toch best?' Zeg ik met een glimlach. Ik snap het probleem niet. Maar het kan ook zijn dat ik er gewoon te nuchter over denk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.