• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik zucht en druk dan toch weer mijn lippen op de hare en leg mijn handen weer op haar wangen en streel die ook weer zacht met mijn duimen. Na een lange tijd haal ik dan toch mijn lippen van de hare en kijk haar dan recht aan in haar mooie ogen. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht. Hoe makkelijk deze 4 woorden voor de meeste mensen was om te zeggen, was het voor mij toch moeilijk om te zeggen. Dan sla ik mijn ogen neer en bijt weer op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij antwoordt niet maar kust me weer en ik laat me erin meegaan. Zijn handen liggen weer op mijn wangen. En zijn duimen strelen die. Dan kijkt hij me recht aan, er trekt een tinteling door me heen, door zijn prachtige ogen. En dan word ik met stomheid geslagen als hij ik hou van je zegt. Hij slaat zijn ogen neer en bijt op zijn lip. 'I-i-ik,' stamel ik dan. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'I-ik,' doe ik weer een slechte poging. 'Ik kan het niet,' komt er uit mijn mond. 'Niet sinds mijn vader dood is. Alsof ik een automatisch afweersysteem heb. Maar ik vind je wel leuk, en lief, zorgzaam, aantrekkelijk, sexy. Nagenoeg perfect. Zelfs met je ego.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen weltrusten. Sweet Dreams! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaaap lekker! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn "Charly" Cassidy Williams

    Dan voel ik zijn lippen weer op de mijn en leg dan mijn handen in zijn nek en beweeg zacht mijn lippen tegen de zijne. Geen idee wat er nu precies gebeurde maar ik kon mezelf gewoon niet tegenhouden.

    Mario 'Alex'
    Mijn handen drukken zacht in haar onderrug om haar nog dichter naar me toe te trekken.
    Ik weet niet wat me bezielt. Waarom ik dit zo plots doe.
    Misschien heb ik er nood aan, maar dacht ik niet. Ik was niet zo'n jongen.
    Volgens mij waren het echt haar ogen, haar lach. Die twinkeling...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij trekt me nog iets dichter naar hem toe en ik ga gewillig nog wat vooruit waardoor ik nu tegen hem aansta. Mijn armen liggen nog steeds in zijn nek en zijn handen liggen op mijn onderrug. Op het moment kan ik niet denken, alleen maar doen, en ik vind het niet eens erg, het is zelfs fijn, normaal zou ik nooit zoiets doen, maar nu, nu is het alsof ik niks anders kan, niks anders wil. Dan ga ik nog een klein stukje dichter bij hem staan, dat ik nu dicht tegen hem aansta.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Morrrrning]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goodmorning!]

    [btw, dat liedje is zo grappig. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik liet mijn tong vragend over haar onderlip glijden, terwijl mijn handen over haar rug richting haar schouders streelden.
    Zacht neem ik haar onderlip tussen haar tanden, dan hoeft zij er niet op te bijten, aangezien dat ze dat toch vaak leek te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Lolllll, ik dacht al dat het dat nummer zou zijn :') dat is van die reclame met ontbijtgranen ofzo? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams

    Dan voel ik zijn tong langs mijn onderlip strijken en daarna voel ik zacht dat hij in mijn onderlip bijt en kan het niet laten even te glimlachen tegen zijn lippen en open dab langzaam mijn mond een stukje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bij mij werd het elke morgen in de vakantie gedraaid, dus telkens als ik dit liedje hoor krijg ik een vakantie gevoel. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik laat mijn tong rustig in haar mond glijden en begin een spelletje om dominantie. Mijn handen verdwijnen nu in haar haren.
    Het ging allemaal zo rustig, zo vreemd liefdevol. Want we kenden elkaar net, van waar kwam die liefde dan?
    Toch was ze er, maar al te duidelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awesome! ^.^

    Hm... Je wilt niet de vakantie liedjes horen die ik vanuit mijn tent hoorde :') dat waren de kinderliedjes:

    Theo Theo, wat raar.
    De hokey pokey
    Chichiwa
    Een zelf verzonnen liedje
    En het nummer waar uk de naam niet van weet maar zo gaat:

    Tring tring, daar gaat de wekker weer. Allemaal o-hop-staan.
    Tring tring, daar gaat die nog een keer lalalalalalaaa.

    -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Dan voel ik zijn tong mijn mond inglijden en raken we verwikkeld in een spel. Zijn handen bevinden zich inmiddels in mijn haar en ik laat mijn handen nu langzaam uit zijn nek glijden, weer naar zijn borst toe en begin die zacht met mijn vingers te strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp