• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik leg mijn andere hand op haar wang en laat mijn lippen teder op de hare neerdalen. Ik gaf haar de kans om zich terug te trekken. Omdat ik dit wou en omdat dit voor mij goed voelde, wilde niet zeggen dat dat hetzelfde voor haar was.


    Charlynn Cassidy Williams

    Dan voel ik zijn lippen zacht en teder op de mijne en sluit mijn ogen. Dit voelde zo raar, maar toch fijn. Ik laat mijn handen dan zacht op zijn borst rusten. Eigenlijk zou ik willen dat dit moment nog lang niet zo stoppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Hebben ze jou ook al gestraft? Wanneer?" vroeg ik dan en leidde hem verder.
    Als er ondertussen maar niks met Sam was.
    Nee, vast niet. Maar je wist nooit...


    [Die ballroom zaal heeft wel invloed op de mensen die er komen :'D]

    Julio Martinéz
    "Wanneer? Ik weet het niet precies. Een paar dagen terug, denk ik. Maar ik weet niet wat de dagen hier zijn" Zeg ik eerlijk. "En ja, ze hebben mij ook al gestraft. Wie niet, kan je beter zeggen" Dat laatste klinkt nogal sarcastisch, maar het is wel gemeend. Je kan echt beter vragen wie niet.

    [Nu moet ik weer gaan XD Alleen.. Ik ben er dus een paar dagen niet. Wachten jullie dan, of moet ik Julio plotseling iets anders laten doen, of..?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Lauren Aria Campbell

    Ik knipper met mijn ogen. Ik kijk recht tegen een grijze muur aan. Waar ben ik in slaap gevallen? Was ik op straat? Ik luister naar de geluiden, maar het zijn niet de bekende straat geluiden. Langzaam stroomt alles van gister weer terug en weet ik alles weer. Ik draai me om en zie alle andere bedden en de mensen. Ik slik. Hier wil ik niet zijn! Ik spring op en ren de deur uit. Recht tegen iemand op.
    'Ik wil hier weg,' gil ik en wil langs hem heen rennen, maar hij pakt me vast. Ik spartel tegen. Hij duwt me ruw de slaapzaal weer in en gooit de deur met een klap dicht. Ik bons op de deur en wil hem weer opendoen. Gelijk kijk ik weer in het gezicht van de man. Zijn ogen staan hard en kil en ik kijk op die manier terug. De angst laat ik niet merken.
    'Je gaat nu zitten of ik zorg dat je niet meer kan schreeuwen, staan, lopen of zitten.' Ik kijk hem enkele seconde aan. Zijn blik staat hard en kil en ik weet dat hij het meent. Langzaam draai ik me om en loop naar mijn bed. Ik ga erin liggen en staar naar het plafond. Ik ging niks meer doen. Niet eten, niet drinken, niet slapen, niet praten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    Als ze zich niet terugtrekt, kus ik haar wat heviger. Ik laat mijn lippen zachtjes bewegen en sluit mijn ogen.
    Mijn vingertoppen strelen haar wang en gezicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik weet niet... we zullen wel iets vinden, zeker??}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Vast wel ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle

    Ik draai me om naar Leslie ik glimlach even zwak. 'Maakt niet uit, maar ik bedoelde het alleen maar goed.' zeg ik dan zacht. 'En graaggedaan.' zeg ik dan en kijk weer even naar haar verbonden hand en kijk haar dan weer aan.


    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. Ik loop naar hem toe en knuffel hem dan. ''Weet je dat je best wel lief bent?' Vraag ik met een klein lachje. En ik kijk hem dan aan. Ja, hij is echt lief. En dat waardeer ik. Josh is wel meer dan lief, maar zijn lieve kant vind ik altijd extra leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chalynn Cassidy Williams

    Als hij me wat hevigerkust ga ik wat dichter bij hem staan en laat mijn handen zacht over zijn borst glijden en zijn vingers strelen mijn wang en gezicht. Ookal ken ik Mario nog niet lang en zoen ik eigenlijk ook niet echt met vreemden was dit toch fijn en wilde dit nog lang niet laten stoppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle

    Ik grijns even. En als ze me een knuffel geeft hou ik aar stevig vast. 'Soms kan ik wel lief zijn.' zeg ik dan en glilach weer en druk dan een kusje op haar lippen en kijk haar weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik legde mijn handen op haar heupen en maakte mijn lippen toen los van de hare.
    Ik bloosde toen ik besefte wat ik net had gedaan.
    "Euhm..." stamelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Dan haalt hij tot mijn teleurstelling zijn lippen van de mijne en ik kijk hem even aan en sla dan mijn ogen neer en bijt weer op mijn onderlip en er ontstaan ook blosjes op mijn wangen en beide hebben we geen idee wat te zeggen wat de situatie nogal ongemakkelijk maakt.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik wou me al excuseren, maar buiten vriendelijk zijn, hadden mijn ouders me ook geleerd niet te liegen. Nou voor ze stierven dan...
    "Ik kan niet zeggen dat het me spijt." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet nu echt gaan. Ik weet niet of ik nog online kom.. Maar anders.. Byeeeeeeeeee!!!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'En wel meer dan lief hoor,' zeg ik met een gemeende glimlach. Dan leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Ik hoor je hartslag,' zeg ik dan zacht. Een mooi geluid. 'Gelukkig. Ik wil namelijk wel dat je blijft leven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [VEEEELLL PLEZIER NOWWII <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.