• Het idee is er, de verhaallijn is al helemaal uitgewerkt, ik ben zelfs al begonnen met schrijven en ik wil hem dan ook vanaf morgen op Quizlet zetten voor dat NaNoVriMo-achtige Quizlet ding (naam kwijt x'D).
    In ieder geval, nu zoek ik dus nog een titel. Het idee is als volgt:
    Het team van de BAU, FBI, vindt dat het tijd wordt dat Aaron Hotchner weer liefde vindt. Ze regelen een date voor hem met een vrouw in de dertig die Prentiss kent. Er gaan alleen wat dingen mis tijdens de date en dan wordt er ook nog onthult wie haar vader is. Kunnen ze het overleven? Komen ze er samen uit?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Misschien iets als 'starting over'? Je kan misschien eventjes quotes of liedjes zoeken, daar vind ik altijd mijn titels. Weet je welke sfeer je in je titel wilt stoppen?


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Misschien iets als 'starting over'? Je kan misschien eventjes quotes of liedjes zoeken, daar vind ik altijd mijn titels. Weet je welke sfeer je in je titel wilt stoppen?

    Het liefst is dat kracht, maar toch ook angst uitstraalt. Ik ga even zoeken, dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Klinkt Midnight?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Slotje alsjeblieft
    Ik heb een titel gevonden, namelijk Wolf Moon


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis