• Hier kun je een leerling spelen, op een kleine maar gezellige school.
    Het is een school voor kinderen met een of meerdere talenten, zoals tekenen, dansen en zingen. Er wordt meer aandacht besteedt aan muziek, handvaardigheid en voor degene die het willen wordt er na school nog dansles en zangles gegeven op de school.

    Personages
    carpediemx Kylie Adams
    wolffire Jack Mason Cooper
    Dodge Alex The Rat
    LlamaLover Quinten Aldren Anderson
    LlamaLover Hana Kirei
    AnneMalik Emily Johnson
    SupahBaby Zoë St. Cloud
    quin98 Adam Cole

    Klassen(kunnen nog altijd veranderd worden)
    klas 1
    Jack Mason Cooper
    klas 4
    Kylie Adams
    Alex The Rat
    Quinten Aldren Anderson
    Zoe St. Cloud
    Hana Kirei
    Adam Cole
    klas 5
    Emily Johnson

    Je kunt altijd nog meedoen, vul dit eerst even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto:
    Karakter:
    Talent:
    Relatie:
    Extra:



    regels
    - Geweld en schelden mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - OCC het liefste met {}, [], () etc.

    Rollentopic

    Rooster
    Maandag
    1 biologie - leraar
    2 economie - leraar
    3 pauze
    4 duits - lerares
    5 duits - lerares
    6 pauze
    7 wiskunde - leraar
    8 handvaardigheid - lerares
    9 handvaardigheid - lerares

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:55 ]


    night thinking, day dreaming

    Kylie Adams
    Ik zie dat Jack en Alex aan komen lopen. 'Heee Alex,' zeg ik. 'Hoe is het?'


    night thinking, day dreaming

    Jack Mason Cooper
    'hoe lang duren de lessen?' vraag ik fluisterend aan Kylie, die achter me zit. 'Als we langer als 50 minuten hebben, haal ik deze biologieles niet' fluister ik en lachend achter aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kylie Adams
    '75 minuten.' Ik lach. 'Nee hoor, just kidding. Het duurt 45 minuten, maar sommige leraren komen altijd 10 minuten te laat.'


    night thinking, day dreaming

    [Ik denk dat ik stop met deze RPG, het is mij te amateuristisch ik hou niet van one-line RPG's, sorry.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ahw oke, ik hou niet van mensen die weggaan omdat ze zich hoger voelen.]


    night thinking, day dreaming

    [Nou zo voel ik me echt niet, maar mijn inspiratie gaat nogal snel weg als er zo weinig geschreven word. ;') Dus niet meteen dat gaan zeggen. Ik voel me helemaal niét hoger, ik ben gewoon inspiratieloos omdat jullie zulke korte stukjes schrijven, dusss.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wil heust nog wel meedoen hoor, maar dan zou er meer geschreven moeten worden. Anders is er voor mij niks meer aan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke. maar we zijn niet amateuristisch gewoon omdat wij kortere stukjes hebben.']


    night thinking, day dreaming

    [Beginners dan... Jeez... Ik vind het een beetje onoverzichtelijk weetje ;') Maar als jij dat niet vind okée, ieder z'n eigen mening, en nu klaar... :W]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [jup]


    night thinking, day dreaming

    Jack Mason Cooper
    'Yes! Ik mag blijven leven' grap ik. Verder praat ik niet heel veel en blijf maar staren naar de plaatjes en hoe die getekend zijn. Dat is gewoon veel interessanter dan biologie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë St. Cloud
    Zoals de laarkrachten wel al van me gewend waren, was ik weer eens bijna te laat in de les. Toen de bel was gegaan, had ik heel rustig even de school rond gestapt en was dan pas naar het biologielokaal gekomen. Ik liep gewoon naar binnen, de les was nog niet begonnen, en ging achteraan in het lokaal zitten. Ik zag dat er al een hoop andere leerlingen waren. Nog voor de les begonnen was verveelde ik me al en haalde een cursusblad boven en begon na te denken over een nieuw nummer op de piano.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kylie Adams
    Ik grinnik en loop de klas in. Ik ga achterin de klas zitten. Ik zet mijn tas op de stoel naast me, zodat er niemand gaat zitten. Op dit moment zit ik liever alleen. Ik graai in mijn tas, zoekend naar mijn boeken. Shit, ze liggen nog thuis. Gelukkig is het de eerste dag, dan is het nog niet zo'n ramp. Ik kijk naar de mensen die de klas binnen komen lopen.


    night thinking, day dreaming

    Jack Mason Cooper
    'boeken niet bij je?' vraag ik met een grijns, terwijl ik haar tas aan de kant duw en naast haar ga zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kylie Adams
    Ik kijk op en zie de jongen naast me zitten. 'Nope.' mompel ik. 'Wie ben jij eigenlijk?'


    night thinking, day dreaming