• Hey guys,
    Helaas is mijn geliefde Skullcandy na twee jaar trouwe dienst (half) overleden. Ik hield erg van hem, maar hij zal toch vervangen moeten worden.
    Omdat ik afgelopen jaar ben geslaagd krijg ik (o.a.) een nieuwe koptelefoon en het wordt eens tijd dat ik daar naar opzoek ga. Ik wilde eerst graag Beats, maar die schijnen helemaal niet zo goed te zijn, dus moet ik op zoek naar iets anders.
    Ik wil goede kwaliteit geluid maar ook een beetje leuk model. Weet iemand een goed merk of andere tips? Everything is welcome!

    Ik wist niet zeker of dit bij muziek of lifestyle moest..

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 13:57 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Voor goede geluidskwaliteit raad ik je zeker een Sennheiser aan! ^^


    Numbers.

    oh... ik wil superduperfloppyflishGRAAG beats -........ maar ik mag niet :(


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Als ik genoeg geld zou hebben en ook echt een koptelefoon zou willen zou ik altijd voor Sennheiser gaan. Nooit voor Beats. Die dingen blijken heel slecht geluid te geven en ook nog eens snel kapot te gaan. Nou, nee bedankt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Koop een Sennheiser. Dat schijnen heel erg goede koptelefoons te zijn.

    En de oortjes zijn ook heel fijn. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    TheWantedSiv schreef:
    oh... ik wil superduperfloppyflishGRAAG beats -........ maar ik mag niet :(

    Zou ik niet doen als ik jou was (':
    Ze zijn echt niet zo goed.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik denk dat ik me idd maar eens ga verdiepen in de Sennheisers, hoor ik wel vaker over.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran