• Okk. Sam jij begint.. :p


    "Life Laugh Love WILD"

    Ik snap jullie niet..


    "Life Laugh Love WILD"

    Nee, volgens mij mocht je geen ORPG openen, oftewel een RPG voor twee personen. Not sure, though..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lexy~16 jaar~populair~vaak ruzie thuis~raakt haar vrienden kwijt...

    'Bitch' woedend loop ik het park uit, weer eens ruzie met kayle. echt een trut. Ik pak m'n fiets en fiets het park uit, ik ga wel ergens anders heen. Ik pak m'n mobiel en scrol naar beneden. M-M-Mike ja die ja. Mike gaf me altijd advies over van alles. Hij was net een meisje, hij was gay. We konden samen lachen en hadden nooit ruzie. ik was nog aan het denken toen ik de vrolijke stem van Mike hoorde. 'Wat nu weer!?' ik hoorde hem lachen en hij zei verder : heb je zin om langs te komen? Ik stopte even met fietsen en zei terug :'graag ik kom nu naar je toe goed?' 'isgoed! totzo!' ik hoorde z'n laatste woorden en hing toen op en fietste richting het huis van Mike. Ik belde aan en Mike zijn moeder deed open. 'Hee lieverd!' zei ze, "kom binnen!' ik liep de woonkamer in. Mike z'n moeder was erg aardig. Ze kende me erg goed en praatte wel eens met mijn moeder. 'Mike is boven, zeg maar even dat ik zo wat drinken kom brengen' ik bedankte haar en liep naar boven en deed de deur open. 'hee!' de opelijke stem van Mike maakte me weer vrolijk. 'Hey!' zei ik en gaf hem een zoen op z'n wang. Ik zag Mike als een broertje, hij hielp me altijd! en ik hielp hem met andere jongens voor hem, Ja omdat hij gay was. 'Weer eens ruzie gehad?' Mike keek me vragend aan. Ik knikte. 'Ja Kayle is z'n trut, ik heb moordneigingen naar haar' Mike moest lachen. 'rustig aan hoor! ze moet nog een tijdje mee' ik moest ook lachen. We hoorden iemand op de trap lopen, ik dacht dat het Mike's moeder was maar toen de deur open ging stond er een knappe jongen in de deur, sowieso geen homo. ik kreeg het er warm van. Ik keek naar hem en toen begon hij te praten ...

    jullie mogen geloof ik alleen maar hier mee doorgaan als anderen ook mee mogen doen. Dus niet een rpg voor 2 personen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pam pam okk.. Naja als het niet mag horen we het wel! :) ik kan typfoutten maken zit op ipod ;p

    Thom-18-gescheiden ouders that shitt..-skateboard-surfen-macmiller-snapbacks-


    Ik loop de kamer binnen, ik zie mijn stiefbroer(tje) in de kamer Zitten. Naast hem Zit een meisje. "Zo zo Mike heeft sjans!' Met een plagerig gezicht kijk ik hem aan. "Pfff gek, youknow mijn situatie. En hou je mond maar want jij krijgt toch niet!' Met een lachend gezicht kijk ik naar mike en geef hem een por. 'Ja hoor IKNOW je situatie. Twas maar een grapje!' Ik steek mijn hand naar het meisje op. 'Eey, ik ben Thom stiefBROER van Mike!'


    "Life Laugh Love WILD"

    *Kuch* Je mag geen RPG openen voor maar twee personen :3


    Tijd voor koffie.

    Meld het dan in plaats van te zeuren!


    Your make-up is terrible

    Lexy :


    'hee, ik ben Lexy. GEWOON een vriendin van Mike' Ik hoor Mike lachen en gli mlach. Ik had Mike leren kennen op de basisschool. in groep 7. Mike werd veel gepest omdat hij, naja gay was. Ik nam het altijd voor hem op en dat wadeerde hij. sinsdien spreek ik (bijna) elke dag met hem af. Ja tuurlijk had hij verteld dat hij een stiefbroer had, al sinds een paar maanden ofsow. Maar ik had hem nog nooit gezien. Ik kijk naar de grond en zet dan m'n NY pet recht, ik droeg ze omdat ik ze stoer vond. Zelfs rookte ik, soms dan. Op bepaalde momenten dacht ik: Waarom doe je dit maar op andere momenten had ik zoiets van : wtff, why not. Ik werd wakker uit mn gedachten toen Thom vroeg waar ik woonde..


    None but ourselves can free our minds.

    -> Slotje, deze RPG mag weer open als iedereen mee mag doen.


    I am an idiot, I move.