• Toestemming van Yoda
    Story met opdrachten en beoordelingen

    Hallo!
    Ik heb dus de toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Voordat je jezelf opgeeft als kandidaat, wil ik je vragen om onderstaande informatie grondig door te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen.

    Wat is de bedoeling?
    • Ik geef een opdracht en je krijgt tien dagen de tijd om die opdracht te schrijven en in te leveren;
    • Inleveren doe je in dit topic of via PB;
    • Uitstel kan je altijd krijgen, als het maar 24 uur voor de deadline gevraagd wordt;
    • Als je niet inlevert, krijg je nog twee dagen de tijd om je opdracht te voltooien, maar je verliest twee punten op je eindtotaal;
    • Ik neem drie à vier dagen de tijd om te beoordelen;
    • Elke ronde vallen er vier kandidaten af, waardoor we vijf finalisten op het einde overhouden.

    Wat zoek ik?
    • Twintig gemotiveerde kandidaten, die tijd kunnen vrijmaken om ongeveer vijf SA’s voor deze schrijfwedstrijd de schrijven. Denk dus goed na voor je je opgeeft, want ik zou het jammer vinden, moesten al mijn kandidaten het opgeven;

    Prijzen?
    Hieronder een kort overzichtje van de prijzen die er te winnen zijn in deze wedstrijd:

    Eerste plaats: 15 credits
    Tweede plaats: 10 credits
    Derde plaats: 5 credits


    Waar let ik op?
    • Spelling en grammatica;
    • Interpunctie, alineagebruik en vorm van het verhaal;
    • Originaliteit;
    • Geloofwaardigheid;
    • Uitvoering van de opdracht.


    Het is niet toegestaan de teksten door een bèta te laten nalezen. Wanneer je dit doet, kan ik dit zien en volgt er diskwalificatie.

    Deelnemers:
    Als je liever deelneemt aan deze wedstrijd, vermeld dit dan in een berichtje in dit topic.

    1. Yoda - Ingeleverd
    2. Alakay - Ingeleverd
    3. Boobearlover - Ingeleverd
    4. Memoria - Ingeleverd
    5. Adlington - Ingeleverd
    7. Latona - Ingeleverd
    8. Y0l0 - Ingeleverd
    10. Croix - Ingeleverd
    11. Mitshy - Ingeleverd
    13. Mercurial - Ingeleverd
    14. Morrowind - Ingeleverd
    15. Michifu - Ingeleverd
    16. ForestKiwi - Ingeleverd
    17. Valora - Ingeleverd
    18. Aeroplane - Uitstel tot 7/11/2012
    19. unions - Ingeleverd

    Opdrachten:
    Opdracht 1 - Deadline: 29 oktober 2012

    Veel succes! Als je nog vragen hebt, mag je mij die zeker stellen in dit topic of via PB.
    Groetjes,
    Ludwig

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:29 ]

    Wiew, dankje!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil graag meedoen, als deelnemer :9~


    I am an idiot, I move.

    Kan ik ook meedoen?

    Boobearlover schreef:
    Kan ik ook meedoen?

    Als jurylid of deelnemer?

    Deelnemer :)

    Monad en Boobearlover, jullie staan erbij. ^^

    Ik zou graag meedoen als deelnemer. (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ludwig schreef:
    Monad en Boobearlover, jullie staan erbij. ^^

    Tof :3, thanks!


    I am an idiot, I move.

    Erm, ik denk nog even na. Er zit een toetsweek aan te komen, en ik zit in de laatste klas, dus ik moet dat wel goed maken :x
    Ik denk dat ik niet meedoe, maar ik denk dus nog even na.


    Destroy what destroys you.

    Mmm...Ik ga ook nog eens meedoen. De laatste schrijfwedstrijd had ik me uitgeschreven omdat het niet zo goed ging toen, maar ik heb er weer zin in. (:
    Als deelnemer dus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chuggaa schreef:
    Erm, ik denk nog even na. Er zit een toetsweek aan te komen, en ik zit in de laatste klas, dus ik moet dat wel goed maken :x
    Ik denk dat ik niet meedoe, maar ik denk dus nog even na.

    Mag ik je dan op de lijst zetten of laat ik het zo?

    Ik zou het leuk vinden mee te doen, maar ik ben nogal druk. Ik zal er nog een nachtje over slapen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik zou het leuk vinden mee te doen, maar ik ben nogal druk. Ik zal er nog een nachtje over slapen.

    Oké. (:
    Denk er wel goed over na, ik zeg dit niet alleen tegen jou, eerder in het algemeen. Ik zou niet graag hebben dat bij de eerste ronde de helft van de deelnemers niet inlevert. Het zou fijn zijn moest de wedstrijd goed verlopen en dat ik gemotiveerde deelnemers heb die niet meteen opgeven. Ikzelf heb het ook een beetje druk door mijn thuissituatie, maar ik doe m'n best om alles goed draaiende te laten houden, daar hoeven jullie jullie geen zorgen over te maken. ^^

    Ludwig schreef:
    (...)
    Oké. (:
    Denk er wel goed over na, ik zeg dit niet alleen tegen jou, eerder in het algemeen. Ik zou niet graag hebben dat bij de eerste ronde de helft van de deelnemers niet inlevert. Het zou fijn zijn moest de wedstrijd goed verlopen en dat ik gemotiveerde deelnemers heb die niet meteen opgeven. Ikzelf heb het ook een beetje druk door mijn thuissituatie, maar ik doe m'n best om alles goed draaiende te laten houden, daar hoeven jullie jullie geen zorgen over te maken. ^^


    Ik houd nu zelf voor de 2e keer een gedichtenwedstrijd. Ik snap dat dus helemaal. Daarom juist ga ik er nog even goed over nadenken.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:28 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou graag meedoen,
    maar denk ik dat ik het niveau van de andere niet haal
    omdat ik hier op quizlet geen storie heb ofzo

    :$