• Toestemming van Yoda
    Story met opdrachten en beoordelingen

    Hallo!
    Ik heb dus de toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Voordat je jezelf opgeeft als kandidaat, wil ik je vragen om onderstaande informatie grondig door te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen.

    Wat is de bedoeling?
    • Ik geef een opdracht en je krijgt tien dagen de tijd om die opdracht te schrijven en in te leveren;
    • Inleveren doe je in dit topic of via PB;
    • Uitstel kan je altijd krijgen, als het maar 24 uur voor de deadline gevraagd wordt;
    • Als je niet inlevert, krijg je nog twee dagen de tijd om je opdracht te voltooien, maar je verliest twee punten op je eindtotaal;
    • Ik neem drie à vier dagen de tijd om te beoordelen;
    • Elke ronde vallen er vier kandidaten af, waardoor we vijf finalisten op het einde overhouden.

    Wat zoek ik?
    • Twintig gemotiveerde kandidaten, die tijd kunnen vrijmaken om ongeveer vijf SA’s voor deze schrijfwedstrijd de schrijven. Denk dus goed na voor je je opgeeft, want ik zou het jammer vinden, moesten al mijn kandidaten het opgeven;

    Prijzen?
    Hieronder een kort overzichtje van de prijzen die er te winnen zijn in deze wedstrijd:

    Eerste plaats: 15 credits
    Tweede plaats: 10 credits
    Derde plaats: 5 credits


    Waar let ik op?
    • Spelling en grammatica;
    • Interpunctie, alineagebruik en vorm van het verhaal;
    • Originaliteit;
    • Geloofwaardigheid;
    • Uitvoering van de opdracht.


    Het is niet toegestaan de teksten door een bèta te laten nalezen. Wanneer je dit doet, kan ik dit zien en volgt er diskwalificatie.

    Deelnemers:
    Als je liever deelneemt aan deze wedstrijd, vermeld dit dan in een berichtje in dit topic.

    1. Yoda - Ingeleverd
    2. Alakay - Ingeleverd
    3. Boobearlover - Ingeleverd
    4. Memoria - Ingeleverd
    5. Adlington - Ingeleverd
    7. Latona - Ingeleverd
    8. Y0l0 - Ingeleverd
    10. Croix - Ingeleverd
    11. Mitshy - Ingeleverd
    13. Mercurial - Ingeleverd
    14. Morrowind - Ingeleverd
    15. Michifu - Ingeleverd
    16. ForestKiwi - Ingeleverd
    17. Valora - Ingeleverd
    18. Aeroplane - Uitstel tot 7/11/2012
    19. unions - Ingeleverd

    Opdrachten:
    Opdracht 1 - Deadline: 29 oktober 2012

    Veel succes! Als je nog vragen hebt, mag je mij die zeker stellen in dit topic of via PB.
    Groetjes,
    Ludwig

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:29 ]

    Ludwig schreef:
    (...)
    Haha, sorry. Maar de volgende opdrachten zullen dus zeker specifieker zijn, deze opdracht is er dus om te zien wat jullie kwaliteiten zijn. (wbw)
    Okido, dan zal ik die kwaliteiten maar tonen zodat ik de specifiekere oprachten kan meedoen. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Hier gaat mijn kans D: Een vrije opdracht..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jammers dat ie vol is, ik ga volgen :3


    I'm a fighter, let me go.

    Een vraagje: mag het verhaal op iets gebaseerd zijn zoals een spel of een lied?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Een vraagje: mag het verhaal op iets gebaseerd zijn zoals een spel of een lied?

    Jazeker, alles mag en alles kan, zolang er maar twee personages in worden verwerkt. ^^ Wat ik niet wil is bijvoorbeeld een fanfictie over de Hongerspelen, probeer zo origineel mogelijk te blijven!

    Ik heb een idee, ik begin morgen met uitwerken^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ludwig schreef:
    (...)
    Jazeker, alles mag en alles kan, zolang er maar twee personages in worden verwerkt. ^^ Wat ik niet wil is bijvoorbeeld een fanfictie over de Hongerspelen, probeer zo origineel mogelijk te blijven!


    Oef! Nee, dat heb ik niet. Maar ik was net klaar met een ruige schets van wat het moest worden en anders moest ik weer opnieuw beginnen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het spijt me echt heel erg , maar ik wil me uitschrijven ):
    Heb net een 5.3 gehaald voor wiskunde en ik wil het dan inhalen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Het spijt me echt heel erg , maar ik wil me uitschrijven ):
    Heb net een 5.3 gehaald voor wiskunde en ik wil het dan inhalen..
    Misschien kan er nu iemand haar plaats vervangen? De wedstrijd is toch nog niet lang bezig en je kan er zeker iemand mee plezier doen.


    Only losers can act the way you do

    Jep, er kan nog iemand de plaats van Curlies vervangen. (: Fijn dat je 't nu al laat weten en niet een dag voor de deadline.

    Ludwig schreef:
    Jep, er kan nog iemand de plaats van Curlies vervangen. (: Fijn dat je 't nu al laat weten en niet een dag voor de deadline.

    Muuuuuh, ik twijfel nog steeds :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    AutumnElf --> Nemesea


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Muuuuuh, ik twijfel nog steeds :c

    Zet ik je erbij? (:

    Ludwig schreef:
    (...)
    Zet ik je erbij? (:

    In principe heb ik volgende week tijd zat, en anders maak ik die wel, dus ja, doe maar^^
    Wohaa, weer als laatste op de lijst. Net als de vorige keer, lol :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben weer terug in Nederland!
    De eerste opdracht vind ik heel leuk. Ik hou ervan om lekker veel vrijheid te hebben en er helemaal mijn eigen ding van te maken. Ik zal mijn best doen om wat moois in te leveren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.