• Toestemming van Yoda
    Story met opdrachten en beoordelingen

    Hallo!
    Ik heb dus de toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Voordat je jezelf opgeeft als kandidaat, wil ik je vragen om onderstaande informatie grondig door te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen.

    Wat is de bedoeling?
    • Ik geef een opdracht en je krijgt tien dagen de tijd om die opdracht te schrijven en in te leveren;
    • Inleveren doe je in dit topic of via PB;
    • Uitstel kan je altijd krijgen, als het maar 24 uur voor de deadline gevraagd wordt;
    • Als je niet inlevert, krijg je nog twee dagen de tijd om je opdracht te voltooien, maar je verliest twee punten op je eindtotaal;
    • Ik neem drie à vier dagen de tijd om te beoordelen;
    • Elke ronde vallen er vier kandidaten af, waardoor we vijf finalisten op het einde overhouden.

    Wat zoek ik?
    • Twintig gemotiveerde kandidaten, die tijd kunnen vrijmaken om ongeveer vijf SA’s voor deze schrijfwedstrijd de schrijven. Denk dus goed na voor je je opgeeft, want ik zou het jammer vinden, moesten al mijn kandidaten het opgeven;

    Prijzen?
    Hieronder een kort overzichtje van de prijzen die er te winnen zijn in deze wedstrijd:

    Eerste plaats: 15 credits
    Tweede plaats: 10 credits
    Derde plaats: 5 credits


    Waar let ik op?
    • Spelling en grammatica;
    • Interpunctie, alineagebruik en vorm van het verhaal;
    • Originaliteit;
    • Geloofwaardigheid;
    • Uitvoering van de opdracht.


    Het is niet toegestaan de teksten door een bèta te laten nalezen. Wanneer je dit doet, kan ik dit zien en volgt er diskwalificatie.

    Deelnemers:
    Als je liever deelneemt aan deze wedstrijd, vermeld dit dan in een berichtje in dit topic.

    1. Yoda - Ingeleverd
    2. Alakay - Ingeleverd
    3. Boobearlover - Ingeleverd
    4. Memoria - Ingeleverd
    5. Adlington - Ingeleverd
    7. Latona - Ingeleverd
    8. Y0l0 - Ingeleverd
    10. Croix - Ingeleverd
    11. Mitshy - Ingeleverd
    13. Mercurial - Ingeleverd
    14. Morrowind - Ingeleverd
    15. Michifu - Ingeleverd
    16. ForestKiwi - Ingeleverd
    17. Valora - Ingeleverd
    18. Aeroplane - Uitstel tot 7/11/2012
    19. unions - Ingeleverd

    Opdrachten:
    Opdracht 1 - Deadline: 29 oktober 2012

    Veel succes! Als je nog vragen hebt, mag je mij die zeker stellen in dit topic of via PB.
    Groetjes,
    Ludwig

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:29 ]

    Ik wil graag meedoen! Ik heb de indruk dat ik veel te weinig schrijf en dat mijn creativiteit daaronder leidt. Ik hoop echt dat deze wedstrijd goed verloopt en dat niemand zich gaat uitschrijven. De vorige wedstrijd waaraan ik heb meegedaan had zoveel potentieel, maar iedereen stopte ermee en kon de wedstrijd ook niet meer doorgaan. Dat was echt spijtig.


    Only losers can act the way you do

    Ik wil mee doen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik twijfel... D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik doe niet mee, veel te druk met school :c


    Destroy what destroys you.

    Ludwig schreef:
    (...)
    Natuurlijk, tot wanneer ben je weg?

    Tot en met volgende week zondag, dus zal wel weer tijd hebben op maandag/dinsdag (gelukkig vakantie ;D)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    I'm in! (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Er kan niemand meer deelnemen, ik zoek verder nog één jurylid.

    yaay (: I'm in!!

    Wanneer komt de de eerste opdracht?
    En kan ik voor de zekerheid uitstel vragen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De eerste opdracht komt zodra ik een jurylid heb gevonden. Als dit tegen dinsdag niet het geval is, doe ik de wedstrijd zonder jurylid.

    Waarom zou je uitstel nodig hebben?

    Ok, ik heb er zin in! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omdat ik in de tussentijd nog 2 Engelse boeken moet lezen en ook nog bomvol huiswerk heb.. Volgende week heb ik minstens 1 proefwerk en 5 SO's.. Ik zit in TweeTalig VWO :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Omdat ik in de tussentijd nog 2 Engelse boeken moet lezen en ook nog bomvol huiswerk heb.. Volgende week heb ik minstens 1 proefwerk en 5 SO's.. Ik zit in TweeTalig VWO :')

    No offence, maar kun je dan beter niet meedoen? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    No offence, maar kun je dan beter niet meedoen? :')


    Eigenlijk wel , maar ik wilde altijd al aan een schrijfwedstrijd meedoen , maar toen ging ik op vakantie of het was al vol :') Dus ik wil het dit keer wel proberen.. Want misschien is dit mijn enigste kans (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Omdat ik in de tussentijd nog 2 Engelse boeken moet lezen en ook nog bomvol huiswerk heb.. Volgende week heb ik minstens 1 proefwerk en 5 SO's.. Ik zit in TweeTalig VWO :')

    Wauw, da's echt wel veel werk! Maar je bent er dus zeker van dat het zal lukken om deze wedstrijd mee te doen? Ik kan je wel uitstel geven en daar ben ik altijd wel flexibel in, maar je moet wel begrijpen dat ik er op reken dat iedereen inlevert en goed meewerkt om deze wedstrijd goed te laten verlopen. ^^

    Ludwig schreef:
    (...)
    Wauw, da's echt wel veel werk! Maar je bent er dus zeker van dat het zal lukken om deze wedstrijd mee te doen? Ik kan je wel uitstel geven en daar ben ik altijd wel flexibel in, maar je moet wel begrijpen dat ik er op reken dat iedereen inlevert en goed meewerkt om deze wedstrijd goed te laten verlopen. ^^


    Ja , alleen voor de zekerheid (: Want ik kan altijd nog iets uitschrijven op papier en het dan intypen of zo.. Maar ik wil het voor de zekerheid als ik het niet ga halen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.