• Toestemming van Yoda
    Story met opdrachten en beoordelingen

    Hallo!
    Ik heb dus de toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Voordat je jezelf opgeeft als kandidaat, wil ik je vragen om onderstaande informatie grondig door te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen.

    Wat is de bedoeling?
    • Ik geef een opdracht en je krijgt tien dagen de tijd om die opdracht te schrijven en in te leveren;
    • Inleveren doe je in dit topic of via PB;
    • Uitstel kan je altijd krijgen, als het maar 24 uur voor de deadline gevraagd wordt;
    • Als je niet inlevert, krijg je nog twee dagen de tijd om je opdracht te voltooien, maar je verliest twee punten op je eindtotaal;
    • Ik neem drie à vier dagen de tijd om te beoordelen;
    • Elke ronde vallen er vier kandidaten af, waardoor we vijf finalisten op het einde overhouden.

    Wat zoek ik?
    • Twintig gemotiveerde kandidaten, die tijd kunnen vrijmaken om ongeveer vijf SA’s voor deze schrijfwedstrijd de schrijven. Denk dus goed na voor je je opgeeft, want ik zou het jammer vinden, moesten al mijn kandidaten het opgeven;

    Prijzen?
    Hieronder een kort overzichtje van de prijzen die er te winnen zijn in deze wedstrijd:

    Eerste plaats: 15 credits
    Tweede plaats: 10 credits
    Derde plaats: 5 credits


    Waar let ik op?
    • Spelling en grammatica;
    • Interpunctie, alineagebruik en vorm van het verhaal;
    • Originaliteit;
    • Geloofwaardigheid;
    • Uitvoering van de opdracht.


    Het is niet toegestaan de teksten door een bèta te laten nalezen. Wanneer je dit doet, kan ik dit zien en volgt er diskwalificatie.

    Deelnemers:
    Als je liever deelneemt aan deze wedstrijd, vermeld dit dan in een berichtje in dit topic.

    1. Yoda - Ingeleverd
    2. Alakay - Ingeleverd
    3. Boobearlover - Ingeleverd
    4. Memoria - Ingeleverd
    5. Adlington - Ingeleverd
    7. Latona - Ingeleverd
    8. Y0l0 - Ingeleverd
    10. Croix - Ingeleverd
    11. Mitshy - Ingeleverd
    13. Mercurial - Ingeleverd
    14. Morrowind - Ingeleverd
    15. Michifu - Ingeleverd
    16. ForestKiwi - Ingeleverd
    17. Valora - Ingeleverd
    18. Aeroplane - Uitstel tot 7/11/2012
    19. unions - Ingeleverd

    Opdrachten:
    Opdracht 1 - Deadline: 29 oktober 2012

    Veel succes! Als je nog vragen hebt, mag je mij die zeker stellen in dit topic of via PB.
    Groetjes,
    Ludwig

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:29 ]

    Nemesea --> Latona


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niet vergeten dat de inleverdatum maandag is!

    QWE$##!NVIHGI@#

    *gaat beginnen*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben bijna klaar. Morgen komt hij eraan.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Ik ben bijna klaar. Morgen komt hij eraan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    hoe moet ie ingeleverd worden?
    ik heb een story van schrijfwedstrijden, moet ik em daar in een hoofdstukje zetten en de link hier posten?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestKiwi schreef:
    hoe moet ie ingeleverd worden?
    ik heb een story van schrijfwedstrijden, moet ik em daar in een hoofdstukje zetten en de link hier posten?

    Ja, liefst wel. (:

    De mijne komt hopelijk vanavond nog ;D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oké, ik zal maar geen excuus bedenken, maar zoals je uit mijn vorige post kon uitmaken ben ik het dus compleet vergeten, door meerdere dingen, eigenlijk. :'D
    Ik wil vragen of ik één of twee daagjes uitstel mag. Als dit niet mogelijk is, begrijp ik het, maar ik heb al een beginnetje. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    Oké, ik zal maar geen excuus bedenken, maar zoals je uit mijn vorige post kon uitmaken ben ik het dus compleet vergeten, door meerdere dingen, eigenlijk. :'D
    Ik wil vragen of ik één of twee daagjes uitstel mag. Als dit niet mogelijk is, begrijp ik het, maar ik heb al een beginnetje. c:

    Ik geef je tot 31 oktober. (:

    Ik meld mij af voor de schrijfwedstrijd, ik heb er geen tijd voor. Sorry voor het ongemak & succes allemaal.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dan is er nog één plaats over, maar aangezien de deadline morgen is, neem ik niet aan dat er iemand is die zich nog wilt aanmelden?

    klik voor mijn opdracht c:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:05 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Opdracht 1


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oh god, ik heb me niet van m'n beste kant laten zien :(
    Ik hoop dat er een opdracht komt waar ik het kan ophalen.
    Als ik überhaupt door deze ronde kom


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.