• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet 1 manier om te weten waar Axton is. 'Nick, ik moet weg. Ik moet Axton zoeken. Hij staat waarschijnlijk op het punt om iets stoms te doen...' En ik ook, denk ik erachter aan. 'Blijf jij maar hier. Ik kom wel weer terug.' En ik druk een kus op zijn lippen en pak dan mijn jas en loop snel naar buiten. Ik ga buiten zitten waar het helemaal stil is. Ik ga in kleermaker zit zitten. Dit gaat pijn doen. Dat weet ik nu al. Dan concentreer ik me. Op Axton. Ik probeer me te verbeelden waar hij is. Een combinatie van mentale kracht en ook een gave. Ja, ik heb een gave. Maar die gave doet mezelf altijd pijn. Ik concentreer me en voel dan dat het lukt. Ik weet waar Axton is. En op dat moment verplaats ik mezelf er heen. En ik schreeuw het net niet uit van de pijn. Dit verzwakt me altijd zo. En dan kom ik met een klap op de grond neer voor Axton.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik laat me op mijn knieën vallen en klap met trillende handen het mes open. Pijn was overal, maar ik huilde niet.
    Straks was alles voorbij. Ik bekeek het mesje eens. Als ik het door mijn hart wou steken, zou het groter moeten zijn... Zo zou het te veel pijn doen en te hard duren...
    Misschien moest ik het maar gewoon over mijn pols halen. Het zou ook lang duren, maar het leek... beter.
    Ik keek geschrokken naar Leslie voor me.
    "Nee!" en nu begon ik wel te huilen, want mijn kans was verkeken. Ze hadden me gevonden voor ik het had kunnen eindigen. Of misschien niet?
    Ik legde het mes snel op mijn pols, misschien als ik snel was...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Plots valt er me iets in. Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb! Ik pak mijn gsm en bel naar Alexi. 'Hallo met Alexi.' klinkt het aan de andere kant van de lijn. 'Verdomme Alexi waar ben je!' val ik uit en het is even stil. 'Kreta.' 'Waarom wil je dood?! Als je durft zelf-' 'wow wow wow' zegt haar stem verbaast. 'Waar heb je het over?' Ik mompel wat en ga zitten en concentreer me op Alexi. Ik kom terecht in een logeerkamer. 'Axton denkt dat je dood bent.' zeg ik tegen haar nu face to face.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ff gewijzigd :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Axton en zie dan dat hij een mes aan zijn pols legt. 'Verdomme Axton. Dit zal al de zoveelste keer zijn dat ik de afgelopen tijd iemand van zelfmoord probeer te voorzien.' Ik kijk hem aan. Ik voel me uitgeput. 'Alexi is niet dood. Het meisje in die auto was Alexi niet.' Ik weet niet of Jake het juist heeft maar ik zal volledig op Jake moeten vertrouwen. 'Leg dat mes weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wat?' stamelt ze verbaast. 'Kom nu gewoon mee Alexi.' zeg ik. Axton moet haar zien anders gelooft hij me niet. 'Nee ik- ik kan niet.' stamelt ze en ik kijk haar aan. 'Als je niet meegaat, doet Axton iets doms. Ik beloof je dat ik je terugbreng voor, bij wie je hier ook bent, er achter komt.' Ze aarzelt maar pakt mijn hand vast zodat ik kan verdwijnen en bij Leslie kan verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga ff douchen xx


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Mijn hand trilde en een klein rood sneetje verscheen al op mijn pols. Ik keek haar door mijn tranen heen aan.
    "Ik kan niet zonder hen leven, dus ga niet tegen me staan liegen. Ik kan het niet aan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie het bloed. Ik doe een stap naar voren en sla dan het mes uit zijn handen. Ik snij daarmee mezelf in mijn vingers maar dat maakt niets uit. Dat neem ik voor lief. 'Luister verdomme. Ze is niet dood.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Duizelig kom ik terug op mijn voeten terecht en laat Jake los.
    Ik zie Axton met zijn rug naar me toestaan. Ik slik zachtjes en kijk Jake aan. 'Wat moet ik nu doen?' prevel ik zachtjes en wacht niet op een antwoord. Ik loop naar hem toe en blijf een halve meter achter hem staan. 'Axton? Wat ben je in hemelsnaam aan het doen?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik draai me om en staar haar met open mond aan.
    "Alexi? Maar jij-" ik schudde mijn hoofd. "Dat kan niet." fluisterde ik zacht en begon nog harder te huilen.

    {moet gaan, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik voel me nog steeds verzwakt en een snee in mijn vingers maakt het er echt niet beter op. Ik ga er even bij zitten. Als ik nu mezelf gelijk terug zou flitsen zou ik flauw vallen. De manier die ik heb gebruikt om bij Axton te komen kunnen alleen de demonen die daar de gave voor hebben. Het heeft niet echt een naam. Het gaat gewoon om een hele hoge concentratie en die gave. En je kan het ook niet bi iedereen. Alleen bij mensen die dicht bij je staan. In je hart. En het doet pijn om me zo te verplaatsen, maar anders wist ik niet waar hij was, waar ik heen moest gaan. En een ander nadeel is dat ik er verzwakt door raak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Het is goed. Alles komt goed.' zeg ik met een verstikte stem en omhels hem stevig. Ik strijk geruststellend door zijn haren. Ik druk een kus op zijn kruin en kijk hem aan. 'Ik was in Griekenland en wist niet of ik terug zou zijn voor de vakantie. Misschien heb ik mijn zin verkeerd geformuleerd.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zie dat Les gaat gaan zitten en ga naast haar zitten.
    'Alles ok? Dank je dat je het gedaan hebt.' zeg ik dankbaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'