• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [lol, sorry, ik zag het ook net.]

    Ruuqo

    Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, mijn excuses aanbieden? Voor het komen halen van water? Juist op dat moment komt Hester aanlopen, ze had een takje in haar haar. Het was best een grappig gezicht, maar ik vond dat ik haar de opmerkingen beter kon besparen en liep naar haar toe. Ze keek me aan en schoot in de lach toen ik in haar oor fluisterde dat dat takje in haar haar zat.
    'Dus, jij hebt ook goed geslapen.' grijnsde ik en liep, een stuk voorzichtiger nu, naar de rand van het meertje en vulde mijn veldfles met water.


    You oughta know

    Jack
    Ik wordt wakker door Warrior, die aan mijn gezicht likt. Ik besluit te gaan kijken bij het water, ik hoor stemmen. Ik zie Lynn in het water en een jongen die volgens mij Rukko heet of zo. Ik loop naar ze toe. 'wat ben jij aan het doen?' vraag ik met een verbaast gezicht aan Lynn, die nog steeds in het water is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik schrok op. Niet Jack. Vooral hij mocht me niet zien. Ik had vannacht over hem gedroomd. Ik vond het stom. Het was z'n stom gevoel maar het wou niet weg. Ik zag ook nog andere mensen en ik hoopte dat iemand me zou helpen. Als het daglicht straks zou gaan schijnen zou iedereen me kunnen zien. Wat nu?....


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Ik pak Lynns kleren uit de boom en leg ze op de oever. 'kom' zeg ik tegen de jongen, en ik draai me om en speel wat met Warrior. Ook al kende ik Lynn nog maar net een dag, ik voelde me op de een of andere manier al verbonden met haar. Misschien kwam het doordat we hetzelfde lot hadden, of misschien nog wel meer...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik was Jack zo dankbaar. Ik kleedde me snel om en ik liep naar de groep. Gerd! Ik dacht dat ik nooit meer uit die situatie kon ontkomen. Ik liep naar Jack. 'Dankje' zei ik en glimlachte naar hem. Daarna probeerde ik me wat meer i de groep te mengen maar ik voelde dat het moeilijk was. Op de een of andere manier werd ik door Jack aangetrokken. Ik had geen idee waarom


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Toen ik naar Lynn keek wist ik het zeker. Ik wist het al sinds gisteren, maar nog niet helemaal zeker. Ik vraag me af wanneer ik het moet doen, en kom tot de conclusie dat het snel moet, dan ben ik er vanaf. 'Lynn, kom je even?' vraag ik aan Lynn, die zich meteen naar me omdraait.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik liep maar mee. Ik had eigenlijk geen zin. Ik had geen zin in dei zenuwen. Maar het is ook zo stom hem hier te laten staan. Hij nam me mee naar de rivier. De plek waar alles kon gebeuren. Ik jield niet zo van deze plek sinds vanochtend. ''Ja/' vraag ik aarzelend

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 7:10 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Wat zijn jullie aan het doen jongens?! xD jk]

    Leya

    Ik werd wakker en keek om me heen. Ik zag dat een paar mensen al weg waren, maar ik zag ook iemand die er gister avond nog niet was. Ik stond op en liep naar hem toe. "Hoi," zei ik. "Dus je hebt besloten toch bij ons te zijn?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nathan Hunter

    Ik kijk naar de vogel die voor mij geland was en glimlach even waarna ik Durdan rustig houdt met een hand, ik haal een stuk vlees uit mijn zak waarna ik dat op mijn hand laat liggen.
    Rustig wacht ik af wat de vogel zou doen, ik kijk even op als het meisje dat ik gered had, ze bedankte mij, meer niet.
    Als ze weg is merk ik dat het stuk vlees uit mijn hand is en de vogel weg gevlogen is, ik grijns even, dieren waren te mooi.
    Ik pak de veer van de grond waarna ik die achter mijn oor doe.
    Een meisje komt op mij af lopen, ik kijk dr even aan en wenk alleen dat ik geen zin heb om te praten.
    Durdan gromt even deels maar door een aai ligt die al weer rustig naast mij.
    Waarom begrijpen mensen niet dat gevangenschap niks voor mij is, dat ik ergens wil zijn waar ik mijzelf kon zijn en niet bij andere.
    Ik sta op waarna Durdan vooruit rent, ik glimlach naar het beest waarna ik erachteraan ren.
    Al snel kwamen we bij een groot meer waar we beide in springen en beginnen te zwemmen.
    Durdan probeerde vissen te vangen terwijl ik genoot van het beetje rust wat ik nu had.

    [Oké, geblokkeerd... Ach, geeft niet]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:51 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (voor de geïnteresseerden, ik heb een RPG aangemaakt, kijk maar of het je wat lijkt: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143241)

    Lynn

    Het was angstaanjagend om zijn blik te zien. Hij keek mij aan. Best fijn ook opzich. Het duurde een eeuwigheid tot hij eindelijk zijn mond bewoog.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    'oke, ik ga je nu een vraag stellen maar ik weet niet of dat dit ook zo gaat bij mensen, ik heb het geleerd bij wolven' leg ik uit, en ik zie haar kijken. 'Als je het raar vind moet je het zeggen hoor' voeg ik er aan toe. 'ik heb namelijk mijn zielsverwant gevonden' ik kijk haar bang aan. Ik heb dit helemaal verkeerd gedaan en nu vind ze me raar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sorry voor lange tijd geen reactie ;o moest heel veel werken ;I]

    Dewi-Jane
    Ik lig een beetje te slapen tegen een boom aan, terwijl ik de rest op de achtergrond hoor babbelen met elkaar.
    Eigenlijk zou ik me wat meer in de groep moeten mengen, want als het zo doorgaat vereenzaam ik hier gewoon.
    ik besluit nog even te blijven liggen voordat ik naar de groep toega.


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Lynn

    'Dus, eeuh' ik werd alleen nognmaar zenuwachtiger. 'Wie... Is...het?' vroeg ik. Ik hoopte dat ik het was. Best raar eerlijk gezegd. Ik kende hem nog maar een dag. Ik keek hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:16 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!