• Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Nog niet zeker wanneer deze begint. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    geen vervelende typfouten of gebrek aan komma's en punten, gewoon fatsoenlijk geschreven. (: x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:53 ]

    > Ik heb je titel aangepast, onnodige hoofdletters zijn niet toegestaan ^^

    Je titel mag niet in hoofdletters en neen, bedankt. Als je pas begint bij 15 abo's kom je hier op Q niet ver.


    comfort in c h a o s

    Ik begin niet bij 15 abo's, dat was nog oud,
    maar het maakt niet uit wanneer je begint, als je story goed is komen er toch wel abo's.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:54 ]



    Mr. Know it all

    Mr. Know It All, well you think you know it all
    But you don’t know a thing at all, ain’t it, ain't it something y’all
    When somebody tells you something ’bout you
    Think that they know you more than you do
    So you take it down, another pill to swallow


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat is nu de bedoeling? Dat mensen hun story hier droppen zodat jij 'm gaat lezen - zoals je titel doet vermoeden - of dat mensen jouw story moeten gaan lezen - zoals je eerste bericht doet vermoeden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    Wat is nu de bedoeling? Dat mensen hun story hier droppen zodat jij 'm gaat lezen - zoals je titel doet vermoeden - of dat mensen jouw story moeten gaan lezen - zoals je eerste bericht doet vermoeden?


    nee, maar het is gewoon een topic zoals de anderen doen om hun verhaal te promoten. je kan je verhaal plaatsen maar je kunt niet echt verwachten dat mensen hem zullen lezen of de maker van deze topic als het hun genere niet is. ik waag een kans :)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:08 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    nee, maar het is gewoon een topic zoals de anderen doen om hun verhaal te promoten. je kan je verhaal plaatsen maar je kunt niet echt verwachten dat mensen hem zullen lezen of de maker van deze topic als het hun genere niet is. ik waag een kans :)


    Hmm. Dan vind ik de titel nog steeds een beetje "misleidend", want je verwacht nu dat de opstarter van het topic haar wensen laat lezen, in plaats van alleen haar eigen story te dumpen. ;P

    Niet dat het heel veel boeit, overigens, maar het lijkt me zelf praktischer als ze dan in ieder geval neerzet welke genres ze leuk vindt, tenzij ze echt alles gaat lezen. :')

    A fijn, hier zijn mijn stories:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje




    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    (...)


    hmm ja hoe zeg je da nu weer misleidende reclame ^.^
    maar ik vind het wel goed dat er weer een paar topics zijn waarin jeje verhaal kunt dumpen, zeker voor verhalen van mij waar geen 1D enz.in vookomen de laatste tijd is het moeilijk :s


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    She’s not who she really is ~ One Direction


    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.


    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side



    Don't find love, let love find you. <3

    hallooww!

    Zou je dees kunnen lezen?

    You don't know you're beutiful - One Direction

    xx


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Twists and Turns of Faith


    Tijd voor koffie.

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.