• Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Nog niet zeker wanneer deze begint. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    geen vervelende typfouten of gebrek aan komma's en punten, gewoon fatsoenlijk geschreven. (: x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:53 ]



    It's the hardest part Ft. The Janoskians



    Verhuizen is niet makelijk. Mara verhuist naar de andere kant van de wereld. Ze moet alles achter laten. Hoe overleeft ze dit?



    - One Direction
    - Vooral Harry Styles
    - One Direction bestaat
    - Nederlands geschreven, Nederlands gesproken

    Ik hoop dat je het wat vind! xx

    http://www.quizlet.nl/stories/106015/against-forced-love--harry-edward-styles/


    "Family don’t end in blood”

    Hier mijn story, waar ik momenteel mee bezig ben.
    Genre's: Onbekende personen, Fantasy


    You choose the biggest way,
    but there's a little way.



    Hoe voel jij je, als je erachter komt dat alle insecten eigenlijk mensen zijn, dat jij de enige bent die de liefde heerst, dat jij de enige bent die de liefde kunt bepalen? Manon wist het niet. In 1992 kwam ze erachter dat ze van lezen hield en van sport. Op een dag rende ze de wijde wereld in, waar ze Joshua ontmoette. Kon Manon Joshua vertrouwen?


    *Link in plaatje.
    *Waarschuwen doe ik niet aan.
    *Nederlands geschreven en gesproken.
    *Ik let goed op mijn schrijfstijl.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 10:25 ]


    Some people are art and do art at the same time

    KLIK< KLIK KLIK HIERRR PLEASSS!!


    White winter snow hot chocolate and a small chocolate cookie – Zayn M.

    Een koude rilling ging door me heen. De neiging en verlangen om iets warms om me heen te trekken was groot. Maar ik wist dat het niet daar door komt. Het komt gewoon door alles hier. De sfeer, de gedachten en de ongemakkelijke stiltes. Heel die sneeuwstorm. Het is daar allemaal de schuld van. Waren we maar gewoon op tijd vertrokken, dan zaten we nu bij de familie van Liva gezellig en dan was alles nog goed. Dan was niks kapot gegaan. Dan was mijn hart nog heel geweest. En dat van andere ook. Dan had ik niet zoveel ruzie gehad. Dan was alles geweest zoals het had gehoort!

    Hoofdpersoon: Vanessa Maria Jhonson
    Speelt zich groten deels af in: Colorado, Amerika
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.

    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint |21|01|13| en eindigt op |--|--|--|
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * Cover gemaakt door: Bieberen


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden/

    Het is een onbekende personen verhaal.
    het speelt zich af in een middeleeuwse vestingstad die word geterroriseerd door dieven, moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Een meisje die eigenlijk nooit problemen wilt word eigenlijk opgeslokt in deze problemen en zal moeten vechten voor haar veiligheid en die van de mensen waar ze om geeft.

    ik heb nu 4 hoofdstukken maar wil elke dag een stukje gaan posten.
    ik hoop dat je het een kijkje waart vind.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.