• Ja en dat komt allemaal omdat ze aan Tumblr aan het werken zijn en ik nu dus niet kan bloggen.
    Wie verveeld zich nog meer zo ontzettend erg? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blueneck schreef:
    *Steekt hand op*
    Ik wist tot vandaag niet dat ik zo ontzettend
    Tumblr verslaafd ben(cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Hahaha echt he ik begin al afkick verschijnselen te krijgen, want ik ben aan het opruimen en ik ga zo huiswerk maken haha! En ja dat vind ik nog het ergste, want het duurt zo lang en Tumblr word er vast niet beter op!


    Nee echt zooooooo heaa ahah net nu ik weinig op tumblr zit en ik op tumblr wil zitten nuuuu zie ik dat rare planeet gif ding ofzoooo.
    THIS IS TORTURE WAAR MEOT IK DOEN NUUUUUUUUUUUU?????
    Twitter is ookal saaiii en msn is saaii buiten is niks te doen,
    DIt is echt een FML


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Me!

    Mijn moeder heeft een week ofzo geleden magister uitgevonden en kan nu presies zien waneer ik een proefwerk heb, wat voor huiswerk ik heb en waneer ik mijn huiswerk of boeken wel of niet gemaakt/mee heb. En het word nog leuker als ze er een schema van gaat maken en dat de heletijd bijhoud :W


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Me!

    Mijn moeder heeft een week ofzo geleden magister uitgevonden en kan nu presies zien waneer ik een proefwerk heb, wat voor huiswerk ik heb en waneer ik mijn huiswerk of boeken wel of niet gemaakt/mee heb. En het word nog leuker als ze er een schema van gaat maken en dat de heletijd bijhoud :W


    Ik had dat ook op middelbare school en gelukkig voor mij vergat mijn moeder de ww omdat ondergetekende ik dus de brief met het wachtwoord erop had weggegooid ahahah


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik ben al een hele dag aan het refreshen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kingsley schreef:
    (...)

    Ik had dat ook op middelbare school en gelukkig voor mij vergat mijn moeder de ww omdat ondergetekende ik dus de brief met het wachtwoord erop had weggegooid ahahah


    Hmm.. Mischien dat ik dat toch maar eens een keer moet gaan doen, al heb ik zo'n vermoeden dat ze dat wachtwoord al lang en breed ergens anders op heeft geschreven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kingsley schreef:
    (...)

    Nee echt zooooooo heaa ahah net nu ik weinig op tumblr zit en ik op tumblr wil zitten nuuuu zie ik dat rare planeet gif ding ofzoooo.
    THIS IS TORTURE WAAR MEOT IK DOEN NUUUUUUUUUUUU?????
    Twitter is ookal saaiii en msn is saaii buiten is niks te doen,
    DIt is echt een FML

    Ja ik word er echt gek van, lelijk planeet ding! Pff ik wil mn dashboard weer zien! ):


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. Mischien dat ik dat toch maar eens een keer moet gaan doen, al heb ik zo'n vermoeden dat ze dat wachtwoord al lang en breed ergens anders op heeft geschreven.


    aahhahaah oehhhhhhhh das echttttt sad. Nu moet je weet je moeder dus alles over je school prestaties enzoo wanneer je spijbelt en je cijfers enzoo nouu goodluck then


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Ja ik word er echt gek van, lelijk planeet ding! Pff ik wil mn dashboard weer zien! ):



    FMLLLLLLLLLLL
    Ik wil dit niet meer zien. Die update better be worth is or elseee.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Kingsley schreef:
    (...)

    aahhahaah oehhhhhhhh das echttttt sad. Nu moet je weet je moeder dus alles over je school prestaties enzoo wanneer je spijbelt en je cijfers enzoo nouu goodluck then


    Haha, thank you.. :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Kingsley schreef:
    (...)


    FMLLLLLLLLLLL
    Ik wil dit niet meer zien. Die update better be worth is or elseee.


    Djee, de wereld gaat ook echt dood nu tumblr er eventjes uit is..
    Misschien kun je ook iets anders gaan doen? Omdat je je hier zit te ergeren hieraan, gaat het niet over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kingsley schreef:
    (...)


    FMLLLLLLLLLLL
    Ik wil dit niet meer zien. Die update better be worth is or elseee.

    Echt hè, dit is hel! Hahahaha tumblr updates zijn nooit het wachten waard!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Echt hè, dit is hel! Hahahaha tumblr updates zijn nooit het wachten waard!


    Ik hoop serieus dat ik in ieder geval een verschil zieeeeee


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Blueneck schreef:
    *Steekt hand op*
    Ik wist tot vandaag niet dat ik zo ontzettend
    Tumblr verslaafd ben(cat)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    TUMBLRRRR DOET HETTTT


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.