• Hallo iedereen!

    Ik ben een grote leesfanaat en wil elke dag vele stukjes om te lezen. Daarom wil ik dus meer stories om op te abonneren!!!
    Welke stories wil ik NIET:
    - 1D
    - hp (hp en twilight samen mag wel)
    - tokiohotel
    - hongerspelen
    -stories met een zeer slechte spelling (enkel de extreme gevallen)
    ....
    Wat wil ik WEL:
    - twilight (H)
    - 16+
    - engelen, tovenaars (GEEN hp), heksen,... kortom bovennatuurlijk

    Hopelijk ontdek ik veel nieuwe stories!



    Ook wat reclame voor mijn story:
    Live isn't easy - Carlisle cullen

    Het gaat over de geschiedenis van de Cullens en is hoofdzakelijk Carlisle POV. Ik zal proberen om verder te gaan dan Breaking Dawn. Ik wou eens iets anders dan de klassieke twilight lovestories xD Ik post elke dag een hoofdstukje van ongeveer 200 woorden. Het verhaal is volledig in het Nederlands. Het verhaal staat op mijn profiel!!!
    Veel plezier met lezen!!!!


    nog eens duidelijk: GEEN ONE DIRECTION!!!!!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:11 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik schrijf een verhaal met bovennatuurlijke elementen. Ik weet niet als je van zulke verhalen houdt. Maar als je wilt kan je lezen.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom
    Neem een abo, ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:15 ]


    I follow only one rule |

    Ik weet niet of dit je genre is (:
    Je kunt altijd een kijkje nemen. Ik zou het leuk vinden!



    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me



    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb



    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Valt niet helemaal binnen je genre, maar misschien vind je het wel wat. (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Friends with Benefits - 16+
    Liz en Ethan ontmoeten elkaar op een bruiloft en vinden dit beide een cliché. Ethan is een echte flirt en Liz is net gedumpt door haar verloofde.
    Na de bruiloft zien ze elkaar steeds vaker en worden ze vrienden. Tot ze besluiten dat ze elkaars sexmaatjes worden...

    Just sex, we swear

    Made by Manon and Anouk


    Miep

    She's broken ~ Zayn J. Malik

    Abbigail Adams is een paar jaar terug haar ouders verloren aan een motor-ongeluk. Alles wat ze haar hebben nagelaten is een paard: Spirit. Een jaar terug verliet haar oma haar ook nog eens. Abbigail probeert haar leven weer op te pakken, maar het lukt niet altijd. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Zayn. Hij helpt haar met van alles. Zou ze haar normale leven weer kunnen oppakken?


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    You think that i'm strong. You're wrong. ||Jacob Black||

    Soms 16+
    Neem een abo, ik waarschuw niet.
    Nederlands geschreven.
    Engels gesproken.

    Ik ben nog bezig aan de cover ^-^

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:23 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    Chanel Roe | Zayn Malik

    Do you know that moment
    where you want to put in the last piece of a puzzle
    and a little deformed corner ruins everything?
    You probably don't, puzzles are made to fit perfectly
    and so are we, unfortunately she doesn't feel the same way.
    ..or does she?


    "what if two lost souls get locked in one room together?"

    "i want to keep contact, but if i tell my story, i'll probably break and commit, and i'll never let such a beautiful guy get his life ruined" - Chanel




    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Chanel ontmoet een groep jongens op de kermis. Allees gaat goed en het is heel gezellig. Een van de jongens stelt voor om naar het spookhuis te gaan. Iedereen is heel enthousiast en stemt in. Je hoeft niet in een karretje, je kunt gewoon vrij rondlopen, tenminste, dat denkt iedereen. Het spookhuis hoort niet bij de kermis, maar is een oude mansion die er al jaren staat. Chanel raakt samen met een jongen de groep kwijt. De rest van de groep wordt gevonden en het spookhuis wordt afgesloten om te voorkomen dat er meerdere mensen verdwaald raken. Komen ze er ooit nog uit?

    Ik weet niet zeker of dit je zal bevallen, but it's worth a try. (:

    The Midnight Game




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    Bloedstollend horrorverhaal geschreven uit de ogen van onbekende personen. Volledig Nederlandstalig.




    Freya Thoralddóttir lived in Norway during the Age of Silence. A war had been going on between the deities, the Æsir–Vanir War, but it had ended before she was born. Nobody knew why, but everyone was grateful for it.
    The day Freya turned six, she noticed something in the corner of her eye: a mirror hanging on the stone wall that stood in the corner of the garden of the house she lived in with her parents.
    She could see things in that mirror that no one else could see, not reflections, but an entire new world. Images of things that were long forgotten and images of things to come.
    When she was thirteen and became a woman, men turned up at her house to take her away from her parents. They told her she was not Thorald's daughter, but actually Freyja, the lost goddess of love, beauty, fertility, war and death, who was part of the Vanir; those who can see the future.
    War erupted again, for Freyja had been the cause of it all. Can Freya stop the Æsir and the Vanir from destroying everything, including Miðgarðr, the world of the humans, where her parents lived?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Mijn beste vriend
    Door: KaylChucky.

    Deze story gaat over pesten. Iemand die er achter komt dat zijn beste vriend door het vuur gaat wanneer dat nodig is. Ik zal jullie een klein stukje vertellen waar het verhaal over gaat en hopelijk zijn jullie geïnteresseerd om verder te lezen hoe het zal aflopen.

    Het verhaal in het kort:
    Joost is 15 jaar en zit op het VMBO in zijn examenjaar. Zij beste maatje zit ook bij hem in de klas. Joost heeft niet zoveel lef als zijn maatje Ben. Als Tim voor de zoveelste keer Joost aan het pesten is, krijgt Ben er genoeg van en neemt actie. Wat er dan gaat gebeuren kom je achter als je het verhaal volgt. Het is de moeite waard, althans dat hoop ik. Word abonnee en volg mijn verhaal!

    Personages:
    Joost Jansen - Slachtoffer
    Meneer & Mevrouw Jansen - Ouders van Joost
    Ben - Beste vriend van Joost
    Melissa - Goede vriendin van Joost
    Tim - Pestkop
    Juf Tina - Juf
    Meester Sjoerd - Meester

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 23:59 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Never let a good thing slip away. [Big Time Rush]
    Door: xHenderson


    Bekende personages:
    Big Time Rush & Cast

    Onbekende personages:
    Ruby: Hoofdrolspeelster
    Virag: Beste vriendin van Ruby
    Mevrouw Taylor: Danslerares
    Samantha: Vriendin
    Naomi: Vriendin
    Ouders van Ruby: Ouders
    Esmey: Zusje van Ruby

    In het kort:
    helloo.

    mijn naam is Ruby ik ben 19 jaar en woon samen met mijn beste vriendin Virag in Amsterdam. allebij willen we heel graag danseres worden en we zittem ook al vanaf ons 5de op hip-hop. over een tijdje is er een soort van wedstrijd, maar we weten nog niet waarvoor of wat we kunnen winnen, iedereen is hard aan het leren, waaronder wij.

    we zijn allebij gek van Big Time rush, we mogen allebij wel 19 zijn, maar dat maakt ons niet uit. in ons huisje heeft mijn vader van een kamer een soort van dansstudio gemaakt zodat we altijd kunnen oefenen. altijd als we terugkomen van school gaan we even een uurtje of 2 oefenen. we vinden het geweldig. samen met Virag heb ik besloten dat we de wedstrijd op een nummer van Big Time Rush gaan doen, waarscheinlijk Elevate of Music sounds better with you, maar we zijn er nog niet uit. dus, dat gaan we even uitzoeken en dan oefenen.

    mijn ouders wonen gelukkig ook in amsterdam dus we zien elkaar vaak genoeg. ik pas vaak op mijn kleine zusje van 6, esmay, ik ben gek op haar, ik heb haar aangestoken met het Big Time Rush virus, ze vindt ze ook geweldig, vaak staan we gezellig gek te dansen op de muziek of ontzettend vals mee te zingen. maar ik hou van haar.

    maar nu gaan we echt een liedje uitzoeken en oefenen want we hebben nog maar 3 weken.

    ciaociao

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 0:09 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    nog stories????


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Deze misschien?


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje
    *Begint deze week


    Every villain is a hero in his own mind.