• Ik ben best benieuwd naar wat iedereen voor bijbaantje heeft en wat jullie van je bijbaantje vinden enzo (:
    Duss....
    Wat voor bijbaantje heb je?
    Wat vind je van je bijbaantje?
    Hoe oud ben je?
    Wat verdien je? Gnenge, nooit verkeerd om te weten natuurlijk :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Wat voor bijbaantje heb je? In een kas met tomaten.
    Wat vind je van je bijbaantje? Het is niet dat je zegt dat het geweldig is, maar het is beter dan de supermarkt denk ik...
    Hoe oud ben je? Nu net 15, ben er begonnen toen ik net 14 was.
    Wat verdien je Weet ik niet. Is net veranderd omdat ik jarig ben geweest. Volgens mij is het nu ongeveer 3,50 per uur.


    Food.

    1
    Wat voor bijbaantje heb je? Hockeytraining geven aan de ME2
    Wat vind je van je bijbaantje? Keileuk. Ik doe het samen met een vader van die meiden. Ze vinden het geweldig leuk altijd en we hoeven bijna niets te doen, behalve ze aan het werk zetten, oefeningen voor doen en technieken verbeteren. Het is niet veel wat je verdiend maar het is ook niet heel zwaar...
    Hoe oud ben je? 15
    Wat verdien je? 2.50 per training. Ik geef 1x per week training.


    2
    Wat voor bijbaantje heb je? oppassen
    Wat vind je van je bijbaantje? Amazing. Die kindjes gaan naar bed, en dan kan je de hele avond bankhangen met een zak chips die ze voor je klaarleggen.
    Hoe oud ben je? 15
    Wat verdien je? 3 euro per uur en meestal zo'n 15 euro per avond...


    Miep

    Wat voor bijbaantje heb je? Als bediende op boten.
    Wat vind je van je bijbaantje? Leuk, tijdens de vakanties. En vermoeiend.
    Hoe oud ben je? 17
    Wat verdien je? Verschilt per keer. Gemiddeld zo'n dertig euro per dag exclusief fooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat voor bijbaantje heb je? Caissière bij de Albert Heijn
    Wat vind je van je bijbaantje? De ene dag leuker dan de andere dag, maar over het algemeen goed te doen, ondanks dat het redelijk saai is.
    Hoe oud ben je? 16
    Wat verdien je? 3,70 per uur


    Tell me about it, stud.

    Veeyah schreef:
    Wat voor bijbaantje heb je? Ik werk achter de Kassa bij de Dirk vd Broek
    Wat vind je van je bijbaantje? Kutwinkel, uuh, nee oke valt best mee, maar er zit zo'n vrouw bij die heeft altijd wel kritiek op je en dat maakt het gewoon niet leuk meer savvy. Normaal is het gewoon prima. En met vrij vragen doen ze ook echt moeilijk, ze gaan daarover echt zeuren bij mij tijdens mijn beoordelings gesprek, dat weet ik nu al
    Hoe oud ben je? 16 jaar


    Bij mij ook! Ik ben altijd zooo blij als ik op een andere tijd ben ingeroosterd dan haar haha.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:22 ]


    Tell me about it, stud.

    Wat voor bijbaantje heb je? Vakkenvuller bij de AH
    Wat vind je van je bijbaantje? Op het moment dat alles is geregeld zoals jij het wil (qua werktijd etc.) is het niet verkeerd. Echter als je iets verandert wilt zien ben je daar zoooo lang mee bezig.
    Hoe oud ben je? 16
    Wat verdien je? Op dit moment 4.71 per uur netto, maar als ik eind deze maand 17 wordt verdien ik 5.30 ;D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:30 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vakantiemedewerker (schoonmaker) bij TSN, ik vind 't leuk, ben 20, uh verdien iets van 8 nog iets.


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Ik doe de boekhouding van mijn vader, want hij is zzp-er dus moet hij zelf zijn boekhouding doen.
    2. Superawesome(cat) Ik mag achter mijn eigen computer online het boekhouden doen en ik mag mijn eigen tijd inplannen. Dus ik pak 's avond gewoon even mn laptop, check mijn mail op facturen die hij heeft gestuurd en zet ze dan in het systeem:Y)
    3. 15
    4. 5 euro per uur (cat)


    From these ashes, I will rise

    Wat voor bijbaantje heb je? Vleeswarenmeisje bij de C1000 (:
    Wat vind je van je bijbaantje? Het is wel oké, ik heb leuke collega's en de tijd gaat meestal wel snel voorbij
    Hoe oud ben je? 18
    Wat verdien je? 7,20 per uur


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat voor bijbaantje heb je?
    McDonalds

    Wat vind je van je bijbaantje?
    Er zijn momenten dat het echt heel leuk is, maar soms heb ik echt geen zin...

    Hoe oud ben je?
    20

    Wat verdien je?
    5,89 per uur...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat voor bijbaantje heb je? Ik werk in de cinema.
    Wat vind je van je bijbaantje? Heel leuk. Afwisselend en boeiend.
    Hoe oud ben je? 18
    Wat verdien je? 9.85 euro/uur.

    en

    Wat voor bijbaantje heb je? Babysitten.
    Wat vind je van je bijbaantje? Zeer fijn. Leuke kindjes, steeds weer gezellig om te doen.
    Hoe oud ben je? 18
    Wat verdien je? 5 euro/uur.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:49 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wow, iedereen verdient zo weinig? Het minimumloon is toch 7 euro en nog wat (behalve in het zwart uiteraard)? Velen van jullie verdienen nog minder en werken gewoon in winkels?


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Wow, iedereen verdient zo weinig? Het minimumloon is toch 7 euro en nog wat (behalve in het zwart uiteraard)? Velen van jullie verdienen nog minder en werken gewoon in winkels?

    Vele zijn ook 18-..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Vele zijn ook 18-..


    En wat bedoel je daarmee?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oppassen;
    Niceee, beetje chillen bij iemand thuis;
    15;
    5 euro per uur;