• Dit klinkt waarschijnlijk heel raar, maar ik heb wel eens dat ik een personage zo leuk vind dat ik er een soort van 'verliefd' op word - ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik heb dat gehad met George Weasley (van Harry Potter), op dit moment met Alf Arless (van Lark Rise to Candleford) en heel vroeger met Carolus (van Kruistocht in spijkerbroek). En misschien nog wel vaker, maar dat kan ik me zo even niet meer herinneren.
    Is dat vreemd, of hebben jullie dat ook wel eens? Als je dat ook hebt, met welke personage(s) dan?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik heb een erg grote lijst:Y) geloof me, je wilt niet weten hoevaak het gebeurt is(nerd)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:08 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenth doctor uit Doctor who <3
    & Nog een heleboel meer hoor, veel te veel om op te noemen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:10 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Verliefd zou ik het niet noemen. Meer dat je iemand gewoon erg waardeert en diegene ook nog eens ontzettend leuk is. Klaas-Jan Huntelaar is mijn victim, lol. (A)


    ars moriendi

    Hmmh, Kyle uit Zielen, maar niet echt verliefd, gewoon dat ik hem leuk vond en Jacob Black (uit het boek) en dan Bruce uit de Cherub reeks ;3

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:42 ]


    effort never betrays you

    Nog nooit gehad :'D


    26 - 02 - '16

    Jace Lightwood, haha.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb dat vrijwel altijd, op dit moment heb ik een ontzettend zwak voor Talen uit de triologie Het Ellenium, ik ben echt geobsedeerd door die boeken en hoewel alle personages geniaal zijn heeft Talen mijn hart gestolen. Maar ik heb ook een crush op Gideon de Villiers uit de edelseentriologie, Jamie Stryder uit Zielen laat mijn hart echt sneller kloppen als ik dat boek lees, Cesare Montalbano uit Stravaganza kan niet eens genoemd worden zonder dat ik spontaan begin te blozen en hartkloppingen krijg en zo kan ik een heleboel personages opnoemen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 22:43 ]


    Remember to be ridiculous.

    Damon Salvatore*O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bronx schreef:
    Dat noemt men dan fangirlen. Oh ja, dat heb ik ook, met Peeta Mellark aka. Josh Hutcherson en Bruno Mars :9~ Don't touch them, they're mine.

    Omg jaa :9~
    Ik vind m ook wel sexy als Steve in Cirque du freak: The vampires assistant :3


    Inspiration can hit you any time

    Ik ken het ook, ik noem het niet verliefd, maar oh ze zijn zo geweldig. Ik heb het met veel gehad. Maar de personage Miles uit de Fallen serie, daar heb ik toch de grootste zwak voor, man als die echt zou bestaan!
    Dus je bent niet de enige zoals velen al hebben gezegd.


    Doe wat je niet laten kan.

    Silverlance schreef:
    Dat heb ik zo vaak. (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Scharry schreef:
    Haha, laat ik maar niks zeggen...


    Whahahaha Sorry maar om deze reactie moest ik echt lachen :$


    Btw: Dat heeft fangirling en nee dat is niet vreemd of raar of hoe je het ook wilt noemen, dat heb ik ook meestal :) (H)

    Owja ik las de boeken van Darren Shan (vampiersboeken) en was toen aan het fangirlen over de personage's OMG dit is echt raar.. hahah (lol)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 0:42 ]

    Niet verliefd, maar ik adoreer Chuck Bass.


    Tell me about it, stud.

    Ja, bij animecharacters. ;_____;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.