• Dit klinkt waarschijnlijk heel raar, maar ik heb wel eens dat ik een personage zo leuk vind dat ik er een soort van 'verliefd' op word - ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik heb dat gehad met George Weasley (van Harry Potter), op dit moment met Alf Arless (van Lark Rise to Candleford) en heel vroeger met Carolus (van Kruistocht in spijkerbroek). En misschien nog wel vaker, maar dat kan ik me zo even niet meer herinneren.
    Is dat vreemd, of hebben jullie dat ook wel eens? Als je dat ook hebt, met welke personage(s) dan?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gehad bij Jared Leto, George Craig en Hubrecht Eversdijk xd

    Met zo veel mensen gehad.. Fred Weasley, Ron Weasley, atm Johnny Depp& Jack Sparrow:9~ I would even kiss Edward Scissorhands:Y) OR CRY BABY:Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat had ik met Tobias van Divergent (Veronica Roth)


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Lilia schreef:
    Het is vrij normaal, hoor. Dat heet fangirlen, en het is mijn dagelijkse hobby. ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mijn lijst is zo lang dat ik hem zelf niet meer weet :']


    Caution first, always.

    Hmm, ik heb er ook meerdere gehad, op dit moment nog steeds Legolas uit LOTR ;3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Momenteel Mary van Downton Abbey:$


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Legolas:)


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    VAn lrod of the ringssxs


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Finnick (Hunger Games) en Sirius (Harry Potter).

    Bij mij zijn het voornamelijk van die foute mannelijke personages, waarbij je als vrouw snel weg zou gaan als hij je voor de 3e heeft bedrogen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pfft. Ehh, ja. Dat heb ik zeker wel. Maar dat zijn echt van die bad-guy typetjes.


    † Love? I want to sleep.

    Haha, heb ik best vaak :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Django schreef:
    Mijn lijst is zo lang dat ik hem zelf niet meer weet :']


    •*• Lululu •*•

    Slotje op aanvraag user.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.