• Dit klinkt waarschijnlijk heel raar, maar ik heb wel eens dat ik een personage zo leuk vind dat ik er een soort van 'verliefd' op word - ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik heb dat gehad met George Weasley (van Harry Potter), op dit moment met Alf Arless (van Lark Rise to Candleford) en heel vroeger met Carolus (van Kruistocht in spijkerbroek). En misschien nog wel vaker, maar dat kan ik me zo even niet meer herinneren.
    Is dat vreemd, of hebben jullie dat ook wel eens? Als je dat ook hebt, met welke personage(s) dan?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oooh dat heb ik ook heel vaak! Ik ben stiekem verliefd op Roran uit Eragon, op Quinn uit Gone en ik heb het ook heel vaak bij characters uit een anime. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Camel schreef:
    How funny! (:
    Waarom vindt iedereen Peeta zo leuk? :O

    ik weet niet eens wie het is xD


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Christian Grey! :9~ (Uit de boeken Fifty shades of grey)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    1Dforlife schreef:
    Ik ken het ook, ik noem het niet verliefd, maar oh ze zijn zo geweldig. Ik heb het met veel gehad. Maar de personage Miles uit de Fallen serie, daar heb ik toch de grootste zwak voor, man als die echt zou bestaan!
    Dus je bent niet de enige zoals velen al hebben gezegd.


    What's so bad about being different?

    Wel op sommige rpg personages (van mezelf)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SeCuteBieber schreef:
    Owja ik las de boeken van Darren Shan (vampiersboeken) en was toen aan het fangirlen over de personage's OMG dit is echt raar.. hahah (lol)


    Ik ook! Ik had echt een periode dat ik met een vriendin daar enorm over aan het fangirlen was, echt gestoord, maar je bent dus niet de enige :')

    De film is trouwens vreselijk droog, heb je die wel eens gezien? Lachen joh XD Ze gooien alles wel heel erg door elkaar, daar moet je tegen kunnen, maar mr. Crepsley is daar echt awesome (:


    There is freedom in the dark.

    Het is vrij normaal, hoor. Dat heet fangirlen, en het is mijn dagelijkse hobby. ^^

    Kaller schreef:
    PEETA MELLARK! *O* Echt ik vond hem zo geweldig he, nog steeds. Stiekem zou ik willen dat ik mijn eigen Peeta had. Oh, en ook Finn Holmes uit Switched.


    •*• Lululu •*•

    Thor, sowieso! :'D

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 15:08 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kenickie schreef:
    Peeta Mellark en Edward Cullen (niét de filmversie, die uit het boek)


    Edward cullen, een jaar geleden ik was helemaal gek op hem.


    FASHIOOOON.

    Peeta natuurlijk. Maar ik kan ook behoorlijk fangirlen over koppels zoals castle en Beckett. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Vaak, bij anime en manga


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Aah dat heb ik ook hoor xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Christian Grey uit 50 Tinten Grijs.
    Ja, dat geef ik toe. Ik ben totaal niet van de BDSM hoor, dat niet, maar de manier waarop hij zich gedraagt vind ik gewoonweg heerlijk.


    everything, in time

    Sirius van Harry Potter is nog altijd mijn crush. (: & met anime personages heb ik dat heeeel vaak. (:


    | Reality is for people that lack imagination |